H μεγάλη αδυναμία της Ferrari όλη τη σεζόν είναι η υπερβολική φθορά των ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα, όπως εξήγησε και ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Frederic Vasseur.
Ο Frederic Vasseur ανέλυσε λεπτομερώς τις ασυνέπειες της Ferrari, όσον αφορά την χρήση των ελαστικών της Pirelli, καθώς η ομάδα προσπαθεί να αλλάξει την τύχη της. Οι ελπίδες για μια προσπάθεια διεκδίκησης του τίτλου το 2023 έχουν διαψευστεί πανηγυρικά, λόγω της πτώσης της απόδοσης της SF-23 σε ρυθμό αγώνα σε σύγκριση με τις κατατακτήριες. Στις κατατακτήριες μάλιστα, ο Charles Leclerc πήρε τη μοναδική pole της χρονιάς που δεν κατέληξε σε μονοθέσιο της Red Bull μέχρι στιγμής, στον αγώνα του Αζερμπαϊτζάν.
Μετά από ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο στο ισπανικό Grand Prix, όπου οι μοναδικοί βαθμοί δόθηκαν από τον Carlos Sainz που τερμάτισε πέμπτος, ο Vasseur εξήγησε πώς η ομάδα προσπαθεί να βρει την αιτία αυτής της διαφοράς στην απόδοση το Σάββατο και την Κυριακή.
“Δεν μπορείς να συγκρίνεις το Μαϊάμι και τη Βαρκελώνη όσον αφορά τη χάραξη, την άσφαλτο και την ενέργεια στα ελαστικά. Αλλά θα έλεγα ότι η συνολική εικόνα είναι η ίδια,” δήλωσε ο Vasseur στα μέσα ενημέρωσης μετά το κακό αποτέλεσμα στην Ισπανία.
“Είμαστε εκεί στις κατατακτήριες δοκιμές και δεν είμαστε εκεί στον αγώνα. Εξακολουθούμε να είμαστε ασυνεπείς στο ίδιο μονοθέσιο μεταξύ των διαφορετικών ελαστικών και μερικές φορές μεταξύ των ίδιων γομών,” πρόσθεσε επιβεβαιώνοντας τα παράπονα του Leclerc.
“Έχουμε 1.000 άτομα που εργάζονται πάνω σε αυτό τώρα και είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβουμε και να το διορθώσουμε, επειδή δεν είναι πάντα το ίδιο,” σχολίασε.
“Είναι αλήθεια ότι στις κατατακτήριες δοκιμές είσαι στον καθαρό αέρα και στον αγώνα δεν είσαι. Νομίζω ότι ο Charles δυσκολεύτηκε πολύ στο πρώτο stint στη Βαρκελώνη, καθώς ήταν πολύ πιο κοντά στο μονοθέσιο μπροστά του,” ανέφερε ο Γάλλος προσπαθώντας να αιτιολογήσει την ασυνέπεια στην συμπεριφορά της SF-23.
“Το κύριο ζήτημα για εμάς δεν είναι οι δυνατότητες του μονοθεσίου στις γρήγορες στροφές, το κύριο ζήτημα είναι η ασυνέπεια,” δήλωσε.
“Στο μονοθέσιο του Charles για παράδειγμα, μεταξύ του πρώτου και του τρίτου stint με την ίδια γόμα, την σκληρή, στο πρώτο η ισορροπία ήταν πολύ κακή και στο τελευταίο ήταν οκέι. Επίσης, ο Carlos έκανε ένα αξιοπρεπές πρώτο stint και στο ενδιάμεσο έχασε 15 ή 20 δευτερόλεπτα,” σχολίασε ο Frederic.
Η Ferrari έφερε ένα σημαντικό πακέτο αναβάθμισης στη Βαρκελώνη, με αναθεωρημένα πλαϊνά που προσεγγίζουν περισσότερο την ιδέα της Red Bull, με τον Vasseur να θεωρεί πως σημειώνεται πρόοδος.
“Κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τις δυνατότητες,” δήλωσε ο Vasseur.
“Στον ρυθμό των κατατακτήριων δοκιμών τουλάχιστον, καταφέραμε να βάλουμε τον Carlos στην πρώτη σειρά, κάτι που είναι μάλλον ένα βήμα προς τα εμπρός. Στον αγώνα, θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός σε σχέση με την Aston Martin, αλλά δεν είναι αρκετό, καθώς εξακολουθούμε να έχουμε μια τεράστια διαφορά στις επιδόσεις μας σε σχέση με τη Mercedes, από τις κατατακτήριες μέχρι τον αγώνα,” πρόσθεσε ο νέος επικεφαλής της Scuderia.
“Πρέπει να δώσουμε όλη την προσοχή της ομάδας για να επιστρέψουμε και να έχουμε έναν καλό αγώνα την Κυριακή και να πάρουμε βαθμούς,” ανέφερε κλείνοντας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!