Ο Sainz εκκίνησε τον εντός έδρας αγώνα του από την πρώτη σειρά του gird πλάι στον pole sitter Max Verstappen, αλλά όπως συνέβη και σε προηγούμενους αγώνες, ο σχετικά κακός αγωνιστικός ρυθμός της Ferrari τον έκανε να χάσει θέσεις, με το μονοθέσιό του να παλεύει με τη γεμάτη λακκούβες και γρήγορη φύση της πίστας της Βαρκελώνης καθώς δέχτηκε προσπεράσεις από τις Mercedes λόγω της διαχείρισης ελαστικών .
Μετά από ένα πρώιμο πρώτο pitstop, ο Sainz πήγε από τη μαλακή στη σκληρή σύνθεση ελαστικών, κάτι που επέτρεψε αργότερα στον Lewis Hamilton της Mercedes να τον προσπεράσει έχοντας την πιο φρέσκια και πιο γρήγορη μεσαία σύνθεση.
Ο ομόσταυλος του George Russell ακολούθησε επίσης τον Hamilton για να διεκδικήσει διπλό βάθρο για τα Ασημένια Βέλη πίσω από τον πρωτοπόρο Max Verstappen, με τον Sainz να τερματίζει τελικά στην πέμπτη θέση αφού δέχτηκε προσπέραση από το δεύτερη Red Bull του Sergio Perez στους τελευταίους γύρους του αγώνα, ο οποίος είχε εκκινήσει από την 11η θέση.
Ενώ ο Sainz έχανε σιγά-σιγά έδαφος, ο ομόσταυλός του Charles Leclerc δυσκολεύτηκε να κάνει προσπεράσεις, τερματίζοντας εκτός πόντων, στην 11η θέση.
Ο Sainz είπε ότι ο αγώνας αποκάλυψε την τάση της Ferrari να «κατατρώει» τα ελαστικά της, ένα επαναλαμβανόμενο ζήτημα που επιδεινώθηκε από τις πολλές δεξιόχειρες στροφές της πίστας της Βαρκελώνης, που προκαλούσαν μεγάλη φθορά στο μπροστά αριστερό ελαστικό.
«Ειλικρινά, απλώς πέρασα ολόκληρο τον αγώνα διαχειριζόμενος ελαστικά γιατί γνωρίζουμε ότι τους προκαλούμε μεγάλη φθορά και με αυτήν την πίστα υψηλών απαιτήσεων, απλώς δεν μπορούσα να πιέσω», είπε ο Sainz.
«Γνωρίζουμε ότι είναι αδυναμία του μονοθεσίου μας και φτάνοντας σε μια πίστα που προκαλεί μεγάλη φθορά και σε έναν αγώνα που απαιτεί δύο pit stops, απλώς κάναμε διαχείριση σε όλη τη διάρκεια προσπαθώντας να φτάσουμε στο σημείο που είχαμε θέσει για την αλλαγή ελαστικών και ακόμα και έτσι δυσκολευτήκαμε να τα καταφέρουμε.
“Οι αδυναμίες του μονοθεσίου μας ζωντανεύουν σε μια πίστα όπως αυτή, με τις στροφές υψηλής ταχύτητας και το πόσο μεγάλη φθορά προκαλούμε στα ελαστικά. Ωστόσο, δείχνει επίσης ότι χθες πρέπει να κάναμε έναν αρκετά καλό γύρο.
«Νομίζω ότι και σήμερα, το μονοθέσιο, έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή, χάνει σε αγωνιστικό ρυθμό, και ναι, μάλλον αυτό το είδος πίστας δεν μας ταιριάζει».
Ο αγωνιστικός ρυθμός της Ferrari ήταν ένα βήμα προς τα πίσω μετά την εισαγωγή ολοκληρωμένων αναβαθμίσεων αυτό το Σαββατοκύριακο, με ανανεωμένα sidepods.
«Δύσκολο να το πω», απάντησε όταν ρωτήθηκε αν οι αναβαθμίσεις είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
“Ξέρω ότι το εργοστάσιο έκανε τεράστια προσπάθεια για να τις φέρει. Μάλλον τις φέραμε στην πιο αδύναμη για εμάς πίστα. Άρα, μάλλον δεν έχουμε δει ακόμα την αληθινή απόδοση των αναβαθμίσεων αυτών.
«Εξακολουθώ να πιστεύω ότι με την αναπήδηση και την αδυναμία στην υψηλή ταχύτητα που έχουμε, δεν θα ήμασταν ποτέ πολύ ανταγωνιστικοί εδώ.
“Λοιπόν, είναι πολύ νωρίς για να το πούμε, αλλά νομίζω ότι έκαναν τεράστια προσπάθεια για να φέρουν τις αναβαθμίσεις, οπότε συγχαρητήρια σε όλο το εργοστάσιο, ας συνεχίσουμε να πιέζουμε και ας συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!