Αλλαγή κανονισμών υπέρ του θεάματος κι εις βάρος της Red Bull βρίσκουν εκ διαμέτρου αντίθετο τον Toto Wolff!
Με το Grand Prix του Μονακό να είναι το πιο σκληρό τεστ της Red Bull μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, ο Max Verstappen επέζησε από μια χαοτική βροχή στη μέση του αγώνα για να κυριαρχήσει παίρνοντας τη νίκη.
Ο κυρίαρχος Παγκόσμιος Πρωταθλητής απέκρουσε την απειλή από τον Fernando Alonso της Aston Martin για να κερδίσει την τέταρτη νίκη του στη σεζόν για να επεκτείνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα στους 39 πόντους, με τον ομόλογο του Sergio Perez να αδυνατεί να πάρει βαθμούς μετά το ατύχημα του στα προκριματικά που τον έφερε στο βάθος του grid.
Η ομάδα της Red Bull έχει κερδίσει και στα έξι Grand Prix μέχρι στιγμής το 2023, και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε τροχιά για ένα άνευ προηγουμένου ρεκόρ όλων των νικών σε μια σεζόν της Formula 1.
Ο Alonso και η Aston Martin υπήρξαν οι πιο σταθεροί αντίπαλοι της Red Bull μέχρι στιγμής, με την περσινή διεκδικήτρια του πρωταθλήματος Ferrari να μην μπορεί να μετατρέψει τον ρυθμού ενός γύρου σε οποιεσδήποτε παρατεταμένες επιδόσεις αγώνων.
Οι αντίπαλοι της Red Bull από τη σεζόν του 2021, η Mercedes, είναι επίσης εκτός ρυθμού, αλλά ελπίζουν να γεφυρώσουν το χάσμα με τις σημαντικές αναβαθμίσεις που παρουσιάστηκαν στο μονοθέσιό τους για το GP του Μονακό.
Όταν ρωτήθηκε για την κυριαρχία της Red Bull, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes Wolff παραδέχτηκε ότι η ομάδα του Milton Keynes αξίζει τα εύσημα για την επιτυχία της.
«Η Formula 1 είναι αξιοκρατική», είπε ο Wolff σε μέσα ενημέρωσης.
«Το μονοθέσιο είναι γρήγορο σε όλες τις συνθήκες, οι οδηγοί είναι στα καλύτερα τους. Ακόμη και στον αγώνα, έχασε τον έλεγχο αλλά δεν εγκατέλειψε. Αυτό είναι δεξιότητα και μπορείτε να δείτε ότι πίεζε.»
«Τα συγχαρητήρια σε αυτούς, απλά πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά. Απλώς πρέπει να καλύψουμε τη διαφορά, να βρούμε έξυπνες λύσεις, να ελπίζουμε ότι η κλίση ανάπτυξής μας είναι πιο απότομη από τη δική τους και τελικά να αγωνιστούμε ξανά για νίκες.»
Με το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών να φαίνεται ήδη ότι πάει στη Red Bull, η προσοχή έχει επικεντρωθεί στη μάχη του Πρωταθλήματος Οδηγών, που μέχρι στιγμής ήταν μια αποκλειστική μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της Red Bull.
Ο Wolff παραδέχτηκε ότι ενώ προτιμάται μια μάχη πολλών ομάδων και πολλών οδηγών για τα πρωταθλήματα, η Formula 1 πρέπει να δέχεται όταν οι ομάδες επιτυγχάνουν μεγάλα πλεονεκτήματα απόδοσης.
«Είναι ένα άθλημα, είτε είναι καλό για το σόου είτε όχι», πρόσθεσε ο Wolff.
«Προφανώς, ένας δυνατός αγώνας μεταξύ δέκα οδηγών, ή τουλάχιστον δύο, είναι πολύ καλύτερος για όλους μας, αλλά δεν συμβαίνει, και αυτό πρέπει απλώς να το αποδεχτείς και να εργαστείς για να επιστρέψεις εκεί».
Όταν ρωτήθηκε εάν η Formula 1 θα πρέπει να αναζητήσει τρόπους για να εξισώσει την απόδοση μεταξύ των ομάδων, ο Wolff απάντησε: «Αν αρχίσουμε να εξισορροπούμε τεχνητά τη διαφορά απόδοσης μεταξύ των ανταγωνιστών, θα καταστρέψουμε το άθλημα.»
«Ο καλύτερος οδηγός με το καλύτερο αυτοκίνητο, ξοδεύοντας τα ίδια χρήματα κερδίζει το πρωτάθλημα, και αν παραβιάσεις τους κανόνες σε κάποιο από τα δύο θα πρέπει να τιμωρηθείς βαριά, αλλά μόνο για αυτό, και όχι για την καλή δουλειά».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!