Το πόρισμά του για το φετινό μονοθέσιο έδωσε μετά το GP του Μονακό ο Toto Wolff, με τις δηλώσεις του να μην εμπνέουν και τη μέγιστη αισιοδοξία για την πορεία της ομάδας του μέσα στο 2023.
Στο Grand Prix του Σαββατοκύριακου που μόλις τελείωσε, η Mercedes έφερε ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων και αλλαγών στη W14, με τη ναυαρχίδα αυτών (τουλάχιστον εμφανισιακά) να είναι η μετάβαση από τα zero-pods σε μια πιο συμβατική σχεδιαστική λογική, στα πρότυπα της Red Bull. Επίσης, αλλαγές έγιναν στο πάτωμα, το σύστημα ψύξης της μονάδας ισχύος και την εμπρός ανάρτηση.
Με την ομάδα να έχει ξεκαθαρίσει πως οι αλλαγές αυτές δεν θα άλλαζαν άρδην τον ρυθμό του μονοθεσίου, κάτι που φάνηκε και στον χθεσινό αγώνα, οι αλλαγές που έγιναν βοήθησαν τη Mercedes, τουλάχιστον σε ρυθμό κατατακτηρίων, με τον Russell να απέχει 7 δέκατα από τον χρόνο της pole πέρσι, ενώ φέτος η συγκεκριμένη διαφορά (του Hamilton) ήταν στα τέσσερα δέκατα.
“Είναι πολύ δύσκολο (να αξιολογηθούν οι αναβαθμίσεις) επειδή μαχόμασταν με την Aston Martin και τη Ferrari”, σχολίασε μετά το τέλος του αγώνα στο Πριγκηπάτο ο Wolff.
“Στα θετικά, το πακέτο είναι πιθανώς ενθαρρυντικό, επειδή ποτέ δεν ήμασταν ιδιαίτερα καλοί στην πίστα αυτή”.
“Ήμασταν 3 δέκατα μακριά από την pole. Πέρσι, η αντίστοιχη διαφορά ήταν στα 6. Πρέπει να πάμε πλέον στη Βαρκελώνη και να μαζέψουμε περισσότερα δεδομένα. Πρόκειται για μια νέα βάση για εμάς. Δεν περιμένω να ξεπεράσουμε ούτε εκεί τις Aston Martin και Ferrari”.
“Έχει περισσότερο να κάνει με την κατανόηση του πώς συμπεριφέρεται πλέον το μονοθέσιο και πώς πρέπει να το στήσουμε. Είμαστε πραγματικά καλοί στο να δουλεύουμε όταν αποφασίσουμε προς ποια κατεύθυνση θα κινηθούμε από πλευράς εξέλιξης. Ακόμα και με το παλιό πακέτο που δεν ήταν καλό, ήταν άθλιο στην αρχή της σεζόν (πέρυσι), καταφέραμε να πάρουμε μια νίκη στο Interlagos αρκετά κυριαρχικά. Θα βρεθούμε, λοιπόν, στο αντίστοιχο σημείο ξανά”.
Using every millimetre of track. 🤏 Only in Monaco do you get snaps like this. 📸😁 pic.twitter.com/84qNM8O4Zp
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) May 29, 2023
Ο Αυστριακός πιστεύει πως η βελτιωμένη W14 θα ταιριάζει περισσότερο σε νορμάλ πίστες, με τη Βαρκελώνη να αποτελεί μια πρώτης τάξης ευκαιρία για μια τέτοια δοκιμή.
“Εδώ, (Μονακό) ρόλο παίζει κυρίως το ύψος του μονοθεσίου και η κάθετη δύναμη υπό χαμηλές ταχύτητες”, εξήγησε ο Wolff. “Δεν βλέπεις κάτι αντίστοιχο σε άλλες πίστες. Έτσι, επιστρέφουμε (για τη Βαρκελώνη) σε πίστες με περισσότερες καμπές μέσης και υψηλής ταχύτητας, κανονικές πίστες αγώνων. Θα πρέπει να είμαστε καλοί εκεί”.
“Θεωρώ πως στο FP1 και το FP2 ήμασταν καλύτεροι σε σχέση με όλο το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Όσο περισσότερο η πίστα ανέβαζε τα επίπεδα πρόσφυσής της, λιγότερο καλή ήταν η επίδοσή μας. Έχουμε πραγματικά πολλά να μάθουμε αυτή τη στιγμή επειδή όλα είναι νέα”.
“Θα πρέπει να βρούμε δεδομένα και να στήσουμε το μονοθέσιο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!