Με την στενή πίστα του Μόντε Κάρλο τα έβαλε ο Carlos Sainz, τη στιγμή που οι Leclerc και Vasseur ήταν πιο συγκαταβατικοί κι υπερασπίστηκαν την τακτική της ομάδας στο Μονακό.
Ο Carlos Sainz δήλωσε ότι το συμβάν με τον Esteban Ocon της Alpine στον 12ο γύρο του Grand Prix του Μονακό δείχνει απλώς ότι η εμβληματική πίστα είναι πολύ στενή για τα σύγχρονα μονοθέσια της Formula 1.
Ο Ισπανός είχε ένα δύσκολο GP στο Μονακό, τερματίζοντας όγδοος έχοντας ξεκινήσει από τον τέταρτο, καθώς ο αγώνας του επηρεάστηκε από μια πρώιμη επαφή με τον Esteban Ocon που του κόστισε ένα κατεστραμμένο μπροστινό φτερό. Αργότερα είχε τετακέ στο βρεγμένο ενώ ήταν ακόμα με slick ελαστικά, κι η αλλαγή για Intermediate ήρθε αργά σύμφωνα με την παραδοχή του.
Για να μην αναφέρουμε τις τεταμένες συνεχιζόμενες συζητήσεις με τους μηχανικούς του αγώνα, διαμαρτυρόμενος και αμφισβητώντας κάθε απόφαση που λαμβάνεται από το pit wall της Ferrari, κάτι που λέει πολλά για την απογοήτευση του Ισπανού και την κατάσταση μέσα στη Scuderia.
«Υψηλή αδρεναλίνη, υψηλός εκνευρισμός στον ασύρματο όπως πάντα στο Μονακό», είπε στο Sky Sports F1 μετά τον αγώνα, αναφερόμενος στην ραδιοφωνική συνομιλία του με την ομάδα του.
«Το πρώτο pit stop με εξέπληξε γιατί ήμουν πολύ γρήγορος στον γύρο με το σκληρό ελαστικό, νομίζοντας ότι επρόκειτο να πάω μακριά και να κάνουμε το overcut στον Esteban. Μπήκαμε και μείναμε ένα δευτερόλεπτο πίσω το οποίο εν τέλει δεν κέρδισα. Θα μιλήσω με την ομάδα. Με το pit stop και τη βροχή να έρχεται, νόμιζα ότι θα χρησιμοποιούσαμε το σκληρό ελαστικό για λίγο ακόμα.»
«Η δεύτερη στάση ήρθε έναν γύρο πιο αργά, αλλά μάλλον αυτό ήταν λάθος μου, προσπαθώντας να αντισταθμίσω την απογοήτευση από την πρώτη στάση δοκιμάζοντας κάτι διαφορετικό και έκανα λάθος», παραδέχτηκε.
Ερωτηθείς για το περιστατικό του με τον Ocon, ο Sainz επέλεξε να κατηγορήσει τον οδηγό της Alpine και την πολύ στενή πίστα του Μονακό, ενώ ο Kevin Magnussen για παράδειγμα έκανε μια πολύ ωραία κίνηση στον Logan Sargeant της Williams στο Mirabeau.
«Προσπάθησα να βουτήξω στον Esteban, αλλά φρέναρε στη μέση της πίστας. Δεν είχα χώρο στα αριστερά ή στα δεξιά», είπε. «Χαίρομαι που δεν συνέβη τίποτα, αλλά δείχνει ότι δύο μονοθέσια δεν χωράνε καλά σε αυτή την πίστα. Είναι πολύ στενή στις μέρες μας».
Στη σύντομη ενημέρωση της Ferrari μετά τον αγώνα. ο Ισπανός πρόσθεσε: «Ήταν ένας γεμάτος αγώνες στο Μονακό σήμερα. Το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που στόχευα γιατί είχα καλό ρυθμό με κάθε σύνθεση ελαστικών και το P8 είναι απογοητευτικό.»
«Τα πιτ στοπ ήταν κρίσιμα σήμερα, αλλά όλα ήταν δύσκολα, ειδικά η αλλαγή στα ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς η βροχή έπεσε πολύ γρήγορα και το τετακέ με τα slick προφανώς με έκανε να χάσω κάποιες θέσεις.»
«Φεύγω από το Μονακό με πικρή γεύση, αλλά επόμενος είναι ο αγώνας στο σπίτι μου και πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι», κατέληξε ο Sainz.
Στην άλλη Ferrari, ο Charles Leclerc έπρεπε να ξεκινήσει τρεις θέσεις πιο κάτω από όπου προκρίθηκε (τρίτος) αφού τιμωρήθηκε επειδή παρεμπόδισε τον Lando Norris της McLaren. Τερμάτισε τον αγώνα στην έκτη θέση μετά από έναν ακόμη απογοητευτικό εντός έδρας αγώνα για τον Μονεγάσκο.
Ο Leclerc απέκλεισε λάθη στρατηγικής αυτή τη φορά στο Μονακό: «Έχουμε κάνει λάθη στη στρατηγική στο παρελθόν. Δεν νομίζω ότι εδώ ήταν λάθος. Υπό αυτές τις συνθήκες, έχετε περισσότερες πιθανότητες να έχετε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, με τόσα πολλά αυτοκίνητα σε slick στη βροχή.
«Απλώς περιμέναμε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας από κάποιον που θα έκανε λάθος. Αυτό δεν έγινε καλώς ή κακώς. Βλέποντας τα πράγματα εν του ασφαλούς, το να μπούμε κατευθείαν για inters πριν ήταν η σωστή απόφαση».
«Δυσκολευτήκαμε πάρα πολύ με την κίνηση. Ο ρυθμός μας είναι καλύτερος από αυτό που δείξαμε σήμερα. Τελικά, δεν μπορούσα να κάνω πολλά περισσότερα. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ δύσκολο να οδηγηθεί στο βρεγμένο», συνέχισε.
Ο Leclerc πρόσθεσε στο δελτίο τύπου της Ferrari: «Ήμασταν πίσω από τη στιγμή που πήραμε την χθεσινή ποινή.»
«Δεν μετανιώνω για τις αποφάσεις που πήραμε σχετικά με τη στρατηγική μας. Είναι αυτό που είναι, αλλά είναι πραγματικά η ποινή που λειτούργησε εναντίον μας.»
«Υπάρχουν ακόμη πολλοί αγώνες αυτή τη σεζόν και έχουμε αρκετές αναβαθμίσεις που έρχονται, οι οποίες ελπίζω να μας επιτρέψουν να πλησιάσουμε τις Red Bull», κατέληξε ο Leclerc.
Το αφεντικό της Ferrari, Frederic Vasseur, συνόψισε τον αγώνα και είπε: «Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες να διαχειριστούν γιατί η βροχή αποδείχθηκε χειρότερη από την πρόβλεψη, επομένως δεν μπορείτε πραγματικά να κατηγορήσετε τον Carlos για το λάθος, αλλά πρέπει να δούμε γιατί ο ρυθμός μας δεν ήταν τόσο δυνατός στο βρεγμένο.»
«Κοιτάζοντας το Σαββατοκύριακο συνολικά, ο ρυθμός των κατατακτήριων μας ήταν καλός και πρέπει να στοχεύσουμε να το επαναλάβουμε την επόμενη εβδομάδα στη Βαρκελώνη. Το grid είναι τόσο σφιχτό που πρέπει να τα συνδυάσεις όλα μαζί και το παραμικρό λάθος κοστίζει.»
«Θα έχουμε κάποιες αναβαθμίσεις για το μονοθέσιο που θα πρέπει να είναι ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τις επιδόσεις, οπότε ας περιμένουμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στην Ισπανία», κατέληξε ο Γάλλος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!