Αυτό το Σαββατοκύριακο, μετά από την απρόοπτη διακοπή στην δράση στην Ιταλία, θα διεξαχθεί το πολυαναμενόμενο Grand Prix του Μονακό. Οι τελευταίες εικόνες από το pit lane στο Μονακό δείχνουν ότι τελικά όντως η Mercedes έχει φέρει μια αναβάθμιση στο μονοθέσιο της. Μάλιστα, με τις πρώτες εικόνες που διέρρευσαν και μπορείτε να δείτε παρακάτω, φαίνεται ότι πια ο σχεδιασμός με τα “zeropods” εγκαταλείφθηκε από την γερμανική ομάδα…Η Mercedes είχε ήδη ανακοινώσει αναβαθμίσεις πριν από το Grand Prix της Emilia-Romagna
. Αυτές περιλάμβαναν νέο δάπεδο, νέα πλαϊνά και νέα μπροστινή ανάρτηση. Ωστόσο, το ιταλικό Grand Prix ακυρώθηκε και έτσι η παρουσίαση των νέων εξαρτημάτων μεταφέρθηκε στο GP του Μονακό.
Οι πρώτες φωτογραφίες των νέων εξαρτημάτων στην W14 έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους. Αυτές δείχνουν ότι η Mercedes πήρε την μεγάλη απόφαση να… “πετάξει στα σκουπίδια” τον καινοτόμο σχεδιασμό, που προκάλεσε μεγάλες εντυπώσεις όταν πρωτοεισήχθη 2 χρόνια πριν, γνωστό και ως “zeropod”. Η εισαγωγή αέρα στα sidepod εδράζεται πλέον ψηλότερα και κάτω από αυτό υπάρχει ένα “τούνελ αέρα”, το οποίο περιλαμβάνεται επίσης, για παράδειγμα, στην RB19.
Το 2022, ο καινοτόμος σχεδιασμός της Mercedes εξέπληξε τους πάντες, αλλά δυστυχώς για τη Mercedes, δεν φάνηκε να λειτουργεί τόσο καλά όσο πίστευαν! Το 2023, η ομάδα του Lewis Hamilton και του George Russell επέμεινε στον σχεδιασμό, αλλά μετά τις απογοητευτικές επιδόσεις, η Mercedes παίρνει τελικά διαφορετική κατεύθυνση, ξεκινώντας ήδη από το Μονακό.
Βέβαια, εδώ και αρκετές μέρες ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, έχει προσπαθήσει να μετριάσει τις προσδοκίες σχετικά με τις αναβαθμίσεις, δηλώνοντας πολύ παραστατικά ότι “δεν έχω δει να εισάγεται “ένα μαγικό φίλτρο” όπου ξαφνικά ξεκλειδώνεις μισό δευτερόλεπτο σε απόδοση!
Δείτε την πρώτη φωτογραφία των νέων πλαϊνών κομματιών στο μονοθέσιο της Mercedes στο tweet που ακολουθεί.
Primeras imagenes de la evolución de Mercedes en los pontones. Entrada más ancha y redondeada para tener túnel debajo.
First pictures of new Mercedes upgrade. Widder and rounded sidepod inlet with tunnel under the sidepod. #f1 #MonacoGP pic.twitter.com/YSaLL09xxC
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) May 24, 2023
Πιο λεπτομερώς μπορείτε να δείτε τις αλλαγές σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα στο Μαϊάμι στις παρακάτω φωτογραφίες:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!