Η McLaren ελπίζει ότι η επικείμενη μετακίνησή της σε μια ολοκαίνουργια αεροδυναμική σήραγγα θα επαναφέρει την ομάδα της σε καλό δρόμο.
Το ξεκίνημα της διάσημης ομάδας, με έδρα το Woking, με το μονοθέσιο του 2023 είναι πλήρως απογοητευτικό, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της, Zak Brown, να παραδέχεται ότι το κύριο πρόβλημα είναι η “πολύ μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση (drag)”.
“Πρέπει να δημιουργήσουμε κάθετη δύναμη χωρίς αεροδυναμική αντίσταση,” δήλωσε.
Η McLaren αναγνώρισε την κατάσταση στην αεροδυναμική σήραγγα ως βασικό πρόβλημα της πριν από μερικά χρόνια, με την ομάδα αυτή τη στιγμή να συσκευάζει τα νέα εξαρτήματα προς δοκιμή, να τα βάζει σε ένα φορτηγό και να τα πηγαινοφέρνει στις εγκαταστάσεις της Toyota στην Κολωνία…
Αλλά ακόμη και η σήραγγα της Toyota είναι ξεπερασμένη, βάζοντας τη McLaren πίσω από βασικούς αντιπάλους που είναι καλύτεροι στην προσομοίωση της αεροδυναμικής των εξαρτημάτων τους.
Ο νέος επικεφαλής της ομάδας Andrea Stella παραδέχεται ότι όλες οι πρόσφατες McLaren έχουν παρουσιάσει την ίδια βασική αδυναμία.
“Αυτό μπορεί κάλλιστα να έχει να κάνει με τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε κατά τη διάρκεια της εξέλιξης,” δήλωσε στο Auto Motor und Sport.
“Αλλά με τη νέα μας αεροδυναμική σήραγγα, η οποία θα είναι σύντομα στη διάθεσή μας, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να συλλέξουμε πιο αντιπροσωπευτικά δεδομένα, επειδή τα τοιχώματα εκεί μπορούν να ρυθμιστούν,” πρόσθεσε ο Stella.
“Ελπίζουμε ότι θα είμαστε πιο “έξυπνοι” σε λίγους μήνες, όταν θα μπορούμε να συγκρίνουμε τα αποτελέσματα των πρώτων δοκιμών με τα δεδομένα των τελευταίων ετών,” πρόσθεσε.
Η νέα αεροδυναμική σήραγγα θα πρέπει να είναι έτοιμη και να λειτουργεί μέχρι τον επόμενο μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι, σε αντίθεση με πολλές ομάδες, η McLaren του 2023 δεν θα παρουσιάσει μια σημαντική αναβάθμιση του μονοθεσίου στην Ίμολα.
“Αυτό που θα έρθει στην Ίμολα αναπτύχθηκε πριν από ένα ή δύο μήνες,” δήλωσε ο Stella.
“Παίρνουμε μερικά μικρά πράγματα. Αλλά δεν είναι αρκετά για να ξανακερδίζουμε τακτικά βαθμούς,” ανέφερε για το μέγεθος των αναβαθμίσεων.
Ένα αναβαθμισμένο μονοθέσιο, που κάποιοι αναφέρουν ως “B-spec” McLaren του 2023, αναμένεται στη συνέχεια περίπου την εποχή των καλοκαιρινών διακοπών.
“Θα χωριστεί σε δύο αγώνες: Καναδάς και Βρετανία,” δήλωσε ο Ιταλός.
“Δεν συμπεριλαμβάνουμε την Αυστρία στο ενδιάμεσο, επειδή είναι ένα σαββατοκύριακο σπριντ. Με το μέγεθος του πακέτου, δεν έχουμε την αυτοπεποίθηση για κάτι τέτοιο,” δήλωσε κλείνοντας τις δηλώσεις του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!