Ο Carlos Sainz θεωρεί ότι υπάρχει μηδενική ευελιξία όσον αφορά την οδήγηση του μονοθεσίου της Ferrari με τρόπο που να συντηρεί τα ελαστικά, το οποίο σημαίνει ότι δεν μπορεί να πιέσει.
Ο Ισπανός τερμάτισε πέμπτος στο δεύτερο Grand Prix του Μαϊάμι το προηγούμενο σαββατοκύριακο, με μια ποινή πέντε δευτερολέπτων για παραβίαση του ορίου ταχύτητας στα pits να μην τον επηρεάζει.
Πιο πίσω, ο ομόσταβλός του Charles Leclerc εκκίνησε και τερμάτισε έβδομος, με έξοδο στο Q3 που προκάλεσε κόκκινη σημαία να τον αφήνει χαμηλότερα στην αρχική κατάταξη. Και οι δύο οδηγοί είχαν παράπονα για το ρυθμό τους με τα σκληρά ελαστικά.
Αυτό παρά το τροποποιημένο πάτωμα της Ferrari, που στην αρχή οι δυο τους είχαν εκτιμήσει ότι τους έδινε καλύτερη πρόσφυση.
Ο κακός ρυθμός της Κυριακής είναι κατά τον Sainz απόρροια έλλειψης ευελιξίας του μονοθεσίου στην οδήγηση, με την πίεση σε κάποιο stint να μην αφήνει περιθώρια για αλλαγές στη στρατηγική.
Ερωτώμενος από το motorsport.com για το αν το βελτιωμένο πάτωμα τον βοήθησε και στον αγώνα, ο Ισπανός σχολίασε ότι δεν μπορούσε να πιέσει σε βάθος χρόνου.
«Αυτήν τη στιγμή, δεν μπορώ να πιέσω. Ειδικά στον αγώνα, με το που πιέσεις για ένα γύρο, κάνεις έναν καλό γρήγορο γύρο και μετά τον επόμενο γύρο είσαι τρία δέκατα πιο αργός με ελαστικά που το κάνουν πολύ δύσκολο,» δήλωσε.
«Σημαίνει ότι δεν έχουμε ευελιξία στο να πιέσουμε ή να μην πιέσουμε και ότι πρέπει να ακολουθήσουμε συγκεκριμένο ρυθμό για να φτάσουμε μέχρι το τέλος.
Με εξέπληξε γιατί θεωρούσα ότι θα ήμασταν καλύτεροι, αλλά μας έδειξε ότι έχουμε ακόμα κάποια δουλειά να κάνουμε.»
Η ανανεωμένη γεωμετρία του πατώματος που βελτιώνει τη ροή του αέρα στο διαχύτη είναι η πρώτη σε μια σειρά αναβαθμίσεων για τη Ferrari, που θα συνεχίσει σε Ίμολα και Βαρκελώνη.
«Δύσκολο, δύσκολο. Λίγο απορημένος με το πόσο δυσκολευτήκαμε με τα σκληρά ελαστικά μετά από ένα πολύ δυνατό stint στα μεσαία,» συνόψισε τον αγώνα στο Μαϊάμι ο Sainz.
«Προσπαθήσαμε για το undercut στον Fernando. Αλλά το να πιέσουμε τα ελαστικά για τρεις ή τέσσερις γύρους για το undercut σήμαινε ότι, για κάποιο λόγο, αυτήν τη στιγμή με το μονοθέσιο έχουμε μηδενική ευελιξία στο πόσο μπορούμε να πιέσουμε.
Έπρεπε να μείνω κάτω από το όριο για τον υπόλοιπο αγώνα αν ήθελα να φτάσω μέχρι το τέλος. Με τον αέρα, με το πόσο πολύ φθείρουμε τα ελαστικά, αυτό το stint στα σκληρά απλά έγινε πολύ μακρύ για μας,» εξήγησε περαιτέρω.
«Πήγαμε για το undercut και δούλεψε, είναι απλά ότι, κοιτώντας πίσω, με το μονοθέσιο που έχουμε τώρα έχουμε πολύ μικρή ευελιξία για να προσπαθήσουμε undercuts και overcuts.
Είναι απλά περισσότερο το πόσο περιορισμένοι είμαστε. Είναι δύσκολο να το δεχτούμε. Σημαίνει ότι έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε στη διαχείριση ελαστικών και στο ρυθμό αγώνα.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!