Κατεβάζοντας συνεχώς τον προσωπικό του χρόνο, χωρίς να απειληθεί από κάποιον άλλο σε όλη τη διαδικασία, ο Max Verstappen έκανε τη δική του πρόβα ενόψει των κατατακτηρίων και του αγώνα. Στο 2-4 η Ferrari, καλοί χρόνοι από Alpine, στα χαμηλά Mercedes και Aston.
Την ανωτερότητα της RB19 (και) στο Miami απέδειξε στο FP3 ο Max Verstappen, με τον Ολλανδό να είναι σταθερά ταχύτερος σε όλη τη διαδικασία, κατεβάζοντας συνεχώς τον προσωπικό του χρόνο, ενώ Ferrari και Perez ήταν πάνω από μισό δευτερόλεπτο πίσω του. Πάμε να δούμε όμως αναλυτικότερα πως εξελίχθηκαν τα πράγματα στην τρίτη περίοδο δοκιμών στην Πολιτεία της Φλόριντα.
Η διαδικασία ξεκίνησε κανονικά στις 19:30 Ώρα Ελλάδος, με τον πρώτο οδηγό που ξεκίνησε προσπάθεια να είναι ο Esteban Ocon, με την Alpine να προσπαθεί να ανακάμψει από τις δυσκολίες και την αναξιοπιστία του τελευταίου διαστήματος. Έτσι, Ocon και Gasly έκαναν αρχικά το 1-2 στα χρονόμετρα, με τη μέση γόμα.
Γρήγορα, ωστόσο, ο κορυφαίος χρόνος πέρασε στα χέρια της Red Bull, με τον Sergio Perez να κάνει χρόνο στο 1:29.266 με τη μαλακή γόμα. Λίγο μετά, οι Κόκκινοι Ταύροι βρέθηκαν αυτοί στο 1-2, με τον Verstappen να κατεβάζει κατά τρία δέκατα τον χρόνο του Μεξικανού teammate του.
Κάπου εκεί μπήκε και στο παιχνίδι η Ferrari, με τον Charles Leclerc να χώνεται ανάμεσα στις δύο RB19. Ωστόσο, η απάντηση ήρθε άμεσα από Verstappen και Perez, με αμφότερους να βελτιώνουν. Μάλιστα, ο Ολλανδός πρωταθλητής άνοιξε τη διαφορά από τον Perez στα 0,672 δευτερόλεπτα.
Those Miami-themed go-faster stripes doing the trick 🥵
Verstappen goes P1 with a 1:28.963 ⏱#MiamiGP #F1 pic.twitter.com/031rmheiSx
— Formula 1 (@F1) May 6, 2023
Οι περισσότερες προσπάθειες στο σημείο αυτό γίνονταν με τη μαλακή γόμα, με εξαιρέσεις να αποτελούν οι δύο Alpine που είχαν κάνει γύρους μόνο με τη μέση γόμα. Ωστόσο, με τις κατατακτήριες να αναμένονται για αργότερα μέσα στην ημέρα, όπου οι θερμοκρασίες του οδοστρώματος και του αέρα θα είναι υψηλότερες, οι χρόνοι στο σημείο αυτό δεν ήταν εντελώς αντιπροσωπευτικοί της δυναμικότητας των μονοθεσίων σε trim κατατακτηρίων.
Οι χρόνοι, ωστόσο, αναμενόταν να πέσουν περισσότερο όσο προχωρούσε η διαδικασία, με την πίστα να παρουσιάζει σημαντική εξέλιξη στην πρόσφυσή της και να βοηθά στους ταχύτερους γύρους. Αυτό δεν σήμαινε, ωστόσο, πως θα ήταν εύκολα τα περάσματα, με τους τοίχους να παραμονεύουν και τα φρένα πολλές φορές να πιάνουν στον ύπνο τους οδηγούς, όπως φάνηκε και από τις μικρές εξόδους των Hamilton, Albon και Alonso στα φρένα της μεγάλης πίσω ευθείας.
Αυτό φάνηκε σύντομα και από τη νέα βελτίωση που έκανε στον δικό του ταχύτερο γύρο ο Max Verstappen, με τον Ολλανδό να κατεβάζει κατά 3 δέκατα και να δείχνει πως στο Miami αυτός θα είναι ο στόχος που θα πρέπει να “πιάσουν” οι υπόλοιποι οδηγοί.
Με τη διαδικασία να φτάνει στα μέσα της, οι περισσότεροι οδηγοί πήραν μια σύντομη διακοπή στα pit για αλλαγή ελαστικών και ρυθμίσεων. Εξαίρεση αποτέλεσαν οι δύο Mercedes, με τους Russell και Hamilton να βγαίνουν για προσπάθειες με τη μαλακή γόμα. Για τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή, η βελτίωση τον έφερε στην 5η θέση, ενώ ο teammate του δεν βελτίωσε τον προηγούμενο χρόνο του, μένοντας 15ος στο σημείο εκείνο.
Καθοδόν προς το τελευταίο τέταρτο της διαδικασίας, σχεδόν όλα τα μονοθέσια ήταν στην πίστα, προσπαθώντας να βελτιώσουν τους χρόνους τους, με τις συνθήκες πλέον να είναι πιο κοντά σε αυτές των κατατακτηρίων. Στο 1:27.535 έπεσε ο Max Verstappen, κατεβάζοντας διαρκώς τον προσωπικό του ταχύτερο χρόνο, ενώ βελτιωμένες έδειξαν και οι δυο Alpine, κάνοντας χρόνους που τους έφεραν για τα καλά μέσα στην πρώτη δεκάδα. Επίσης καλοί χρόνοι από τους Bottas, Hulkenberg και Albon που βρέθηκαν όλοι μέσα στην πρώτη δεκάδα.
Όσον αφορά τη Ferrari, το 2-4 των Sainz και Leclerc δείχνει πως, έστω σε στήσιμο κατατακτηρίων, η SF-23 μπορεί να παλέψει με την RB19, κάτι που στη Scuderia σκοπεύουν να κάνουν και σε λίγη ώρα, όταν θα μετρά περισσότερο.
Για τη Mercedes, ωστόσο, δεν φάνηκε να ισχύει, μιας και βρέθηκαν αρκετά χαμηλά στην κατάταξη, ενώ ειδικά στην περίπτωση του Russell, πολλά ήταν τα παράπονα και με τον συνολικό ρυθμό και συμπεριφορά του μονοθεσίου του.
Incredible reflexes from Hand-o Norris 🤯
The McLaren man has to apply FULL steering lock to catch a slide, but he keeps it pointing the right way!#MiamiGP #F1 pic.twitter.com/pZblpZBE3H
— Formula 1 (@F1) May 6, 2023
Στα ρηχά κινήθηκε και η Aston Martin αλλά και η McLaren στο FP3, με τους Alonso-Stroll στο 12-14 και τους Norris-Piastri στο 18-19.
Επιστροφή πλέον στη δράση στις 23:00 Ώρα Ελλάδος, με της κατατακτήριες που θα καθορίσουν το grid του αυριανού αγώνα στο Miami International Autodrome. Ακολουθεί η κατάταξη των χρόνων στην τρίτη περίοδο δοκιμαστικών του Grand Prix του Miami. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!