Η Ferrari έφερε νέο πάτωμα ενόψει του GP του Miami στην SF-23, κάτι που ίσως σηματοδοτεί την απαρχή σειράς αναβαθμίσεων μέσα στους επόμενους αγώνες.
Όταν πρόκειται για αλλαγές στην περιοχή του πατώματος, αυτές συνήθως είναι αποτέλεσμα πολλής δουλειάς και αλλαγών που έχουν γίνει στο παρασκήνιο και δεν είναι άμεσα ορατές και αντιληπτές, μιας και ακουμπούν περιοχές όπως το κάτω από το πάτωμα.
Ωστόσο, όλες οι ομάδες καταθέτουν εγγράφως στη FIA τις αλλαγές που φέρνουν σε κάθε GP, με τη Ferrari να δηλώνει στο Miami αλλαγές στο εμπρός και μέσο τμήμα του πατώματος, ενώ αλλαγές έκαναν στο Maranello και στη γεωμετρία του διαχύτη.
Οι χθεσινές φωτογραφίες της SF-23 από τα paddock δείχνουν πως η άκρη του πατώματος έχει δουλευτεί ώστε να βελτιστοποιηθεί, μέρος προφανώς του ευρύτερου σχεδιασμού της συγκεκριμένης περιοχής. Συγκεκριμένα, η περιοχή του πατώματος ανάμεσα στα sidepods και τους πίσω τροχούς δείχνει αλλαγμένη, με μέρος της τοπικής γεωμετρίας να δείχνει ανασηκωμένο.
Στο κομμάτι της πίσω πτέρυγας, η Ferrari επέστρεψε στη φιλοσοφία του ενός πυλώνα για το DRS, ενώ και η πτέρυγα που ήρθε στο Miami έχει μεγαλύτερα επίπεδα κάθετης δύναμης, ελέω σχεδιασμού πίστας.
Δεν είναι γνωστό, ωστόσο, εάν επαρκούν ώστε η Ferrari να παλέψει για τη νίκη αυτό το Σαββατοκύριακο.
Ο Charles Leclerc, που χθες είχε και έξοδο στις δοκιμές ενόψει του αγώνα, δήλωσε μετά το τέλος της δράσης στην επίσημη ιστοσελίδα της F1:
“Πέρα από το γεγονός ότι ο ρυθμός σε έναν γύρο δείχνει πολύ καλός, σε μήκος αγώνα θεωρώ πως είμαστε πολύ πίσω. Η Red Bull βρίσκεται ξανά σε μια κατηγορία μόνη της, αλλά πολύ μπροστά από τους υπόλοιπους”.
“Στον αγώνα πρέπει να βρούμε πολύ ακόμα ρυθμό από το μονοθέσιο. Για τις κατατακτήριες, όμως, είμαστε λίγο-πολύ σε καλό σημείο”.
Ερωτώμενος εάν υπάρχει κάτι που μπορεί να αξιοποιήσει η ομάδα του ώστε στον αγώνα να βρεθεί πιο κοντά με την RB19, ο Μονεγάσκος απάντησε: “Δεν θεωρώ πως έχουμε κάποιο θαύμα ανά χείρας ώστε να κλείσουμε τη διαφορά. Έτσι, δεν πιστεύω πως θα είμαστε αρκετά κοντά τους την Κυριακή”.
Τέλος, όσον αφορά τη χθεσινή του έξοδο, ο Leclerc σχολίασε πως αυτή οφειλόταν σε απώλεια του πίσω μέρους της SF-23 του, έχοντας προς στιγμήν βρεθεί εκτός γραμμής, σε σημείο μηδενικής πρόσφυσης”.
“Συνολικά, είναι πολύ δύσκολη η οδήγηση επειδή υπάρχει μόνο μια καλή γραμμή και όταν βγεις απ’ αυτή τότε η πρόσφυση είναι πολύ κακή. Αυτό βασικά έγινε στην περίπτωσή μου. Πίεσα λίγο περισσότερο και έχασα το πίσω μέρος, προσπάθησα να το ανακτήσω αλλά δεν είχα πρόσφυση να στρίψω”.
“Δεν είχαμε μεγάλη ζημιά, προφανώς το εμπρός μέρος χάλασε αλλά πέρα απ’ αυτό καμία ζημιά στο πίσω μέρος, το οποίο είναι και το σημαντικότερο. Το Σάββατο είναι μια άλλη ημέρα και είμαι σίγουρος πως θα τα πάμε καλά”.
Θα μπορέσει η Ferrari με τις νέες της αναβαθμίσεις να βρεθεί ένα βήμα πιο κοντά στη Red Bull και να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά τις Mercedes και Aston Martin; Οι απαντήσεις προσεχώς! Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!