Μια μόνιμη λύση για την περιστασιακή δυσλειτουργία του DRS που αντιμετώπισαν τα μονοθέσια της Aston Martin στο Αζερμπαϊτζάν αναζητά η ομάδα.
Οι Fernando Alonso και Lance Stroll υπολογίστηκε ότι έχαναν περί τα δύο δέκατα στην πολύ μακριά ευθεία του Μπακού, κατά τη διάρκεια τόσο των ελεύθερων δοκιμαστικών, όσο και των κατατακτηρίων.
Η δυσλειτουργία του DRS, που σήμαινε ότι συχνά δεν άνοιγε σε αυτό το κομμάτι, οφείλεται κατά τα φαινόμενα σε αεροδυναμικό χαρακτηριστικό της αεροτομής χαμηλής αντίστασης, που προκαλεί ταλαντώσεις και κραδασμούς στο μηχανισμό.
Σε συνδυασμό με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και την πίεση του αέρα στη μεγάλη ευθεία, οι ταλαντώσεις αυτές συχνά εμπόδιζαν την ενεργοποίηση.
Ως προσωρινή λύση στον αγώνα, όπου οι Alonso και Stroll τελικά ολοκλήρωσαν στην τέταρτη και έβδομη θέση αντίστοιχα, η Aston Martin κατέφυγε στη χρήση λιπαντικού προκειμένου να διευκολύνει την κίνηση του πτερυγίου, σύμφωνα με δηλώσεις του Mike Krack στο motorsport.com.
«Δεν μπορώ να σας πω τι, αλλά δεν απείχε πολύ από το να χρησιμοποιήσουμε WD40 (σ.σ. λιπαντικά και αντισκωριακά)!
Το μονοθέσιο είναι σε καθεστώς parc ferme οπότε δεν υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις. Προσπαθήσαμε να καθαρίσουμε τις επιφάνειες και να ελέγξουμε τα κενά, τα πάντα. Περάσαμε τα πάντα από την FIA και η FIA ήταν πολύ υποστηρικτική σε αυτό και θα είδατε επίσης ότι αλλάξαμε ένα πτερύγιο στο μονοθέσιο του Fernando,» ανέφερε ο επικεφαλής της ομάδας.
«Αυτό έγινε μετά από έναν έλεγχο ρουτίνας, βασικά, επειδή, αν τραβάς το πτερύγιο όλη την ώρα όταν δεν κινείται, τότε το καταπονείς παραπάνω. Οπότε θέλαμε να το αλλάξουμε για ασφάλεια.»
Κατά τον Krack πάντως, το πρόβλημα συνολικά ήταν περισσότερο περισπασμός παρά η κυρίως αιτία του πιο αργού ρυθμού της Aston Martin το περασμένο τριήμερο, καθώς οι μεγαλύτερες απώλειες χρόνου σημειώθηκαν στο δεύτερο κομμάτι της πίστας, με τις πολλές στροφές.
«Ήταν περισσότερο κάτι που μας τράβηξε την προσοχή παρά πραγματικό μειονέκτημα, επειδή το DRS λειτουργούσε στη μικρότερη ευθεία, οπότε προφανώς ήταν μια μικρή απώλεια αλλά δούλεψε και στο sprint και στον αγώνα.
Αλλά όταν κάναμε την ανάλυση, στις κατατακτήριες, χάναμε στο δεύτερο κομμάτι, που δεν έχει ζώνη DRS,» εξήγησε ο Λουξεμβουργιανός.
«Είναι περισπασμός και μεγάλο μέρος της ομάδας μετά εστιάζει εκεί, οπότε αυτός είναι και ο λόγος που δεν είχαμε το πρόβλημα περαιτέρω. Συνολικά, νομίζω ότι καταφέραμε να το επιλύσουμε.
Θα θέλαμε να το έχουμε λύσει νωρίτερα ή να μην το έχουμε εξαρχής. Αλλά στην τελική, δεν είναι κάτι τόσο δραματικό.»
Ο Krack επιβεβαίωσε πάντως ότι μια πλήρης ανάλυση της αστοχίας θα γίνει, προκειμένου να βρεθεί μια μόνιμη λύση πριν το Grand Prix του Μαϊάμι αυτό το σαββατοκύριακο.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!