Το F1Fan.gr είναι στην πίστα του Spa και είδε τον Sebastien Buemi να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια συνεδρία για το 6 Hours of Spa-Francorchamps, μπροστά από τον οδηγό της Ferrari Antonio Fuoco με διαφορά άνω του 1.5 δευτερολέπτου.
Ο Buemi οδήγησε το Νο. 8 Toyota GR010 Hybrid στον καλύτερο γύρο της συνεδρίας με το 2:02.982, 1.650 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το Νο. 50 Ferrari 499P που οδηγούσε ο Fuoco.
Ο Ιταλός, με τη σειρά του, έμεινε μπροστά από το δεύτερο Toyota του Jose Maria Lopez με μόλις 0,010 δευτερόλεπτα.
Η Νο. 51 Ferrari σημείωσε τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο με τον Alessandro Pier Guidi στο τιμόνι, μπροστά από τον Laurens Vanthoor της Porsche Penske Motorsport.
Ο Βέλγος έκλεισε την πρώτη πεντάδα καθώς ο Alex Lynn ήρθε έκτος στο Νο. 2 Cadillac V-Series.R.
Ο Gustavo Menezes ήταν έβδομος για την Peugeot, μπροστά από τον οδηγό της Porsche Michael Christensen και τη Νο. 3 Cadillac του Sebastien Bourdais.
Ο Filipe Albuquerque, ο ταχύτερος στο LMP2, συμπλήρωσε τη γενική πρώτη δεκάδα. Ο Πορτογάλος οδηγός έκανε έναν γύρο 2:07.471 με το Νο. 22 United Autosports Oreca 07 Gibson.
Προπορεύτηκε του Pietro Fittipaldi της JOTA για 0,043 δευτερόλεπτα, με το δεύτερο μονοθέσιο της United που οδηγούσε ο Tom Blomqvist τρίτο.
Οι τρεις κορυφαίοι οδηγοί της LMP2 παρέμειναν μπροστά από τον Paul di Resta της Peugeot. Τρεις άλλοι δρομείς Hypercar ήταν πιο αργοί από τις ομάδες LMP2.
Ο Glickenhaus ήρθε 16ος συνολικά, με τον οδηγό του Vanwall, Tom Dillmann, στην 21η θέση, μπροστά από την No. 38 Hertz Team JOTA Porsche 963.
Το χρυσαφένιο μονοθέσιο συμπλήρωσε 18 γύρους κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, με τον Will Stevens να γράφει τον ταχύτερο γύρο του μονοθέσιου στις 2:09.048.
Ο Daniel Serra σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο GTE-Am, σημειώνοντας 2:16.777 στο Νο. 57 Kessel Racing Ferrari 488 GTE Evo.
Ο Ulysse de Pauw ήταν δεύτερος για το AF Corse, με τον Charlie Eastwood να ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα στο Νο. 25 ORT του TF Aston Martin Vantage AMR.
Η συνεδρία των 90 λεπτών διεκόπη δύο φορές με κόκκινη σημαία, με τη δεύτερη διακοπή να οδηγεί τη διαδικασία σε πρόωρο τέλος.
Ένα τέτακε στις μπαριέρες για την No. 83 Richard Mille AF Corse Ferrari του Luis Perez Companc πυροδότησε την πρώτη διακοπή.
Στη συνέχεια, η συνεδρία είδε ξανά κόκκινη σημαία για ένα περιστατικό που αφορούσε την No. 777 D’Station Racing Aston Martin του Satoshi Hoshino και την No. 4 Vanwall Vandervell 680 Gibson, που είχε τον Esteban Guerrieri στο τιμόνι εκείνη τη στιγμή.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!