Η Chip Ganassi Racing θα συνεχίσει να κυνηγάει τους “στόχους” της καθώς εντείνει τις προσπάθειες για το πρόγραμμα της Cadillac ενόψει του 24ωρου αγώνα στο Le Mans, όπου θα συμμετέχουν δύο μονοθέσια στην κατηγορία Hypercar με αρχής γενομένης από τον αγώνα του επόμενου σαββατοκύριακου στο Spa για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Το εργοστάσιο της Cadillac θα φέρει μία δεύτερη Cadillac V-Series.R στον αγώνα 6 ωρών του Spa-Francorchamps με τους οδηγούς Renger van der Zande και Sebastien Bourdais από το πρωτάθλημα WeatherTech SportsCar του IMSA.
Το No. 3 της Cadillac θα παραμείνει έπειτα στην Ευρώπη για τους αγώνες του Le Mans, όπου ο Scott Dixon θα συμμετέχει στο πλήρωμα των οδηγών του WEC με τους Alex Lynn, Earl Bamber και Richard Westbrook.
“Το δεύτερο μονοθέσιο βρίσκεται ήδη στην Γερμανία,” ο υπεύθυνος του εγχειρήματος της CGR ο Mike O’Gara δήλωσε στο Sportscar365. “Ξεκίνησε από το Indy και πήγε στην Dallara.
“Βρισκόταν στην αεροσήραγγα για το homologation των μονοθέσιων. Ήταν εδώ για λίγο, ήταν ένα μονοθέσιο από τις πρώτες κατασκευές των σασί.
“Βρίσκεται στην Dallara για λίγο καθώς χρειάζεται μερικές αναβαθμίσεις και λίγα πράγματα και ήταν απλώς ένα μουλάρι στην αεροσήραγγα οπότε δεν ήταν ένα λειτουργικό μονοθέσιο.
“Μερικοί από το πλήρωμα των μηχανικών στο WEC πήγαν στην Dallara και βοήθησαν στην κατασκευή του πριν από μερικές εβδομάδες.
“Χρειάζεται μερικά πράγματα για να τελειώσει οπότε στείλαμε μερικούς μηχανικούς από νωρίς στην Γερμανία για να τελειώσουν οι εργασίες ενόψει του αγώνα στο Spa και έπειτα θα πάνε στο Βέλγιο με το πρώτο μονοθέσιο του WEC.”
Ο O’Gara δήλωσε ότι ελπίζει να συμμετέχουν στις δοκιμές του μονοθέσιου στην Γερμανία πριν από τον 3ο γύρο του WEC.
Με το πρωτάθλημα WeatherTech και τον γύρο στην Laguna Seca όπου θα διεξαχθεί μεταξύ των αγώνων Spa και Le Mans, και ο αγώνας 6 Hours of The Glen στο Sahlen να διεξάγεται δύο εβδομάδες μετά τον κλασσικό Γαλλικό αγώνα αντοχής, ο O’Gara δήλωσε ότι η ύπαρξη ενός αποκλειστικού σασί για το πρόγραμμα στο WEC με τα δύο μονοθέσια είναι “λιγότερη πίεση” στο ‘να μετακινείται ένα αυτοκίνητο από το ένα μέρος στο άλλο’.
“Είναι απλά παράλογα τα λεφτά για την μεταφορά των αυτοκινήτων,” δήλωσε αυτός. “Αλλά εάν μπορέσουμε να το αφήσουμε εδώ (στις ΗΠΑ), θα έχουμε τρία σετ κιτ και εξοπλισμού.
“Ας ελπίσουμε ότι θα είναι αρκετά ανώδυνη η μετάβαση από το Le Mans στο Watkins Glen.”
Η προσπάθεια με τα δύο πληρώματα έρχεται μετά από την μεγάλη προσπάθεια της τελευταίας εβδομάδας όπου είδαμε την μία Cadillac να αγωνίζεται τόσο στις 6 ώρες του Portimao και στο Acura Grand Prix στο Long Beach.
“Όταν βρισκόμασταν στο IMSA, στο παρελθόν πάντα βλέπαμε το Long Beach ως ξεκούραση, θα ήταν ένας σύντομος αγώνας, τα πράγματα κάπως άλλαξαν,” εξήγησε ο O’Gara. “Αλλά αυτό δεν ίσχυε σε αυτή την περίπτωση.
Ο υπεύθυνος της Chip Ganassi Racing συνέχισε λέγοντας: “Ο επόμενος στόχος είναι να τρέξουμε στο Spa για το WEC με τους κανονισμούς του WEC και νιώθω ότι αυτό θα είναι κάτι σαν προετοιμασία ενόψει του Le Mans.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!