Ο Carlos Sainz δείχνει να είναι ο στόχος της Audi για να πλαισιώσει τον Valtteri Bottas από το 2026, όταν και η γερμανική φίρμα θα ξεκινήσει και επίσημα την εμπλοκή της με τη F1.
Πυρετώδεις είναι οι ρυθμοί στο στρατόπεδο της Audi, μιας και οι ετοιμασίες που πρέπει να έχουν γίνει μέχρι και το 2026 είναι πολλές.
Ήδη έχει αρχίσει να στρατολογείται προσωπικό, με πρώτο και καλύτερο τον Andreas Seidl, ο οποίος άφησε τη θέση του επικεφαλής στη McLaren για να γίνει CEO του Sauber Group, στο οποίο η Audi θα κατέχει στο μέλλον το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών.
Από τις σημαντικότερες παραμέτρους στην προετοιμασία της νέας ομάδας είναι και η απόφαση για τους δύο οδηγούς που θα επιλέξει, κάτι που ακόμα δεν συζητιέται ανοιχτά.
Ο Valtteri Bottas, που αυτή τη στιγμή τρέχει για τη Sauber, έχει ξεκαθαρίσει πως από την πλευρά του θέλει να παραμείνει και στην εποχή Audi, σχολιάζοντας στο Crash.net ότι “νιώθω πως έχω πολλά ακόμα χρόνια μπροστά μου και θα παραμείνω όσο το απολαμβάνω και όσο μπορώ να αποδίδω και να έχω κάτι να δώσω στο άθλημα. Μπορώ να δω την κατάσταση αυτή να συνεχίζεται για πολλά, πολλά ακόμα χρόνια”.
“Θεωρώ πως είναι συναρπαστική η έλευση ενός νέου κατασκευαστή στη F1, όμως το 2026 απέχει ακόμα πολύ. Θα δούμε, μπορείτε να με ρωτήσετε σε ένα με δύο χρόνια”.
Ο 33χρονος Φινλανδός δείχνει το φαβορί για την ηγεσία των προσπαθειών της Audi στο σπορ, με τον teammate του αρχικά να δείχνει πως θα ήταν ο Mick Schumacher, έχοντας τόσο την εμπειρία από τη Haas, την οικογένεια της Ferrari και, εσχάτως, της Mercedes, αλλά και τη γερμανική υπηκοότητα.
Ωστόσο, κατά την ελβετική Blick, τη θέση του Mick δείχνει να έχει πάρει πλέον το όνομα του Sainz.
Το δημοσίευμα πως υπάρχει στην Ισπανία μια φήμη ότι “ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, πιθανώς μην έχοντας αρκετές ελπίδες να πάρει το πρωτάθλημα, δίπλα στον Leclerc, βρίσκεται στην κορυφή της λίστας του CEO της Sauber, Seidl”.
Η συμφωνία με τον οδηγό της Ferrari είναι απλά ένας από τους στόχους του Γερμανού, καθώς τόσο ο ίδιος όσο και η Audi θέλουν να μεγαλώσουν σε ειδικό βάρος την ομάδα τους.
“Η Audi θέλει να μεγαλώσει την ομάδα της, η οποία θα τρέχει με μονοθέσια από το Hinwil από το 2026, προσλαμβάνοντας κάποιους εκατοντάδες εργαζόμενους σύντομα”, αναφέρει η Blick συνεχίζοντας. “Προς το παρόν, μόνο η AlphaTauri είναι μικρότερη της Sauber (530 άτομα δύναμη)”.
“Και η Audi γνωρίζει πολύ καλά πως η επιλογή των οδηγών παίζει αποφασιστικό ρόλο στις προσπάθειές της”.
Πέρυσι, ο Sainz επεξέτεινε τη συνεργασία του με τη Ferrari, η οποία εκπνέει πλέον στο τέλος του 2024. Εάν οι συγκεκριμένες φήμες αποδειχτούν βάσιμες, τόσο θα μπορούσε είτε να οδηγήσει για τη Sauber το 2025 και να ενσωματωθεί με επαρκή χρόνο στη νέα του ομάδα πριν τη μετάβαση στην εποχή Audi, ή θα μπορούσε να συνεχίσει και ακόμα ένα χρόνο με τη Ferrari”.
Ο CEO της Audi, Markus Duesmann, πρόσφατα αποκάλυψε πως η ομάδα του δεν έχει ξεκινήσει ακόμα διαπραγματεύσεις με άλλους οδηγούς, ούτε καν με τον Schumacher που ευθύς εξ’ αρχής ακούστηκε ως όνομα. Δήλωσε μάλιστα στη γερμανική Der Spiegel: “Αυτή τη στιγμή συζητάμε με πολλά πρόσωπα, οδηγούς, managers. Δεν υπάρχουν σοβαρές συζητήσεις με τον Mick Schumacher σχετικά με συμφωνία”.
“Φυσικά, οι Γερμανοί οδηγοί μας ενδιαφέρουν όσο και τη μητρική εταιρεία, όμως αυτό δεν απαιτεί και προαπαιτούμενο”.
Αυτή την εβδομάδα παρουσιάζει στην Κίνα το project της Formula 1, δείχνοντας ένα livery παρουσίασης υπό το μότο: “F1 Power made in Germany”.
“Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι δομικό στοιχείο του DNA μας”, δήλωσε ο Duesmann στην έκθεση αυτοκινήτου στη Σανγκάη.
“Είμαστε πεπεισμένοι πως η δέσμευσή μας με τη Formula 1 θα ενδυναμώσει την αγωνιστική προσήλωση της Audi. Το πρωτάθλημα διευρύνει συνεχώς το παγκόσμιο βεληνεκές του, ειδικά στο νεανικό κοινό και την πιο σημαντική αγορά: την Κίνα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!