Το αφεντικό της Αμερικάνικης ομάδας Jim Gklickenhaus μαζί με τον οδηγό Ryan Briscoe σχολίασαν την πορεία της ομάδας αλλά και τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στο ξεκίνημα της χρονιά.
Η Glickenhaus ήρθε στο Portimao έπειτα από ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα στον αγώνα 1000 Miles of Sebring όπου και εγκατέλειψε. Ωστόσο εκτός από την απόδοση της ομάδας, σχολιάστηκε και η αξιοπιστία του μονοθέσιου, με την Αμερικάνικη ομάδα να πρέπει να ανακάμψει ενόψει της συνέχειας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Ο Jim Glickenhaus μαζί με τον Αυστραλό οδηγό της ομάδας Ryan Briscoe ανέφεραν στην συνέντευξη της Παρασκευής τις δυνατότητες του μονοθέσιου με το No. 708 αλλά και την αισιοδοξία τους ενόψει της συνέχειας.
“Ουσιαστικά συνεχίζουμε την εξέλιξη του μονοθέσιου,” ανέφερε ο Jim.
“Προσπαθούμε να κερδίσουμε τα οικονομικά προβλήματα και έχουμε πάρει λιγότερα από όσα έχουμε δώσει.
“Υπάρχουν ομάδες όπου έχουν ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε δοκιμές από ‘τι εμείς όπου έχουμε ξοδέψει χρήματα σε σχεδιασμό, κατασκευή, μηχανικά μέρη και σε αγωνιστικό εξοπλισμό για όλα αυτά τα τρία χρόνια, και αυτό είναι το δύσκολο.
Το αφεντικό της ομάδας συνέχισε λέγοντας ότι δουλεύουν σκληρά στην ομάδα για την συνέχεια του πρωταθλήματος και ότι η πραγματική απόδοση του μονοθέσιου θα φανεί στο Spa και στο Le Mans.
“Δουλεύουμε σκληρά, ερχόμαστε κάθε πρωί και κάνουμε το καλύτερο δυνατό, είχαμε μία καλή πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών το πρωί της Παρασκευής.
“Είναι μία δύσκολη πίστα για εμάς με μεγάλη κάθετη δύναμη αλλά το μονοθέσιο μας σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το Le Mans και πιστεύω ότι θα τα πάει καλά στην πίστα του Spa-Francorchamps και στο Le Mans.
🏁6 Hours of Portimao, 4.14.23 Friday, it was a beautiful day for practice.#Glickenhaus #GoGlickenhaus #WEC #6HPortimao@hkmotorcars @EquitusCorp @motul @TinyDFactory @Michelin_Sport pic.twitter.com/DWqqHUht8X
— Scuderia Cameron Glickenhaus (@Glickenhaus) April 15, 2023
Ο Αυστραλός οδηγός της ομάδας Ryan Briscoe όπου είναι συνοδηγός με τους Romain Dumas και Olivier Pla επισήμανε ότι ο αγώνας στο Sebring ήταν ο πρώτος γύρος έπειτα από απουσία σχεδόν 6 μηνών.
“Είχαμε πολλά δεδομένα από το Sebring και έχουμε πολλά περιθώρια για εξέλιξη. Ήταν η πρώτη φορά που μπήκαμε στο μονοθέσιο από τον αγώνα στην Monza. Ήρθαμε με πολλές αλλαγές εδώ όπου δουλέψαμε σκληρά.
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου για το ποιο είναι το κλειδί του αγώνα, με τις θερμοκρασίες της πίστας να είναι πιο υψηλές και αυτό να επηρεάζει τα ελαστικά, ο Briscoe ανέφερε: “Θα πάμε στον αγώνα και θα προσπαθήσουμε το καλύτερο δυνατό και θέλουμε να έχουμε τον πιο δυνατό ρυθμό αγώνα.
“Θα είναι καλό για εμάς να βρεθούμε στην μέση του grid από τους υπόλοιπους κατασκευαστές της κατηγορίας Hypercar, οπότε θα πιέσουμε όσο πιο σκληρά μπορούμε και ο βασικός μας στόχος είναι να τερματίσουμε στον αγώνα.
“Το μονοθέσιο μας σχεδιάστηκε όπως είπε και ο Jim για μεγαλύτερες πίστες σαν το Spa και κυρίως το Le Mans, άρα θα πρέπει να ολοκληρώσουμε γύρους και να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε,”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!