Το νέο αφεντικό της Ferrari, Frederic Vasseur, εξέφρασε την άποψή του ότι μια αλλαγή στο concept του μονοθεσίου της στα μέσα του 2023 θα ήταν “πολύ δύσκολη” για οποιαδήποτε ομάδα…
Η ιταλική ομάδα έχει περάσει ένα δύσκολο ξεκίνημα στη σεζόν του 2023, με προβλήματα αξιοπιστίας και έλλειψη επιδόσεων, να την περιορίζουν στο να μην έχει καλύτερο αποτέλεσμα από την 4η θέση μέχρι και σήμερα. Αυτό το αποτέλεσμα μάλιστα ήρθε από τον πρώτο αγώνα και την επίδοση του Carlos Sainz στο Μπαχρέιν.
Τα αποτελέσματα είναι πολύ διαφορετικά από το 2022, όταν ο Charles Leclerc κέρδισε τους δύο από τους τρεις πρώτους αγώνες και ήταν δεύτερος στον άλλο, καθώς η ομάδα πια μάχεται με την Aston Martin και τη Mercedes για να είναι η δεύτερη καλύτερη πίσω από την πρωτοπόρο Red Bull. Βέβαια, ο Vasseur πιστεύει ότι ενώ μια αλλαγή στο concept, που η αντίπαλη της Mercedes σχεδιάζει να κάνει με την W14 ξεκινώντας με ένα πακέτο αναβάθμισης στην Imola, δεν θα ήταν “αδύνατη”, έχει περισσότερη λογική η Ferrari να αξιοποιήσει το σχεδιασμό της SF-23.
“Πρέπει να εξετάζεις όλες τις πτυχές αυτού, για να κάνεις ένα νέο project κατά τη διάρκεια της σεζόν,” εξήγησε ο Vasseur μετά το Grand Prix της Αυστραλίας.
“Να ξεκινήσεις από το μηδέν, να κάνεις ένα νέο μονοθέσιο με το cost cap, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τους χρονικούς περιορισμούς… Δεν θέλω να πω ότι είναι αδύνατο, αλλά είναι πολύ δύσκολο, και έχουμε την αίσθηση, και ελπίζω να έχουμε δίκιο, ότι έχουμε πολύ μεγάλα περιθώρια βελτίωσης στο μονοθέσιο,” σχολίασε για την κατάσταση αυτή τη στιγμή.
“Εφόσον είμαστε ακόμα σε θέση να εξελίξουμε το μονοθέσιο για να πάρουμε βαθμούς και να αποκτήσουμε καλύτερη ισορροπία και λίγη σταθερότητα, νομίζω ότι έχει νόημα να πιέσουμε προς αυτή την κατεύθυνση,” σχολίασε στην συνέχεια.
Πριν από την εισαγωγή του ανώτατου ορίου κόστους (cost cap), οι ομάδες μπορούσαν να εισάγουν όσες αναβαθμίσεις ήθελαν στο μονοθέσιό τους και το κόστος εξέλιξης διέφερε σημαντικά μεταξύ των μεγαλύτερων και των μικρότερων ομάδων. Ωστόσο, ο νέος επικεφαλής του Maranello, Vasseur, υπογραμμίζει το ανώτατο όριο κόστους ως σημαντικό λόγο που δεν επιτρέπει πια τον πλήρη επανασχεδιασμό ενός μονοθεσίου της F1.
“Με τη σταθερότητα των κανονισμών, δεν χρειάζεται να αλλάξουμε ριζικά. Το θέμα είναι το ανώτατο όριο κόστους,” δήλωσε.
“Αν θες να έχεις μια συνέχεια ή όχι, και ποια μέρη θες να μεταφέρεις από τη μία σεζόν στην άλλη, ειδικά για τα μεγάλα εξαρτήματα, όπως το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι το ζήτημα που πρέπει να διαχειριστούμε με το ανώτατο όριο κόστους! Με τη στρατηγική της εξέλιξης, νομίζω ότι έχουμε καλές αναβαθμίσεις και θα το δούμε αργότερα μέσα στη σεζόν,” πρόσθεσε.
“Θέλουμε να κάνουμε μια συνεχή εξέλιξη αυτού του μονοθεσίου και να έχουμε περιθώρια βελτίωσης,” ανέφερε στο κλείσιμο του ο Γάλλος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!