Ο Gasly απέφυγε τον αποκλεισμό του από 1 αγώνα καθώς δεν ακολούθησε καμία ενέργεια από τους αγωνοδίκες στη σύγκρουση του με τον Ocon GP της Αυστραλίας
Ο Pierre Gasly γλίτωσε την τιμωρία από τη FIA για το ατύχημά του στο Grand Prix της Αυστραλίας, κάτι που γλιτώσει τον οδηγό της Alpine από μια πιθανή απαγόρευση σε 1 αγώνα της Formula 1.
Μετά από μια δεύτερη κόκκινη σημαία, που προκλήθηκε από τον Kevin Magnussen που χτύπησε τον τοίχο με τον τροχό της Haas του, ο Gasly παρατάχθηκε πέμπτος για την επανεκκίνηση του αγώνα, αλλά κλείδωσε στη στροφή 1 για να αποφύγει το πίσω μέρος του Fernando Alonso.
Πέρασε από τα χαλίκια αλλά επέστρεψε δίπλα από τον team-mate του Esteban Ocon, ο οποίος είχε παραταχτεί στο grid στην 10η θέση, αλλά στη συνέχεια φτάνοντας τον συμπατριώτη του είχαν επαφή.
Και οι δύο Alpine βγήκαν εκτός αγώνα ως αποτέλεσμα της επαφής, με το δίδυμο στη συνέχεια να έχει κληθεί στους αγωνοδίκες για φερόμενη παραβίαση ενός άρθρου του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα της FIA σχετικά με τα πρότυπα οδήγησης.
Ο κώδικας δεοντολογίας αναφέρει: «Η πρόκληση σύγκρουσης, επανάληψη σοβαρών λαθών ή η εμφάνιση έλλειψης ελέγχου του αυτοκινήτου (όπως η έξοδος από την πίστα) θα αναφέρεται στους αγωνοδίκες και μπορεί να συνεπάγεται την επιβολή κυρώσεων έως και τον αποκλεισμό κάθε ενδιαφερόμενου οδηγού».
Σχεδόν πέντε ώρες μετά τη συνάντηση με τους αγωνοδίκες, το αποτέλεσμα ήταν να μην ληφθούν περαιτέρω μέτρα για τον Gasly.
Αυτό γλιτώνει τον πρώην οδηγό της AlphaTauri από πιθανή απαγόρευση 1 αγώνα, με τον Gasly να έχει ήδη 10 από τους 12 βαθμούς που απαιτούνται στην άδεια του, για να αποκλειστεί από μια διοργάνωση.
Το σκεπτικό της FIA αναφέρει: «Οι αγωνοδίκες άκουσαν από τον οδηγό του Car 10 (Pierre Gasly), τον οδηγό του Car 31 (Esteban Ocon), έναν εκπρόσωπο της ομάδας και εξέτασαν τα δεδομένα του συστήματος εντοπισμού θέσης/διαλογής, βίντεο και αποδεικτικά βίντεο στο αυτοκίνητο και καθόρισαν ότι ήταν ένα αγωνιστικό συμβάν στον πρώτο γύρο.
“Και τα δύο αυτοκίνητα το αναγνώρισαν και το αποδέχτηκαν ως τέτοιο. Υπό τις περιστάσεις, δεν λάβαμε καμία περαιτέρω ενέργεια.”
Ο Gasly έχει τους περισσότερους πόντους στην αγωνιστική του άδεια, δύο παραπάνω από τον πρώην οδηγό της McLaren Daniel Ricciardo και του Lance Stroll της Aston Martin και πρέπει να περιμένει 12 μήνες μετά από κάθε επίπληξη για να μειωθεί ο απολογισμός του.
Αυτό σημαίνει ότι ο Gasly διατρέχει άμεσο κίνδυνο να μείνει στον πάγκο, μέχρι μετά το GP της Emilia Romagna, με την επόμενη Δευτέρα (22 Μαΐου) να συμπληρώνεται ένας χρόνος από τότε που διαπιστώθηκε ότι είχε προκαλέσει σύγκρουση με τον Stroll στο GP της Ισπανίας του 2022.
Ενώ ο Gasly δεν θα δει να του αφαιρούνται αναδρομικά βαθμοί για όταν κρίθηκε ότι υπερέβη τα όρια πίστας που, σύμφωνα με τον κανονισμό, συνιστούν επικίνδυνη οδήγηση, το σύστημα επανεξετάζεται για να αμβλύνει τις τιμωρίες για λιγότερο κατάφωρα λάθη, ώστε να μην οδηγούν τόσο εύκολα σε απαγόρευση αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!