Σε μια απότομη αύξηση της θερμοκρασίας των ελαστικών του απέδωσε την ευθύνη ο Alex Albon για το ατύχημά του το οποίο έφερε την πρώτη από τις τρεις κόκκινες σημαίες στο Grand Prix της Αυστραλίας.
Ο οδηγός της Williams βρισκόταν στην εντυπωσιακή για το δεδομένα έκτη θέση στο Grand Prix Αυστραλίας στη Μελβούρνη στους πρώτους γύρους του αγώνα και φαινόταν να βρίσκεται σε πορεία για έναν τερματισμό στην πρώτη δεκάδα.
Ωστόσο, στον έβδομο γύρο, ανοίχτηκε μπαίνοντας στη στροφή 6 ενώ στη συνέχεια χτύπησε στα ελαστικά που ήταν τοποθετημένα στη στροφή 7, προτού το ακυβέρνητο μονοθέσιό του επιστρέψει και ακινητοποιηθεί στην πίστα.
Πέραν του ότι το ατύχημα αυτό έθεσε τον ίδιο εκτός αγώνα, το περιστατικό του Albon έφερε την πρώτη από τις τρεις κόκκινες σημαίες της ημέρας.
Αναλογιζόμενος αυτό που συνέβη, με τη Williams να είναι πολύ δυνατή στον δεύτερο τομέα της πίστας σε όλη της διάρκεια του Σαββατοκύριακου, ο Albon δήλωσε πως τα δεδομένα δείχνουν πως το ατύχημα συνέβη όταν τα πίσω ελαστικά του μονοθεσίου του υπερθερμάνθηκαν.
«Έριξα μια ματιά στα δεδομένα και ήταν λίγο περίεργα», είπε. «Πέρασα τη στροφή πιο αργά από ό,τι στον γύρο πριν, απλά πέρασα πιο γρήγορα την προηγούμενη στροφή».
«Πέρασα τη στροφή 5 λίγο πιο γρήγορα και χρησιμοποίησα λίγο περισσότερο kerb. Νομίζω ότι αυτό ανέβασε λίγο τη θερμοκρασία των ελαστικών στην αριστερή πλευρά».
«Έτσι, μπήκα στη στροφή 6 με ένα πιο ζεστό πίσω αριστερό ελαστικό και αυτό ήταν όλο. Θέλω να πω, αυτά είναι τα περιθώρια με τα οποία οδηγούμε».
Ο επικεφαλής απόδοσης μονοθεσίων της Williams, Dave Robson, είπε ότι τα δεδομένα έδειξαν πως μια μικρή υπερστροφή στη στροφή 5 ήταν αρκετή για να ανεβάσει τις θερμοκρασίες των ελαστικών.
«Ήταν ένας αξιοσημείωτος αγώνας, αλλά τελικά ήταν μια χαμένη ευκαιρία για εμάς», εξήγησε. «Ο Alex βασίστηκε στην εξαιρετική του επίδοση στις κατατακτήριων προκειμένου να κερδίσει περισσότερες θέσεις στην εκκίνηση και φαινόταν να βρίσκεται σε πορεία για έναν άνετο τερματισμό στην πρώτη δεκάδα».
«Δυστυχώς, το άγγιγμα του kerb με υψηλή ταχύτητα στη στροφή 5 οδήγησε σε ένα μικρό πέταγμα και μια απότομη αύξηση της θερμοκρασίας του ελαστικού, που τον οδήγησε να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου στην επόμενη στροφή».
Ο Albon δήλωσε ότι δεν ήθελε να χρησιμοποιήσει την εξήγηση της θερμοκρασίας του ελαστικού ως δικαιολογία, καθώς ανέλαβε την ευθύνη για το ατύχημα.
«Φταίω εγώ», είπε. «Είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου. Είναι πραγματικά απογοητευτικό. Και, φυσικά, λυπάμαι ιδιαίτερα για την ομάδα. Αισθάνομαι βασικά ότι τους απογοήτευσα».
«Είχαμε ένα καλό μονοθέσιο και όταν κοιτάξετε τα [τελικά] αποτελέσματα, και το γεγονός ότι υπήρχαν μερικές εγκαταλείψεις εκεί έξω, θα μπορούσαμε να ήμασταν μία από τις ομάδες που σημείωσαν πόντους».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!