Η McLaren αποκτά της υπηρεσίες του υψηλόβαθμου αεροδυναμιστή της Aston Martin Mariano Alperin, ως μέρος μιας επιθετικής πολιτικής στην προσέγγιση νέων προσώπων για την ενίσχυση της ομάδας.
Η αναδιάρθρωση του τεχνικού τμήματος την προηγούμενη εβδομάδα, που είδε μεταξύ άλλων την αποχώρηση του James Key και την επιστροφή του David Sanchez, συνεχίζεται από τη McLaren με εντατική προσπάθεια εύρεσης νέου και ικανού προσωπικού.
Έχοντας κάνει μια εις βάθος ανασκόπηση και αξιολόγηση το χειμώνα, ένα εκ των τελικών συμπερασμάτων ήταν και ότι το αεροδυναμικό τμήμα δεν είχε το απαιτούμενο επίπεδο για να ανταποκριθεί στις φιλοδοξίες της ομάδας για άνοδο.
Κατά το motorsport.com, οι κινήσεις της McLaren έχουν μέχρι στιγμής φέρει συμφωνίες με 15 άτομα. Κάποιοι εξ αυτών έχουν ήδη ενσωματωθεί στην ομάδα, ενώ οι υπόλοιποι θα πρέπει να περάσουν μια περίοδο υποχρεωτικής άδειας πριν συνεχίσουν στα νέα τους καθήκοντα.
Πολλά από τα ανώτερα στελέχη προέρχονται από την κορυφή του grid, δηλαδή Red Bull, Aston Martin και Ferrari. Ο Alperin συγκεκριμένα ήταν ο επικεφαλής αεροδυναμικής απόδοσης και ανάλυσης και παράγοντας στη μεταμόρφωση της Aston Martin από μια από τις τελευταίες ομάδες στην κατά τα φαινόμενα δεύτερη.
Ο Alperin έχει μακρύ παρελθόν στη Formula 1 γενικότερα, έχοντας δουλέψει για την AGS, τη Minardi και την BAR και αναλαμβάνοντας την ηγεσία του αεροδυναμικού τμήματος όταν η τελευταία έγινε Honda το 2006. Το 2008 μεταπήδησε στη Sauber, στη θέση του επικεφαλής αεροδυναμικής εξέλιξης, όπου και παρέμεινε μέχρι το 2019 και τη μετακίνησή του στην Aston Martin, τότε Racing Point.
Υπενθυμίζεται ότι, βάσει των ανακατατάξεων και αλλαγών στο Woking, η τεχνική ηγεσία της McLaren έχει μοιραστεί στα τρία, με το concept του μονοθεσίου να έχει ανατεθεί στον Sanchez, την αεροδυναμική στον Πήτερ Προδρόμου και τη μηχανική και το σχεδιασμό στον Neil Houldey, με όλους τους να δίνουν αναφορά κατευθείαν στον επικεφαλής της ομάδας Andrea Stella.
Η McLaren θεωρεί απαραίτητες αυτές τις αλλαγές, προκειμένου να μπορέσει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις νέες ευκαιρίες που θα της δοθούν αργότερα μέσα στη χρονιά με την καινούργια αεροδυναμική σήραγγα και τον προσομοιωτή που θα έχει στη διάθεσή της.
Ο διευθύνων σύμβουλος Zak Brown, ήταν εξάλλου αρκετά σαφής στην άποψή του ότι η δομή της ομάδας αντιμετώπιζε προβλήματα.
«Μου ήταν ξεκάθαρο για αρκετόν καιρό ότι η τεχνική μας εξέλιξη δεν έχει κινηθεί με αρκετά ταχύ ρυθμό ώστε να ανταποκριθεί στη φιλοδοξία μας να επιστρέψουμε στις πρώτες θέσεις του grid,» ήταν οι δηλώσεις του μετά την αποχώρηση του Key.
«Είμαι ευχαριστημένος που, έχοντας ολοκληρώσει μια πλήρη αξιολόγηση με τον Andrea, μπορούμε τώρα να εφαρμόσουμε την αναδιάρθρωση που απαιτείται για να μπουν ξανά σε λειτουργία τα γρανάζια που θα αλλάξουν την κατάσταση.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!