Αφού πάλεψε με ένα πρόβλημα με το πνευματικό σύστημα κατά τη διάρκεια του GP του Μπαχρέιν, ο Lando Norris αναγκάστηκε να πάρει μια εντελώς νέα μονάδα ισχύος για το Σαββατοκύριακο στην Σαουδική Αραβία.
Ο Lando Norris ανέφερε σε δηλώσεις του ότι η προβληματική μονάδα ισχύος της Mercedes από το Grand Prix του Μπαχρέιν έχει “τελειώσει”… Ο οδηγός της McLaren τερμάτισε στο Μπαχρέιν στην 17η και τελευταία θέση, αφού χρειάστηκε να διαχειριστεί μια διαρροή πνευματικής πίεσης που τον ανάγκασε να μπει πέντε φορές στα πιτ.
Ενόψει του δεύτερου Grand Prix της σεζόν 2023, στη Σαουδική Αραβία, η McLaren επέλεξε να αντικαταστήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης του Norris, το Turbocharger, την MGU-H, την MGU-K και το σύστημα εξάτμισης.
“Πήρα έναν ολόκληρο νέο κινητήρα, επειδή ο άλλος έχει ήδη τελειώσει”, δήλωσε ο Norris.
Παρά την αντικατάσταση ενός εντελώς νέου κινητήρα, ο Norris δεν έχει υποστεί ποινή εκκίνησης, καθώς παραμένει εντός του επιτρεπόμενου ορίου εξαρτημάτων για τη σεζόν.
Ωστόσο, με 21 αγώνες να απομένουν και τους οδηγούς να επιτρέπεται να χρησιμοποιούν μόνο τρεις κινητήρες εσωτερικής καύσης, turbocharger, μονάδες MGU-H και MGU-K, μαζί με οκτώ εξατμίσεις, είναι πιθανό ο Norris να υποστεί ποινές στην θέση εκκίνησης για υπερβολική χρήση εξαρτημάτων καθώς η σεζόν προχωράει.
Αφού ολοκλήρωσε το FP1 στην 20η θέση, ο Norris βελτιώθηκε στη 12η θέση στο FP2 και ο Βρετανός σημείωσε πως υπάρχει μεγάλη μάχη στην μέση του grid ενόψει του αγώνα στην Τζέντα.
“Δεν έκανα τον γρήγορο γύρο μου στο FP1, αλλά είναι πολύ κοντά,” δήλωσε αρχικά ο Norris.
“Η διαφορά μεταξύ εμού και της τελευταίας θέσης ήταν δύο δέκατα στο FP2, οπότε αν είχα κάνει ένα μικρό λάθος, θα ήμουν στην τελευταία θέση. Άρα, είναι πολύ κοντά, όλο το midfield,” σχολίασε για την δυναμική των “μεσαίων” ομάδων στην Τζέντα.
“Η Alpine προηγείται από όλες τις μεσαίες ομάδες, οπότε έχουν προχωρήσει προς τα εμπρός και ακόμη και η Williams φαίνεται πολύ πιο γρήγορη από εμάς,” σχολίασε ο Lando.
“Για να είμαι ειλικρινής, το αυτοκίνητο είναι εντάξει. Δυσκολευόμαστε αρκετά με τη συνολική ισορροπία, αλλά κάνουμε το καλύτερο δυνατό με αυτά που έχουμε,” ανέφερε κλείνοντας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!