Ο Antonio Fuoco κατέκτησε την πρώτη pole position για τη νέα Ferrari 499P ενόψει του ντεμπούτου του ιταλικού αυτοκινήτου LMH στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA στην πίστα του Sebring.
Αφού η Toyota ηγήθηκε των δοκιμών του Prologue το περασμένο Σαββατοκύριακο και όλων των δοκιμών, ο Fuoco σόκαρε τον Ιάπωνα κατασκευαστή στις κατατακτήριες δοκιμές με χρόνο 1:45.067.
Ο Ιταλός κέρδισε τον Brendon Hartley με την Toyota GR010 Hybrid Νο. 8 κατά 0,214 δευτερόλεπτα, ενώ ο Kamui Kobayashi κατατάχθηκε τρίτος με την έτερη Toyota με χρόνο 1:45.548.
Η Ferrari AF Corse “έκανε σάντουιτς” τις δύο Toyota, καθώς ο Alessandro Pier Guidi κατέλαβε την τέταρτη θέση με χρόνο 1:45.874.
Ο Alex Lynn έδωσε στην ομάδα της Cadillac Chip Ganassi Racing την πέμπτη θέση, έχοντας το αυτοκίνητο LMDh που κατέλαβε την υψηλότερη θέση, μπροστά από τις δύο Porsche 963 προδιαγραφών LMDh της Porsche Penske Motorsport.
Η Peugeot προκρίθηκε στην όγδοη και ένατη θέση, με το καλύτερο υβριδικό αυτοκίνητο 9X8 LMH του Γάλλου κατασκευαστή να καταλήγει 2,3 δευτερόλεπτα πίσω από το ρυθμό.
Η Glickenhaus Racing νίκησε την Floyd Vanwall Racing Team στη μάχη μεταξύ των μη υβριδικών κατασκευαστών LMH, με τον Olivier Pla να τερματίζει κάτι λιγότερο από δύο δέκατα μπροστά από τον Tom Dillmann.
Στην κατηγορία LMP2, ο Oliver Jarvis έσπασε το φράγμα του 1:50 για να κατακτήσει την πρώτη θέση για την United Autosports. Ο εν ενεργεία πρωταθλητής της IMSA DPi σημείωσε χρόνο 1:49.974 με εξήμισι λεπτά για τη λήξη και παρέμεινε στην κορυφή μέχρι το τέλος.
Ο Jarvis ξεπέρασε τον Pietro Fittipaldi κατά 0,093 δευτερόλεπτα, τοποθετώντας την Oreca 07 Gibson με το Νο. 23 στην πρώτη θέση της εκκίνησης μαζί με την Oreca JOTA με το Νο. 28. Πίσω από τον Fittipaldi βρέθηκε ο οδηγός της Team WRT Robin Frijns, ενώ ο Matthieu Vaxiviere βελτίωσε το χρόνο του στις καθυστερήσεις και κατέλαβε την τέταρτη θέση για την Alpine Elf Team, η οποία κέρδισε τα 1000 μίλια του Sebring πέρυσι ως ομάδα Hypercar!
Η Sarah Bovy κατέκτησε την pole της GTE-Am για την Iron Dames ενόψει του πρώτου αγώνα της ιταλικής ομάδας με την Porsche, αφού η Βελγίδα οδηγός κέρδισε τον Ben Keating σε μια κλειστή μάχη.
Η Bovy και ο Keating της Corvette Racing αντάλλαξαν ταχύτερους γύρους αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της 15λεπτης συνεδρίας που προορίζεται για τους οδηγούς με βαθμολογία Bronze. Ο οδηγός της Iron Dames επικράτησε τελικά με χρόνο 1:58.949, ο οποίος νίκησε την καλύτερη προσπάθεια του Keating κατά τέσσερα δέκατα!
Ο Ahmad Al Harthy τοποθέτησε την ομάδα της Aston Martin ORT στην τρίτη θέση, μπροστά από τη Ferrari 488 GTE Evo του Luis Perez Companc της Richard Mille AF Corse.
Ο μόνος άλλος οδηγός GTE-Am που έσπασε το φράγμα των δύο λεπτών ήταν ο Stefano Costantino, ο οποίος κατέλαβε την πέμπτη θέση με τη Ferrari Νο 21 της AF Corse.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!