Τρίτος σταθμός στο φετινό καραβάνι του WRC το Μεξικό, με τη χώρα της Κεντρικής Αμερικής να επιστρέφει για πρώτη φορά μετά το 2020, σε μια χρονιά που μέχρι στιγμής δείχνει πως έχει τα πάντα ώστε να μας δώσει θέαμα και το στοιχείο του απρόβλεπτου μέχρι και το τέλος της σεζόν.
Με δύο διαφορετικούς νικητές στα πρώτα δύο Rally της σεζόν (Ogier στο Monte Carlo, Tanak στη Σουηδία) αλλά και τη δυναμική ανάμεσα σε Toyota, Hyundai και M-Sport να δείχνει πιο έντονη από πέρυσι, όλα δείχνουν ανοιχτά για το Rally Μεξικού, έναν χωμάτινο αγώνα που επιστρέφει στο καλεντάρι για πρώτη φορά μετά το 2020.
Το Guanajuato Rally Μεξικού, λοιπόν, θα είναι ο πρώτος χωμάτινος αγώνας της φετινής σεζόν, και μάλιστα ένας από τους πιο απαιτητικούς. Οι σκληρές επιφάνειες ενδέχεται να αποτελέσουν πρόβλημα για τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Ott Tanak, ο οποίος μετά και τη νίκη του στη Σουηδία βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας στο Πρωτάθλημα Οδηγών και θα ξεκινά πρώτος την Παρασκευή, ανοίγοντας δρόμο για τους διώκτες του.
Ωστόσο, ερωτηματικό αποτελεί το κατά πόσο η Toyota έχει βελτιωθεί στο χώμα σε σχέση με πέρυσι. Έχοντας καταποντιστεί σε Σαρδηνία και Ελλάδα, αγώνες που θυμίζουν αρκετά τη σκληρότητα των ειδικών στο Μεξικό, η ιαπωνική ομάδα θέλει να αποφύγει μια επανάληψη των περσινών κακοτοπιών, επιδιώκοντας να στήσει το Yaris GR της καλύτερα για τα δεδομένα του αγώνα.
Τόσο ο Thierry Neuville, όσο και ο Kalle Rovanpera, δεν θα μπορέσουν να επωφεληθούν τα μέγιστα, δεδομένου ότι εκκινούν από τη 2η και 3η θέση την Παρασκευή. Αυτός, ωστόσο, που σίγουρα θα βρει πατημένο οδόστρωμα μπροστά του, θα είναι ο Sebastien Ogier, που εκκινεί 5ος στον αγώνα. Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής, που συμμετέχει part-time στο φετινό πρωτάθλημα, θα ήθελε όσο τίποτα άλλο να προσθέσει ακόμα μια νίκη στο παλμαρέ του και να δείξει πως παρά την ηλικία του…όποτε θέλει κερδίζει!
Η διαδρομή
Πρόκειται για το Rally με το υψηλότερο υψόμετρο στο καλεντάρι, φτάνοντας τα 2.700 m σε ύψος, κάτι που αναμένεται να πιέσει αρκετά τους υβριδικούς κινητήρες, μιας και σε μεγάλα υψόμετρα το οξυγόνο είναι πιο αραιό στον αέρα. Η απώλεια ισχύος λόγω του πιο αραιού αέρα να ισοδυναμεί συνήθως με 20% επί της ονομαστικής ισχύος, ωστόσο η ύπαρξη μπαταριών στο πλαίσιο της υβριδικής τεχνολογίας αναμένεται να εξισορροπήσει τα προβλήματα του παρελθόντος!
Η αγωνιστική δράση ξεκινά αργά το βράδυ της Πέμπτης, με δύο διαδρομές από τα παλιά τούνελ των λατομείων του Guanajuato. Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, η δράση συνεχίζεται σε Sierra de Lobos και Sierra de Guanajuato, με το κλείσιμο της δράσης να λαμβάνει χώρα την Κυριακή στη Leon, μετά από συνολικά 23 ειδικές και 320 km αγωνιστικής δράσης. Πιο αναλυτικά στοιχεία για το δρομολόγιο των ειδικών μπορείτε να βρείτε εδώ!
It’s @RallyMexico time 🇲🇽#WRC #WRCLive #RallyMexico pic.twitter.com/UnP8qQDI6j
— World Rally Championship (@OfficialWRC) March 16, 2023
Μέχρι στιγμής, οι πρώτοι δύο αγώνες έχουν δώσει άπλετο υλικό και βλέψεις για τη φετινή χρονιά. Θα μπορέσει να συνεχιστεί αυτό και στο Μεξικό ωστόσο; Θα είναι σε θέση η Hyundai να πετύχει την πρώτη της νίκη στο 2023; Θα δείξει η Toyota πως έχει βάλει οριστικά πίσω της τα προβλήματα που την ταλαιπώρησαν στις περσινές χωμάτινες ειδικές; Θα μπορέσουν Tanak και M-Sport για ακόμα έναν αγώνα να τα βάλουν με τους πλήρως εργοστασιακούς γίγαντες; Οι απαντήσεις αυτό το τριήμερο, στο Rally Μεξικού. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!