Η Toyota με τον Kamui Kobayashi είχαν τον ταχύτερο ρυθμό στην 3η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών για τον αγώνα 1000 Mile of Sebring, αλλά το αυτοκίνητο τερμάτισε με ζημιά ύστερα από το ατύχημα του συνοδηγού του Jose Maria Lopez.
Ο Kobayashi επιπλέον βελτίωσε τον ταχύτερο γύρο μέχρι στιγμής στην πίστα του Sebring όπου αποτελεί τον πρώτο αγώνα της σεζόν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με χρόνο 1:45.973 για το No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid.
Ο Ιάπωνας οδηγός από εκεί και έπειτα έδωσε το τιμόνι στον Lopez, ο οποίος έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου στην στροφή 17 ενώ απέμεναν 3 λεπτά για το τέλος της περιόδου. Η Toyota χτύπησε στην αριστερή πλευρά μετά την επαφή στα προστατευτικά ελαστικά κάτω από την γέφυρα, προκαλώντας ζημιά στην πίσω δεξιά γωνία του μονοθέσιου.
Ο αντιπρόεδρος της Toyota Gazoo Racing Europe Kazuki Nakajima δήλωσε σε δημοσιογράφο του WEC: “Δεν είναι και το πιο ιδανικό και είναι δύσκολο ειδικά για τους μηχανικούς.
“Το καλό είναι ότι ο Jose φαίνεται να είναι εντάξει. Δεν ήταν μεγάλο ατύχημα, οπότε είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσουμε να ανακάμψουμε από εδώ. Θα προσπαθήσουμε να μάθουμε από το βίντεο και να προετοιμαστούμε. Οι μηχανικοί ασχολούνται ήδη με το συμβάν, οπότε ελπίζουμε να το λύσουμε το συντομότερο δυνατό.”
Here is what happened to Toyota Gazoo Racing #7 in FP3's final minutes.#WEC #1000MSebring pic.twitter.com/ZCmOVprgIZ
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) March 16, 2023
Το ατύχημα του Lopez ήρθε σε συνδυασμό με το συμβάν στην στροφή 10 για το No. 50 και την Ferrari 499P του Nicklas Nielsen όπου σηματοδοτούσε την κόκκινη σημαία και το τέλος της περιόδου.
Ο Kobayashi τερμάτισε 0,6 δευτερόλεπτα μπροστά από την προσπάθεια του Brendon Hartley στην 2η θέση με το No. 8 της Toyota.
Ο Nielsen με την Ferrari τερμάτισε στην 3η θέση της κατηγορίας Hypercar, λίγο πιο κάτω από 1 δευτερόλεπτο μακριά από τον ρυθμό της Toyota, με χρόνο 1:46.777 από τον Antonio Fuoco.
Η Chip Ganassi Racing με την Cadillac V-Series.R τερμάτισε στην 4η θέση ύστερα από την βελτίωση του χρόνου από τον Alex Lynn, φέρνοντας το μονοθέσιο LMDh της Αμερικάνικης ομάδας μπροστά από το No. 94 και το Peugeot 9X8 και τις καλύτερες προσπάθειες των Porsches.
.@CadillacVSeries leaves the pits and gives us a chance to admire their striking blue livery.
Watch: https://t.co/GD50gcXYDn#WEC #1000MSebring pic.twitter.com/A7cSwKBhHy
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) March 16, 2023
Η Jota πέρασε στην πρωτοπορία της LMP2! Στην GTE-Am τα ηνία πήρε η Aston Martin!
Η JOTA πέρασε στην κορυφή της κατηγορίας LMP2 μετά την προσπάθεια του Pietro Fittipaldi με χρόνο 1:50.128 για την Βρετανική ομάδα και το No. 28 με την Oreca 07 Gibson.
Ο Fittipaldi με μικρή διαφορά κέρδισε την United Autosports και τον οδηγό Phil Hanson, ενώ τα υπόλοιπα μονοθέσια των JOTA και United βρέθηκαν στην 3η και 4η θέση με διαφορά δύο δέκατα.
Η NorthWest AMR κέρδισε οριακά την GR Racing στην κορυφή των χρόνων της κατηγορίας GTE-Am, με τον χρόνο του Nicki Thiim να είναι 1:59.030 με το No. 98 και την Aston Martin Vantage GTE.
Ο Riccardo Pera τερμάτισε μόλις 0.043 δευτερόλεπτα πίσω από τον Thiim, με το No. 86 και την Porsche 911 RSR-19, ενώ οι Ferrari 488 GTE Evos των Kessel Racing και AF Corse τερμάτισαν στις θέσεις 3 και 4.
Στην περίοδο 60 λεπτών των τρίτων ελεύθερων δοκιμών είχαμε αρκετές FCY, με την Vanwall Vandervell 680 Gibson να σταματάει στην έξοδο των pits και την D’station Racing με την Aston Martin να σπινιάρει στην στροφή 17, στις μπαριέρες.
*Επόμενη προγραμματισμένη περίοδος είναι οι κατατακτήριες: 00:30 – 01:35 (Ώρα Ελλάδος)
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!