Η Ferrari και η AF Corse αντικατέστησαν το σασί του No. 51 και της Ferrari 499P μετά το ατύχημα του James Calado στις χειμερινές δοκιμές την Κυριακή στο Sebring.
Ο Ιταλός κατασκευαστής αρχικά δήλωσε την Κυριακή το απόγευμα ότι δεν στόχευε να αλλάξει το σασί του μονοθέσιου, αλλά ύστερα από περεταίρω αξιολογήσεις, η αντικατάσταση προχώρησε.
Ο εκπρόσωπος της Ferrari επιβεβαίωσε στην ιστοσελίδα Sportscar365 ότι η αντικατάσταση έγινε προληπτικά όπου ολοκληρώθηκε την Τρίτη, και ήταν μέσα στους χρόνους για να βρεθεί στην πίστα την Τετάρτη και στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών.
Το ατύχημα του Calado με το No. 51 και την Ferrari σημειώθηκε στον γύρο εξόδου ενώ έτρεχε με “κρύα” ελαστικά.
Ο Βρετανός οδηγός είχε δηλώσει στο Sportscar365 ότι έχασε τον έλεγχο στην ευθεία όταν χτύπησε σε ένα εξόγκωμα της πίστας στην μπροστινή ευθεία, πριν προσπαθήσει να διορθώσει στο γρασίδι της 1ης στροφής όπου έκανε μία περιστροφή με το μονοθέσιο LMH και βρέθηκε στις μπαριέρες.
Η αναφορά έλεγε ότι αυτός δέχτηκε δύναμη 4G, περίπου στα 70 km/h.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA απαγόρευσε τις κουβέρτες ελαστικών από την επόμενη σεζόν και ο Calado εξέφρασε την ανησυχία του για το πως θα γίνει αυτό σε πίστες με πιο χαμηλές θερμοκρασίες.
Confronto front suspension
1° #Peugeot9X8
2° #VanWallRacing
3° #Ferrari499P
4° #Glickenhaus007 #LMH #WECPrologue #1000MSebring #WECTech
📸 @AlessandroSala1 pic.twitter.com/soFkZWQT3T— Sala Stampa Racing (@SalaStampRacing) March 11, 2023
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!