Ο βετεράνος μηχανικός της Ferrari, Jock Clear, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα θα συνεχίσει να εξελίσσει τον σχεδιασμό της πίσω πτέρυγας με μονό υποστύλωμα, ένα σχέδιο που παρουσιάστηκε με πολλά προβλήματα στην δοκιμή του στο Μπαχρέιν.
Η Ferrari δοκίμασε πολλαπλά σχέδια για την πίσω πτέρυγα στο Grand Prix του Μπαχρέιν, με συνεχόμενες δοκιμές για το σχέδιο με μονό και διπλό υποστύλωμα να εκτελούνται στα πρώτα δοκιμαστικά.
Αφού η έκδοση με το ένα υποστύλωμα εθεάθη να ταλαντώνεται έντονα, η Scuderia πέρασε σε ένα πιο συμβατικό σχέδιο.
The wobble of Ferrari’s new rear wing: pic.twitter.com/z9UWXnaXVy
— Ferrari News 🐎 (@FanaticsFerrari) March 3, 2023
Παρά τα αρχικά προβλήματα, ο Clear επιβεβαίωσε ότι η Ferrari θα συνεχίσει την προσπάθειά της να κάνει το νέο σχέδιο να λειτουργήσει.
“Η διπλή αεροτομή είναι προφανώς μια συνέχεια από πέρυσι, δοκιμασμένη και αξιόπιστη,” δήλωσε ο Clear, σύμφωνα με το Motorsport.com.
“Το σχέδιο με μονό υποστύλωμα δεν μπήκε πραγματικά στην ανάπτυξη μέχρι αργά μέσα στη χρονιά. Στην πραγματικότητα ίσως και τον τελευταίο μήνα της ανάπτυξης, οπότε είναι αρκετά νέα,” συνέχισε μιλώντας για την καινοτομία της Ferarri.
Παρά τα προφανή προβλήματα με τη νέα πτέρυγα, ο Clear είναι βέβαιος ότι η Ferrari θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα.
“Παρέχει λίγη περισσότερο απόδοση”, πρόσθεσε.
“Όπως όλα, πρέπει να την τοποθετήσουμε στο μονοθέσιο και να τα ελέγξουμε. Το κάναμε αυτό στις δοκιμές και το κάναμε ξανά εδώ το Σαββατοκύριακο του αγώνα. Είναι απλά μια συνεχής εξέλιξη στην πραγματικότητα. Οπότε δεν υπάρχει τίποτα ιδιαίτερο σε αυτό. Αλλά είναι μάλλον κάτι που θέλουμε να συνεχίσουμε, αυτό που έχουμε δει μέχρι στιγμής είναι θετικό. Οπότε πιθανότατα θα εμφανιστεί ξανά,” σχολίασε για τα αποτελέσματα που περιμένουν να φέρει στην SF-23.
Ερωτηθείς για το πότε η Ferrari θα κάνει το ντεμπούτο της νέας πτέρυγας σε έναν αγώνα, ο Clear είπε:
“Θα πρέπει να ανατρέξω στους συναδέλφους μου σε θέματα σύνθετων υλικών και στους ειδικούς αεροδυναμικής για να ξέρω ακριβώς.”
“Είναι από εκείνα τα πράγματα που στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο να αναπαραχθεί, αυτού του είδους η δόνηση στην αεροδυναμική σήραγγα. Μπορείς να πάρεις πολλά από αυτήν, αλλά όλες οι δυσκαμψίες πρέπει να αντικατοπτρίζονται στο πραγματικό μέγεθος. Γι’ αυτό λοιπόν έπρεπε να πάμε στο μονοθέσιο, να το τοποθετήσουμε κανονικά στο μονοθέσιο,” εξήγησε για τα προβλήματα που υπάρχουν κατά τον έλεγχο της πτέρυγας στην αεροδυναμική σήραγγα.
“Στις μέρες μας, έχεις πολύ λίγο χρόνο για δοκιμές. Οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις Παρασκευές για να δοκιμάσουμε κάποια κομμάτια. Μάθαμε πολλά από αυτό. Έχουμε τα βίντεο, έχουμε τους αισθητήρες επάνω της, που θα μας πουν πόση κίνηση υπάρχει τώρα. Προφανώς έχει βελτιωθεί και θα επιστρέψουμε στο εργοστάσιο για να το βελτιώσουμε ξανά. Και μόλις νιώσουμε άνετα με τα αποτελέσματα, θα εμφανιστεί,” ανέφερε κλείνοντας ο μηχανικός της Ferrari!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!