Η Toyota Gazoo Racing θα αναλάβει να κάνει τρεις ημέρες δοκιμών στην πίστα του Sebring την Δευτέρα μετά τον εναρκτήριο αγώνα το επόμενο σαββατοκύριακο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει φέρει ένα μονοθέσιο δοκιμών στην Florida, επιπλέον των δύο Toyota GR010 Hybrids τα οποία θα αγωνιστούν στον αγώνα 1000 Miles of Sebring την επόμενη παρασκευή.
Και οι 6 οδηγοί του Hypercar θα μοιραστούν για να πραγματοποιήσουν τους γύρους, καθώς και ο αναπληρωματικός και οδηγός δοκιμών Kazuki Nakajima.
Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Pascal Vasselon ανέφερε ότι η προσπάθεια στο Sebring θα είναι η τελική πρέπων προετοιμασία για τις 24 ώρες του Le Mans εκτός από το βασικό shakedown στο Spa-Francorchamps τον Μάιο.
Ο κάτοχος του παγκοσμίου πρωταθλήματος στην κατηγορία Hypercar πραγματοποίησε δύο δοκιμές αντοχής με την τελευταία έκδοση του μονοθέσιου LMH να έτρεχε στην Ευρώπη προτού πάει στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Florida.
“Κατά την διάρκεια της νύχτας δεν είναι εύκολο, αλλά κατά την διάρκεια των τριών ημερών θα κάνουμε κάποιες προσπάθειες στις αποστάσεις αντοχής,” είπε ο Vasselon.
“Είχαμε πολύ λίγες δοκιμές φέτος. Χρειαζόμαστε ένα τρίτο τεστ και το πρόβλημα που είχαμε ήταν ότι οι προγραμματισμένες δοκιμές στο Portimao πήγαν στον κενό.
“Όταν το Portimao μπήκε στο πρόγραμμα, έπρεπε να μετακινήσουμε τις τελευταίες δοκιμές της χρονιάς. Η μοναδική λύση ήταν να τις κάνουμε μετά τον αγώνα. Δεν είναι το ιδανικό για την ομάδα, είναι πολύ δύσκολο.”
Η Toyota ήταν εκτεθειμένη στο παρελθόν με την έλλειψη δοκιμών, με τον Vasselon να δηλώνει τον περασμένο Νοέμβριο ότι βρισκόταν ένα “βήμα πίσω” συγκριτικά με τους αντιπάλους της κατηγορίας Hypercar, οι οποίοι ακολούθησαν διεξοδικά τον δρόμο των δοκιμών, εν μέρη λόγο του homologation.
Είναι κατανοητό ότι οι νεοεισερχόμενοι Ferrari, Porsche, Cadillac και Vanwall είχαν 20 ημέρες δοκιμών φέτος, με ένα αυτοκίνητο στην πίστα να σηματοδοτεί μία ημέρα δοκιμών.
Λόγο της εισόδου στο WEC πέρυσι, η Peugeot έχει λιγότερες ημέρες δοκιμών για το νέο υβριδικό LMH, το 9X8.
Η Toyota, ωστόσο, περιορίστηκε φέτος στις 12 ημέρες δοκιμών, αλλά αναμένεται να μην χρησιμοποιήσει όλες τις ημέρες.
“Είναι οι τελευταίες μας δοκιμές,” ανέφερε ο Vasselon για τις δοκιμές στο Sebring.
“Έχουμε κάνει πολύ λιγότερες δοκιμές από τους άλλους. Αυτό το κάνει πιο δύσκολο αλλά είμαστε και περισσότερο έμπειροι στο WEC. Οπότε ελπίζω απλώς να εξισορροπηθεί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!