Το ιταλικό παράρτημα του Motorsport.com αναφέρει ότι η Mercedes πρόκειται να κάνει μια σημαντική αλλαγή στη δομή της ομάδας. Συγκεκριμένα, το όνομα του πρώην τεχνικού διευθυντή της, James Allison, ακούγεται έντονα για επιστροφή στην στην ομάδα με σκοπό να λύσει τα πρόσφατα προβλήματα της Mercedes.
Το βιογραφικό του Allison είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό:
- από το 2000 έως το 2004, ήταν επικεφαλής αεροδυναμικής στη Ferrari και είχε σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό του μονοθεσίου του Michael Schumacher.
- το 2005, μετακόμισε στη Renault για να αναλάβει τη θέση του επικεφαλής της τεχνικής εξέλιξης κατά τη διάρκεια των ετών που ο Fernando Alonso κατέκτησε τον τίτλο με αυτή την ομάδα.
- Μετά από αρκετά χρόνια που κατείχε διάφορες θέσεις στη Lotus και τη Ferrari, εντάχθηκε στη Mercedes ως τεχνικός διευθυντής το 2017. Εν μέρει λόγω του σχεδιασμού υπό την επίβλεψή του, το μονοθέσιο της Mercedes ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος τα επόμενα χρόνια.
Ωστόσο, το 2021 ήρθε η αλλαγή φρουράς. Ο Allison μετακινήθηκε στο τμήμα ιστιοπλοΐας της Mercedes Motorsports. Αντικαταστάτης του στο τμήμα της F1 ήταν ο Mike Elliott, ο οποίος τέθηκε επικεφαλής του σχεδιασμού του μονοθεσίου του 2022 (ένα έργο που είχε ήδη ξεκινήσει υπό τον Allison το 2020). Το μονοθέσιο αποδείχθηκε αρκετά “άστοχο”. Ειδικότερα, η Mercedes πήρε μόλις μία νίκη πέρυσι και παρόλο που η ομάδα βρισκόταν τακτικά στην πρώτη γραμμή, σπάνια μπορούσε να διεκδικήσει νίκες.
Ο εναρκτήριος αγώνας του 2023 δείχνει ότι η Mercedes βρίσκεται και φέτος μακριά από τον στόχο της, που δεν είναι άλλος από τα πρωταθλήματα. Η γερμανική ομάδα όχι μόνο πρέπει πια να νικήσει τους παλιούς αντιπάλους, δηλαδή την Ferrari και την Red Bull, αλλά στην λίστα φαίνεται να έχει προστεθεί και η Aston Martin, που στον πρώτο αγώνα φάνηκε να υπερτερεί σημαντικά σε σχέση με την Mercedes.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό ήταν και η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και ο Allison θα επανέλθει για να ασχοληθεί περισσότερο με τον σχεδιασμό του μονοθεσίου. Οι αλλαγές που θα γίνουν από τον Allison θα φανούν από το Grand Prix της Imola στις 21 Μαΐου και έπειτα, όπου ο γερμανικός κολοσσός αναμένεται να φέρει τις πρώτες της μεγάλες αναβαθμίσεις!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!