Ο George Russell δήλωσε τη πρόβλεψή του ότι η Red Bull «θα κερδίσει κάθε αγώνα αυτή τη σεζόν» και έχει «στο τσεπάκι» το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 καθώς είχε τον πλήρη έλεγχο σε όλη τη διάρκεια του εναρκτήριου αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν.
Ο Max Verstappen κυριάρχησε στο 1-2 της Red Bull, τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα, με τον πλησιέστερο αντίπαλο της ομάδας, τον Fernando Alonso της Aston Martin να τερματίζει πάνω από 38 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, στην τρίτη θέση, αφού ο Charles Leclerc αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα με πρόβλημα στην μονάδα ισχύος της Ferrari του.
Με τη Mercedes να δυσκολεύεται να επιστρέψει στις επιδόσεις των προηγούμενων ετών, ο Russell θεωρεί πως η Red Bull βρίσκεται σε ένα πρωτάθλημα μόνη της καθώς και το ότι βρίσκεται σε θέση να κερδίσει και το σύνολο των 23ων αγώνων φέτος.
«Η Red Bull έχει αυτό το πρωτάθλημα στο τσεπάκι, δεν νομίζω ότι θα παλέψει κανείς μαζί τους φέτος», είπε ο Russell αφού τερμάτισε έβδομος στο Grand Prix του Μπαχρέιν.
«Περιμένω ότι θα κερδίσουν κάθε αγώνα αυτή τη σεζόν. Αυτό είναι το στοίχημά μου. Με την απόδοση που έχουν, δεν βλέπω κανέναν να τους αμφισβητεί».
«Ο ρυθμός τους φάνηκε πιο αδύναμος αυτό το Σαββατοκύριακο από ό,τι ήταν στις δοκιμές, κάτι που ήταν λίγο περίεργο. Αλλά, ξέρετε, τους είναι εύκολο αυτή τη στιγμή και μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν».
«Μπορεί να μην κερδίζουν συνέχεια την pole στις κατατακτήριες, γιατί γνωρίζουμε ότι η Ferrari είναι πολύ ανταγωνιστική στις κατατακτήριες. Αλλά όταν πρόκειται για τον ρυθμό του αγώνα, νομίζω ότι είναι σε πολύ, πολύ δυνατή θέση».
Ο teammate του Russell στη Mercedes, Lewis Hamilton, ο οποίος τερμάτισε πέμπτος στο Μπαχρέιν, επανέλαβε τις σκέψεις του για την έλλειψη απόδοσης της ομάδας του, επισημαίνοντας την έλλειψη κάθετης δύναμης που έκανε την ομάδα να επανεξετάσει ολόκληρη την ιδέα σχεδιασμού του αυτοκινήτου στον πρώτο αγώνα.
«Ήμασταν μίλια μακριά [από το βάθρο]», είπε ο Hamilton. «Υπήρχε μια Ferrari που θα ήταν μπροστά του, οπότε εμείς θα ήμασταν έκτοι στην πράξη. Άρα το βάθρο δεν ήταν καθόλου κοντά μας».
«Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πρέπει να προσθέσουμε κάθετη δύναμη στο μονοθέσιο. Μας λείπει πολύ κάθετη δύναμη, οπότε τότε πραγματικά θα έχει έρθει η ώρα. Μόλις βάλουμε περισσότερο φορτίο στο πίσω μέρος και το μπροστά, θα ανεβάσουμε τον ρυθμό».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!