Η Mercedes μπόρεσε να διορθώσει τα προβλήματα με την ισορροπία της W14 που αντιμετώπισε στις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν αρκετά εύκολα, σύμφωνα με τον George Russell.
Στο στρατόπεδο της γερμανικής ομάδας τα πράγματα ξεκίνησαν καλά, καθώς οι αναπηδήσεις από τις οποίες έπασχε για μεγάλο μέρος της προηγούμενης χρονιάς το περσινό μονοθέσιο ήταν απούσες.
Αλλά τόσο ο Lewis Hamilton όσο και ο Russell ήταν πιο κατηφείς και συγκρατημένοι τη δεύτερη μέρα, με την ισορροπία της W14 να αποδεικνύεται ελλιπής και τον Russell τελικά να αποσύρεται νωρίς κατά τη διάρκεια του απογευματινού σκέλους.
Ο Βρετανός συμπλήρωσε μόλις 26 γύρους πριν αντιμετωπίσει πρόβλημα με την αντλία των υδραυλικών που τον περιόρισε στο γκαράζ, αλλά μετά από μια βραδιά επισκευών, αλλαγών και διορθώσεων στο στήσιμο η Mercedes κατάφερε να έχει μια πιο ικανοποιητική τρίτη μέρα με λιγότερα θέματα.
Με την πρεμιέρα του 2023 να είναι πολύ κοντά, ο Russell δήλωσε ότι μέχρι στιγμής οι απαιτούμενες λύσεις έχουν προκύψει αρκετά εύκολα.
Απαντώντας σε ερώτηση του motorsport.com για το κατά πόσο η W14 ενδέχεται να αποδειχθεί «ντίβα» όπως η προκάτοχός της, η οποία είχε χαρακτηριστεί έτσι από τον Toto Wolff, ο οδηγός φάνηκε αισιόδοξος, αν και σίγουρα δεν περιμένει να κυνηγήσει τις Red Bull.
«Υπήρχαν μερικά θέματα με το μονοθέσιο τα οποία δεν περιμέναμε. Αλλά μπορέσαμε να τα επιλύσουμε αρκετά εύκολα. Απλά λειτουργούσε σε λίγο λάθος παράθυρο,» ανέφερε ο Βρετανός.
Πρόσθεσε επίσης ότι η ομάδα χρησιμοποιούσε μια ρύθμιση της πίσω πτέρυγας ακατάλληλη για το Μπαχρέιν.
Η ρύθμιση αναμένεται να αλλάξει για τον πρώτο αγώνα της σεζόν, που θα πραγματοποιηθεί στην ίδια πίστα αυτό το σαββατοκύριακο, αλλά ο Russell δεν περιμένει ότι αυτό από μόνο του θα τους καταστήσει ανταγωνιστικούς απέναντι στην πρωταθλήτρια Red Bull.
«Για αυτό το σαββατοκύριακο, χρησιμοποιούμε διαφορετική πίσω πτέρυγα από ότι στις δοκιμές του Μπαχρέιν, για να κάνουμε συσχετίσεις. Επίσης, αυτή δεν ήταν η ιδανική πίσω αεροτομή,» ήταν η δήλωση του πιλότου.
«Οπότε υπάρχουν οπωσδήποτε θετικά σημάδια αλλά δεν πρόκειται να κάτσω και να πω ότι «θα βρούμε αυτή τη διαφορά γύρου από τη Red Bull.»
Αλλά βρίσκομαι εδώ σε πιο άνετο σημείο από ότι πιθανότατα ήμουν την Παρασκευή το βράδυ.»
Ο Russell έχει επίσης τους δικούς του στόχους, που ξεκινούν από το να βελτιώσει το ρυθμό αγώνα του συγκριτικά με τον Hamilton, θεωρώντας το συγκεκριμένο σημείο κλειδί για το σύνολο της σεζόν.
«Την προηγούμενη χρονιά, ήταν ξεκάθαρα πρόκληση το να οδηγήσεις το μονοθέσιο. Οπωσδήποτε έμεινα ευχαριστημένος με τη δική μου προσωπική απόδοση. Στο ρυθμό κατατακτηρίων ήμασταν πρακτικά ίδιοι,» είπε επί του θέματος ο Βρετανός.
«Ο ρυθμός αγώνα είναι ίσως κάτι στο οποίο μπορώ να βελτιωθώ λίγο. Μάλλον το βελτίωσα προς το τέλος της προηγούμενης χρονιάς συγκριτικά με τον Lewis.
Είναι απλά θηρίο και συνεχίζει να μάχεται, συνεχίζει να προχωρά. Ποτέ δεν τα παρατά, οπότε θα επιστρέψει παλεύοντας ακόμα περισσότερο από ότι την προηγούμενη χρονιά. Είμαι ενθουσιασμένος που έχω αυτήν την πρόκληση.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!