Η Mercedes παρουσίασε το μονοθέσιό της για το 2023 την περασμένη Τετάρτη στο Silverstone, πριν ολοκληρώσει το καθιερωμένο της shakedown. Ωστόσο, ίσως όλα να μην πήγαν όπως θα τα ήθελαν οι Γερμανοί…
Το 2023 είναι μια κρίσιμη χρονιά για τη Mercedes, με τους Γερμανούς να χρειάζονται απεγνωσμένα να ανακάμψουν από την κακή πορεία του 2022.
Την περασμένη σεζόν τα Ασημένια Βέλη είχαν επιδόσεις πολύ κάτω από τον πήχη που οι ίδιοι είχαν θέσει από την εισαγωγή της turbo-υβριδικής εποχής το 2014. Το κυριότερο πρόβλημά τους ήταν ότι η ομάδα δεν κατάφερε να σχεδιάσει ένα πραγματικά ανταγωνιστικό μονοθέσιο για τη νέα αεροδυναμική εποχή του αθλήματος.
Ενώ ο σχεδιασμός της ομάδας ήταν επαναστατικός, υπήρξαν τελικά τα μεγαλύτερα “θύματα” του φαινομένου που έγινε γνωστό ως porpoising. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η ομάδα να στρέψει την προσοχή της στην επίλυση των προβλημάτων αναπήδησης, παρά στην ανάπτυξη του αυτοκινήτου!
Η Mercedes κατάφερε τελικά να ξεπεράσει το πρόβλημα και να “διασώσει” όσο μπόρεσε την σεζόν με μία νίκη, για να έχει τουλάχιστον κάτι να γιορτάσει…
Η πτώση στην τρίτη θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, όμως, σίγουρα δεν ήταν αυτό που επιθυμούσαν οι Γερμανοί, οι οποίοι έδωσαν περαιτέρω έμφαση στην επιστροφή στην πρώτη θέση την ερχόμενη σεζόν. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ομάδα από το Brackley κέρδιζε τον τίτλο κάθε χρόνο από το 2014, το να τη βλέπεις να πέφτει από το πρώτο σκαλί ήταν απρόσμενο!
Το αν θα μπορέσουν να επιστρέψουν στην πρώτη θέση φέτος είναι στο χέρι τους, με την ομάδα να έχει δουλέψει “ακούραστα” κατά τη διάρκεια του χειμώνα για να διασφαλίσει ότι θα μπει στο 2023 με ένα πολύ πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο.
Αυτό φαίνεται να συμβαίνει με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, με την ομάδα να έχει βρει περισσότερη ισχύ στον κινητήρα της, ενώ κατάφερε επίσης να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου της στο ελάχιστο όριο των 798 κιλών.
Ωστόσο, δεν φέρεται όλα να κυλάνε “ρόδινα” για την Mercedes, καθώς το thejudge13.com αποκάλυψε μέσα από τις πηγές του πως οι Γερμανοί ανακάλυψαν ελαττώματα με την ανάρτησή τους.
Σύμφωνα με site, η Mercedes “κατασκευάζει βιαστικά μεταλλικούς βραχίονες ανάρτησης, αφού διαπιστώθηκαν σφάλματα με τα ανθρακονήματα που αρχικά σχεδίασαν και τοποθέτησαν”.
Το αναφερόμενο ελάττωμα πιστεύεται ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό, με την ανθρακονημάτινη “μπανιέρα” της W14 να φέρεται επίσης να έχει λυγίσει περισσότερο από ό,τι ανέμεναν οι Γερμανοί.
Παρά ταύτα, το αυτοκίνητο όντως πέρασε το crash test της FIA. Ωστόσο, αν όσα αναφέραμε είναι αληθή, η Mercedes θα πρέπει να προσθέσει βάρος στην W14 για να λύσει τουλάχιστον το πρόβλημα με την “μπανιέρα”, κάτι που είναι εύκολο να διορθωθεί σύμφωνα με το thejudge13.com.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!