Ο Performance Director της Aston Martin, Tom McCullough, εξέφρασε την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι η ομάδα του δεν μπόρεσε να προσφέρει στον Sebastian Vettel ένα αρκετά ανταγωνιστικό μονοθέσιο για να διατηρήσει την παραμονή του στη Formula 1.
Ο Vettel εντάχθηκε στην ομάδα που εδρεύει στο Silverstone το 2021 και, παρά τις δυσκολίες της ομάδας από την προηγούμενη σεζόν, διακρίθηκε σε ορισμένα σημεία κατά τη διάρκεια της πρώτης του χρονιάς για να πετύχει το παρθενικό βάθρο της Aston Martin στην F1 στο Αζερμπαϊτζάν!
Ωστόσο, η Aston Martin δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς που εισήχθησαν για το 2022, δίνοντας την δυνατότητα στον Γερμανό οδηγό να καταφέρει να συγκεντρώσει μόλις 37 βαθμούς στους 20 αγώνες που συμμετείχε, έχοντας χάσει τους δύο πρώτους γύρους λόγω θετικού τεστ για COVID-19. Μετά την αποχώρηση του Vettel από το άθλημα στα τέλη του περασμένου έτους, ο McCullough επαίνεσε τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή για τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να φέρει αποτελέσματα για την ομάδα σε δύσκολους καιρούς.
“Με τον Sebastian, όποτε του δίναμε ένα μονοθέσιο ικανό για ένα δυνατό αποτέλεσμα, είχες την πεποίθηση ότι θα έβγαινε εκεί έξω και θα τα κατάφερνε, κάτι που έκανε για εμάς”, δήλωσε ο McCullough.
“Δεν του δίναμε πάντα ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο… Για αυτό είναι κρίμα που δεν θα είναι εδώ για να καρπωθεί την ανταμοιβή της σκληρής δουλειάς του τα τελευταία δύο χρόνια”.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Aston Martin, Mike Krack, είχε ήδη προηγουμένως αφήσει να εννοηθεί ότι ελπίζει ότι ο πρώην αστέρας της Red Bull θα μετανιώσει τελικά που άφησε πίσω του το πρότζεκτ για το οποίο είχε υπογράψει.
Η αποχώρηση του 53 φορές νικητή αγώνων επέτρεψε βέβαια στον Fernando Alonso να γίνει μέλος της Aston Martin, για να καλύψει το κενό που άφησε ο παλιός του αντίπαλος. O McCullough εντυπωσιάστηκε αμέσως από την πείνα που έδειξε ο Ισπανός της Aston Martin.
“Ακόμα προσπαθούμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον Fernando, αλλά η πείνα που βλέπω σ’ αυτόν με εκπλήσσει σε αυτό το στάδιο της καριέρας του και αποτελεί κινητήρια δύναμη για όλους μας.
“Ως μηχανικοί, είμαστε όλοι πολύ δραστήριοι, πολύ πεινασμένοι, πολύ αφοσιωμένοι στα δεδομένα μας και έχουμε έναν οδηγό που κάνει ακριβώς το ίδιο,” πρόσθεσε.
Από τότε που η ομάδα του Silverstone μετατράπηκε σε Aston Martin στις αρχές του 2021, οι διαδοχικές έβδομες θέσεις στο πρωτάθλημα κατασκευαστών σηματοδότησαν μια απογοητευτική απόδοση των τεράστιων επενδύσεων που διοχέτευσε στην ομάδα ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της, Lawrence Stroll.
Παρά τη στασιμότητα της ομάδας, οι ελπίδες της ότι θα κάνει ένα ουσιαστικό βήμα προς τα εμπρός τη φετινή σεζόν είναι μεγάλες, καθώς στοχεύει να αρχίσει να κινείται προς τον γενικότερο στόχο της να διεκδικήσει νίκες σε αγώνες της F1 και παγκόσμια πρωταθλήματα στο μακρινό μέλλον.
Η Aston Martin παρουσίασε τον διεκδικητή της για το 2023, την AMR23, νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, με αρκετές εντυπωσιακές αλλαγές, εν μέσω ισχυρισμών της ομάδας ότι το τελευταίο της μονοθέσιο έχει διατηρήσει μόνο μερικά μικρά μέρη από το πακέτο που χρησιμοποίησε στα τέλη του περασμένου έτους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!