Το μονοθέσιο με το οποίο η Mercedes ελπίζει να επιστρέψει στη διεκδίκηση τίτλων, η W14, παρουσιάστηκε σήμερα το πρωί.
Έπειτα από ένα 2022 που τους είδε να μην αποδίδουν στο επίπεδο των Red Bull και Ferrari και να μένουν μακριά από τη μάχη της πρωτοπορίας για πρώτη φορά στην υβριδική εποχή της Formula 1, οι Γερμανοί ελπίζουν ότι έχουν πλέον τιθασεύσει τους κανονισμούς ground effect.
Παρά τα προβλήματα με τον περσινό σχεδιασμό, κυρίως όσον αφορά τις υπερβολικές αναπηδήσεις του μονοθεσίου, η Mercedes, βοηθούμενη και από τα λάθη της Ferrari, πλησίασε πολύ τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και ήταν γενικά πολύ πιο ανταγωνιστική προς το τέλος της σεζόν σε σχέση με τους πρώτους αγώνες, πετυχαίνοντας και μια νίκη με το 1-2 της Βραζιλίας. Αλλά φυσικά οι στόχοι τους είναι πολύ υψηλότεροι.
Η W14, που θα αναλάβει να πετύχει αυτούς τους στόχους, επιστρέφει στο μαύρο χρώμα, το οποίο είναι απόρροια γενικής προσπάθειας για τη μείωση του βάρους σύμφωνα με τον Toto Wolff. Σημαντικό μέρος αυτού του οπτικού συνόλου δεν έχει καν χρώμα, απλά άβαφο ανθρακόνημα. Αξιοπρόσεκτο είναι επίσης ότι η φιλοσοφία των μικρών sidepods συνεχίζεται, αν και το σχέδιο φαίνεται να έχει βελτιστοποιηθεί αρκετά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Κάτι λογικό αν πιστέψει κανείς τις δηλώσεις του τεχνικού διευθυντή Mike Elliott, που υποστήριξε ότι το νέο μονοθέσιο έχει πολλά στοιχεία που αρχικά προορίζονταν για την W13 αλλά ποτέ δε χρησιμοποιήθηκαν λόγω χρόνου και χρήματος.
Δείτε παρακάτω τη Mercedes W14.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!