Η Ducati ήταν και πάλι ταχύτερη τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών στη Sepang, καθώς ο Jorge Martin πρωτοστάτησε σε μια συνεδρία που επηρεάστηκε άρδην από τη βροχή.
Ο Martin, ο οποίος δήλωσε ότι ο κινητήρας Ducati του 2023 που χρησιμοποιεί είναι καλύτερος σε όλους τους τομείς από τον περσινό, έκλεισε πρώτος την δεύτερη μέρα με 1m58.736s.
Αλλά στη συνέχεια είχε επίσης μια πτώση στη στροφή 7 – την πρώτη από τις δύο απανωτές δεξιές στροφές – που θα μπορούσε να περιπλέξει τα πράγματα ενόψει της αυριανής και τελευταίας μέρας δοκιμών.
«Είμαι καλά, σίγουρα θα μπορούσα να είμαι λίγο καλύτερος – έκαψα το χέρι μου, είναι πραγματικά οδυνηρό, ελπίζω αύριο να μπορώ να οδηγήσω με καλό τρόπο χωρίς πόνο», είπε ο Martin στην επίσημη σελίδα του MotoGP.
Ο γύρος του σημείου αναφοράς ήταν σχεδόν τρία δέκατα του δευτερολέπτου από τον αντίστοιχο χθεσινό που έγραψε ο αναβάτης της VR46 Ducati, Marco Bezzecchi, την ημέρα έναρξης – αντανακλώντας το χαρακτήρα stop-start και τελικά τον περιορισμένο χρόνο του Σαββάτου που προσφέρθηκε για ουσιαστικές δοκιμές.
Η πίστα ήταν υγρή κατά την εκκίνηση της οκτάωρης συνεδρίας, και παρόλο που τελικά στέγνωσε αρκετά ώστε οι αναβάτες να βρουν ρυθμό, η βροχή έκανε και πάλι την εμφάνιση της μόλις μετά τα μισά της διαδικασίας.
Στη συνέχεια ήρθε ξανά μια ώρα αργότερα, αλλά ήταν πολύ πιο ουσιαστική αυτή τη φορά, καθιστώντας τα τελευταία 150 λεπτά περίπου εντελώς αναξιοποίητα από άποψη χρόνων γύρων. Παρόλα αυτά οι αναβάτες εξερεύνησαν τις βροχερές συνθήκες, κάτι που επέτρεψε στον πάντα δυνατό στο βρεγμένο στον Miguel Oliveira της RNF Aprilia να γράψει ένα αξιοπρεπές νούμερο 52 γύρων – 15 λιγότερους από τους αντίστοιχους των Martin και Vinales που είχαν τα περισσότερα χιλιόμετρα την πρώτη μέρα.
«Νομίζω ότι μέχρι στιγμής έχει πάει καλύτερα από ότι συνήθως γίνεται εδώ!» ισχυρίστηκε ο Brad Binder της KTM, καταλαμβάνοντας τη 10η θέση, όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες.
«Πέρυσι τρέξαμε κυριολεκτικά μόνο την πρώτη μέρα, τη δεύτερη μέρα ίσως κάναμε 10 γύρους ο καθένας. Χαίρομαι που έχω και την αυριανή μέρα για δοκιμές, και νομίζω ότι ο καιρός θα πρέπει να είναι εντάξει – ή τουλάχιστον καλύτερος από σήμερα.»
«Είμαστε εδώ και έχουμε δύο μέρες στο Portimao για να τακτοποιήσουμε τα πράγματα, νομίζω ότι έχουμε πολύ χρόνο».
Ο Oliveira ήταν δεύτερος μετά τον Martin, έχοντας βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με την προσπάθειά του την Παρασκευή. Το ίδιο ίσχυε και για τον αναβάτη Tech3 Gas Gas, Pol Espargaro, στην τρίτη θέση.
Ο Fabio Quartararo ολοκλήρωσε μια πρώτη τετράδα αποτελούμενη από τέσσερις διαφορετικές μοτοσυκλέτες, μια μέρα που η ομάδα του στη Yamaha αφιερώθηκε στο να δοκιμάσει ποικίλα αεροδυναμικά πακέτα .
Ο αντίπαλος του Quartararo για τον τίτλο του 2022, και ισχύων πρωταθλητής Pecco Bagnaia, συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα για την Ducati.
Ο Raul Fernandez ολοκλήρωσε την πρώτη εξάδα στη δεύτερη RNF Aprilia, με τον αναβάτη VR46 της Ducati, Luca Marini ακριβώς πιο πίσω.
Ο Alex Rins της LCR Honda ήταν ο ταχύτερος από τους δρομείς των RC213V στην όγδοη θέση, οκτώ θέσεις πάνω από τον ομόσταυλο του στη Honda πλέον, Joan Mir – ο οποίος είπε την Παρασκευή ότι δυσκολευόταν να πετύχει τον ρυθμό ενός γύρου στο Sepang, σε αντίθεση με το ντεμπούτο του με τη Honda στα τέλη του 2022 στη Βαλένθια, όπου το ζητούμενο ήταν ο σταθερός ρυθμός.
Ο Enea Bastianini στην δεύτερη εργοστασιακή Ducati και ο Brad Binder της KTM ολοκλήρωσαν την πρώτη 10άδα, με τον Franco Morbidelli 0,059s στην 11η θέση στη δεύτερη Yamaha.
Ο Marc Marquez ήταν 13ος στην εργοστασιακή Honda καθώς συνέχισε το εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών του HRC, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής παραδέχτηκε μετά την πρώτη μέρα ότι το 2023 RC213V είναι «ακόμα πολύ μακριά από την κορυφή».
Ο Aleix Espargaro της Aprilia είχε μια ιδιαίτερα ταραχώδη ημέρα, πρώτα υπέστη πτώση και μετά σταμάτησε λόγω τεχνικού προβλήματος. Πτώση είχε και ο χθεσινός πρωτοπόρος Marco Bezzecchi.
Αύριο είναι η τελευταία μέρα δοκιμών στη Μαλαισία, και το F1fan.gr θα σας μεταφέρει και πάλι τα τεκταινόμενα από την πίστα της Sepang.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!