Αρκετά δυναμικό το μπάσιμο από τον Kalle Rovanpera στο Rally Σουηδίας, με τον πρωταθλητή να δείχνει ταχύτερος όλων, αλλά να ξέρει πως η Παρασκευή θα είναι δύσκολη, μιας και θα ανοίγει δρόμο για τους υπόλοιπους.
Το πρωί της Πέμπτης ξεκίνησε το καθιερωμένο shakedown πριν κάθε rally, με τους οδηγούς να έχουν τρεις χρονομετρημένες προσπάθειες, προσπαθώντας να βρουν τα πατήματά τους στις χιονισμένες διαδρομές της σκανδιναβικής χώρας. Ταχύτερος στις δοκιμές αυτές αναδείχτηκε ο Kalle Rovanpera, με τον Φινλανδό να κάνει καλύτερο χρόνο στο τρίτο του πέρασμα, ίσο με 2:50.09, μόλις ένα δέκατο ταχύτερος του Esapekka Lappi που ήταν το ταχύτερο Hyundai της διαδικασίας.
Δύο δέκατα πίσω από τον Φινλανδό πρωταθλητή βρέθηκε ο Takamoto Katsuta, ενώ την πρώτη 5άδα συμπλήρωσαν τα δύο i20N των Craig Breen και Thierry Neuville. Στο 6-7 βρέθηκαν με τα Ford Puma της M-Sport οι Tanak και Loubet, κάνοντας χρόνους 2:54.4 και 2:57.2.
Το shakedown, ωστόσο, αποτελεί μονάχα ορεκτικό μπροστά στο υπόλοιπο Rally για τους οδηγούς, καθώς στόχος τους είναι κυρίως να εξοικειωθούν με τις συνθήκες και το στήσιμο του αγωνιστικού και όχι να πετύχουν τον ταχύτερο χρόνο.
It’s snow time ❄️#WRC #RallySweden pic.twitter.com/a1W2v5P6E2
— World Rally Championship (@OfficialWRC) February 9, 2023
Με τις δοκιμές αυτές, λοιπόν, να τελειώνουν μέχρι το μεσημέρι, σειρά πήρε το απόγευμα της Πέμπτης η SS1, Umea Sprint, μια διαδρομή μήκους 5.16 km, λίγα μόλις λεπτά από το κέντρο της πόλης Umea.
Στον ρυθμό που ξεκίνησε από το πρωί συνέχισε ο περσινός πρωταθλητής, όντας ο ταχύτερος της ειδικής κατά 1.6 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο, Tanak.
Μπορεί ο Φινλανδός να μην είναι αρκετά αισιόδοξος στο φετινό Rally Σουηδίας για τη νίκη, μιας και όλη την Παρασκευή θα ξεκινά πρώτος, ανοίγοντας δρόμο στους άλλους οδηγούς για καλύτερα περάσματα, αυτό όμως δεν τον πτόησε στην SS1.
“Τα πήγαμε αρκετά καλά”, δήλωσε μετά το τέλος της SS1 ο Rovanpera. “Στο δάσος, κάποια κομμάτια ήταν αρκετά ολισθηρά με χιόνι. Συνολικά, όμως, αρκετά καλά, απλά δεν οδήγησα και τόσο καλά όσο θα ήθελα. Θα πρέπει αύριο να τα πάμε καλύτερα”.
Ο Tanak ήταν ο μοναδικός που κατάφερε να βρεθεί κοντά στο ρυθμό του Rovanpera, σχολιάζοντας μετά το τέλος της σημερινής δράσης: “Καλή ειδική αλλά ο πάγος είχε ήδη σπάσει αρκετά, ήταν πολύ δύσκολο να βρεις πρόσφυση. Η αίσθηση είναι καλή, ωστόσο”.
Στα 3.1 δευτ. βρέθηκε ο Evans, σε μια προσπάθεια που χαρακτήρισε ως “όχι και ό,τι καλύτερο”.
Ο Ουαλός βρέθηκε 0.8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Esapekka Lappi, ο οποίος είχε δείξει αρκετά ανταγωνιστικός στο πρωινό shakedown.
Έχοντας έρθει στη Σουηδία από ασθένεια, ο Neuville δεν εξασκήθηκε καθόλου σε χιονισμένες ειδικές, με την απόδοσή του να δείχνει επηρεασμένη. Ο Βέλγος της Hyundai κατάφερε να κάνει μόλις τον 5ο χρόνο, 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον μαινόμενο Rovanpera.
Τον Neuville ακολούθησαν οι Takamoto Katsuta, Craig Breen και Pierre-Louis Loubet. Ο Γάλλος της M-Sport ξεκίνησε να μένει αρκετά πίσω από τους πρώτους, ενώ παραδέχτηκε πως ήταν πολύ προσεκτικός στα φρεναρίσματά του.
Συνέχεια πλέον αύριο, με 7 ειδικές, βορειότερα της Umea. Η δράση ξεκινά στις 08:30, με τον Rovanpera να παίρνει εκκίνηση στην SS2, την Brattby 1. Μείνετε συντονισμένοι στο F1fan.gr για περισσότερα νέα από το Rally Σουηδίας!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!