Οι Gounon, Stolz, Habul κατάφεραν να κερδίσουν για δεύτερη συνεχόμενη φορά τον αγώνα 12 ωρών του Bathurst με την SunEnergy1 Racing.
Ο Jules Gounon κατάφερε να κρατήσει πίσω του, τους Matt Campbell και Maro Engel σε έναν συναρπαστικό επίλογο στον αγώνα 12 ωρών του Bathurst για το πλήρωμα με την Mercedes-AMG της SunEnergy1 Racing, η οποία κέρδισε για δεύτερη συνεχόμενη φορά τον αγώνα αντοχής της Αυστραλίας.
Ο Gounon, ο οποίος μοιράστηκε το No. 75 και την Mercedes-AMG GT3 Evo με τους Luca Stolz και Kenny Habul, κέρδισε τον Campbell της Manthey EMA με την Porsche 911 GT3 R ακριβώς στην γραμμή του τερματισμού για μόλις 0.9 δευτερόλεπτα σπάζοντας το ρεκόρ της πράσινης σημαίας για περισσότερες από 5 ώρες μέχρι το τέλος του αγώνα.
Η Mercedes-AMG της GruppeM Racing και ο οδηγός της Engel κυνήγησε τον Campbell μέχρι την καρό σημαία, καθώς οι τρεις πρώτοι πέρασαν την γραμμή του τερματισμού με 1,30 δευτερόλεπτο διαφορά από τον καθένα.
Ο Engel βρισκόταν σε ρυθμό ανάκαμψης μετά από την ποινή διέλευσης λόγο της επαφής του με την Mercedes-AMG και τον Gounon όπου τον έστειλε στο γρασίδι με λιγότερα από 50 λεπτά να απομένουν.
Ο Gounon συνέχισε στην πρωτοπορία σε εκείνο το σημείο αλλά αντιμετώπισε την πίεση από τον Campbell, που με την σειρά του κυνηγούσε ο Engel για να ανέβει όσο πιο ψηλά μπορούσε.
Κρατώντας πίσω τους δύο διεκδικητές, ο Gounon έγινε ο πρώτος οδηγός όπου κέρδισε τρεις φορές τον αγώνα 12 ωρών του Bathurst, πραγματοποιώντας το τρεις φορές συνεχόμενα.
SunEnergy1 have gone back-to-back!
Jules Gounon, Kenny Habul and Luca Stolz are you 2023 Bathurst 12 Hour champions! #B12hr pic.twitter.com/qSYDdQ0nnJ
— Bathurst 12 Hour (@Bathurst12hour) February 5, 2023
Ο Campbell μοιράστηκε το No. 912 και την Porsche με τους Mathieu Jaminet και Thomas Preining, ενώ ο Engel ήταν στην ίδια ομάδα με τους Mikael Grenier και Raffaele Marciello.
Μία μεγάλη μάχη στρατηγικής κατά την διάρκεια του δεύτερου μισού του αγώνα άφησε ζωντανή την SunEnergy1 καθώς επέλεξε το διπλό stint του Gounon με το τελευταίο σετ ελαστικών της Pirelli.
Αυτό έφερε τον οδηγό από την Ανδόρα 3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Engel, όπου η Mercedes του ήταν 30 δευτερόλεπτα μπροστά στο δρόμο μέχρι που έχασε το μαξιλαράκι ασφαλείας όταν η GruppeM αναγκάστηκε να αλλάξει την συσκευή αποθήκευσης δεδομένων στο αυτοκίνητο της.
Ο Engel αμέσως κόλλησε πίσω από τον Gounon και φαινόταν έτοιμος ώστε να βρει κάποια στιγμή το σημείο προσπέρασης στην τελευταία ώρα του αγώνα.
Ο Γερμανός οδηγός έκανε ένα απότομο φρενάρισμα στην στροφή Chase, μόνο που το εμπρός δεξί μέρος του αυτοκινήτου χτύπησε το πίσω αριστερό μέρος του Gounon και έστειλε το αυτοκίνητο της SunEnergy1 στο γρασίδι.
Engel makes a move on Gounon and there's contact!!
Gounon goes off at The Chase and the incident is under investigation #B12hr pic.twitter.com/6IqKyjMkPs
— Bathurst 12 Hour (@Bathurst12hour) February 5, 2023
Ο Gounon τερμάτισε χωρίς να αγχωθεί ύστερα από την ποινή διέλευσης του Engel, ωστόσο ο Campbell είχε κλείσει αμέσως την διαφορά από το No. 75 και την Mercedes, όπου διαχειριζόταν η ομάδα της Akkodis-ASP.
Οι Sheldon van der Linde, Dries Vanthoor και Charles Weerts τερμάτισαν 44 δευτερόλεπτα πίσω στην 4η θέση με την BMW M της Team WRT.
Και οι δύο εργοστασιακές ομάδες της BMW συγκαταλέγονταν στους πρωτοπόρους κατά την διάρκεια του πρώτου μισού στον αγώνα αλλά οι πιθανότητες τους να διεκδικήσουν κάποιο βάθρο μειώθηκαν προς το τέλος του αγώνα.
Η Triple Eight Race Engineering με την Mercedes-AMG και τους Shane van Gisbergen, Broc Feeney και Maximilian Goetz τερμάτισε στην 5η θέση.
Σε κάποια στιγμή η ομάδα είχε τα ηνία του αγώνα αλλά μία ποινή για χρήση ενός εργαλείου στην μπροστινή πτέρυγα μείωσε τις πιθανότητες ώστε να βρεθεί στο βάθρο με περισσότερες από τρεις ώρες να απομένουν.
Η Craft-Bamboo Racing βρισκόταν αρχικά στην πρώτη πεντάδα μέχρι που ο Dani Juncadella έφυγε εκτός στην Chase κατά την διάρκεια του τελευταίου stint.
Η θέση αυτή πήγε στο πλήρωμα της Triple Eight όταν ο Ισπανός οδηγός βούτηξε στα pits για να επισκευάσει το μπροστινό και πίσω μέρος του No. 77 με Mercedes.
Ο Juncadella επίσης έπεσε πίσω από το No. 46 με την BMW των Augusto Farfus, Maxime Martin και του Valentino Rossi όπου πραγματοποίησε το ντεμπούτο του, οι οποίοι είχαν έναν απροβλημάτιστο παρθενικό αγώνα παρότι μπήκαν στο γκαράζ λόγο ελλαττωματικών ενδείξεων για την λειτουργία των φρένων.
Μετά από την επιστροφή τους στην πίστα, ο Juncadella ήρθε υπό πίεση από τον Chaz Mostert ο οποίος προσπέρασε για την 7η θέση και 1η στην κατηγορία Pro-Am κερδίζοντας με την Audi R8 LMS GT3 Evo II.
Οι Mostert, Liam Talbot και Fraser Ross κέρδισαν την κατηγορία οδηγών Bronze ύστερα από την πρωτοπορία του No. 777 με Audi, όπου διαχειριζόταν η Melbourne Performance Centre, πραγματοποιώντας μία αλλαγή στα φρένα όπου κράτησε περισσότερο από το αναμενόμενο.
Η προσπάθεια της Audi για την νίκη τελείωσε κατά την διάρκεια της 1ης ώρας, όταν η μοναδική συμμετοχή με την MPC στην κατηγορία Pro έφθασε στο τέλος της όταν ο Griffin χτύπησε στις μπαριέρες μετά από την επαφή που προκάλεσε η Valmont Racing με την Mercedes κατηγορίας Silver.
Biiiig damage at Griffin's Bend and the incident is under investigation.
The Audi Sport Pro entry, driven by Haase, hobbles back to pit lane #B12hr pic.twitter.com/TvsPGmDL2E
— Bathurst 12 Hour (@Bathurst12hour) February 4, 2023
Ο Christopher Haase οδήγησε το No. 74 και την Audi πίσω στα pits όπου οι ζημιές ήταν αρκετές για να επισκευαστούν.
Το αυτοκίνητο της Valmont αργότερα εγκατέλειψε από την πρωτοπορία της κατηγορίας Silver όταν ο Aaron Cameron χτύπησε την αριστερή πλευρά στην Dipper κατά την διάρκεια της 4ης ώρας. Στο ίδιο σημείο χτύπησε επίσης και η Scott Taylor Motorsport με Mercedes στην 7η ώρα του αγώνα.
Και στις δύο περιπτώσεις είδαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας από τις 5 συνολικά που εμφανίστηκε.
Το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα στις 5:45 π.μ.(τοπική ώρα), ώστε να δώσει χρόνο στους οδηγούς να φέρουν σε σωστή θερμοκρασία τα ελαστικά της Pirelli.
Το ατύχημα του Stephen Grove στο McPhillamy Park με την Porsche έφερε για ακόμη μία φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, ακολουθώντας το ατύχημα του Cameron και την εγκατάλειψη της Nineteen Corporation με την Mercedes-AMG GT4.
Στην συνέχεια είχαμε την έξοδο του Scott Taylor όπου ήταν η τελευταία φορά που είδαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ παρουσιάστηκε ένα νέο ρεκόρ με 323 γύρους να πραγματοποιούνται στην συγκεκριμένη πίστα χωρίς safety car.
Τα αποτελέσματα του αγώνα: 12 Hours of Bathurst
Bathurst. Bloody hell.
RACE REPORT & RESULThttps://t.co/qaqhK3R69n#IGTC | #B12Hr 🦘 pic.twitter.com/POAnyz2z0S
— Intercontinental GT Challenge (@IntercontGTC) February 5, 2023
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!