Στην πρώτη θέση της γενικής διατηρήθηκε με νύχια και με δόντια σήμερα ο Sebastien Ogier, διαχειριζόμενος άψογα τη διαφορά που είχε χτίσει από την Παρασκευή, και πιέζοντας μόνο όσο χρειαζόταν. Δεύτερος ο Rovanpera, που φαίνεται να κερδίσει τη μάχη με τον Neuville.
Έχοντας μπει στο Σάββατο με μια διαφορά 36 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, Kalle Rovanpera, ο Ogier δεν είχε ανάγκη να πιέσει περισσότερο, ρισκάροντας να έχει και κάποια άτυχη στιγμή.
Ο Γάλλος, προτίμησε να διαχειριστεί τη διαφορά του, πιέζοντας λιγότερο, με “προίκα” τη χρονικό αυτό προβάδισμα. Μπορεί, έτσι, να μην αναδείχτηκε ταχύτερος στις περισσότερες ειδικές της ημέρας, ωστόσο φρόντισε να βρίσκεται πάντα κοντά στους πρώτους, με την 3η ημέρα του Rally να τον βρίσκει να έχει μια διαφορά 16 δευτερολέπτων από τον άμεσο διώκτη του.
“Από σήμερα το πρωί, στόχος είναι να προσπαθήσουμε να πάμε με ασφάλεια”, δήλωσε το πρωινό του Σαββάτου ο Ogier, προαναγγέλοντας και την προσέγγιση που θα ακολουθούσε στη συνέχεια της ημέρας. “Υπάρχουν πολλά κοψίματα στις ειδικές όπου ελλοχεύει ο κίνδυνος κλαταρισμάτων, έτσι θέλω να περάσω με ασφάλεια από αυτά”.
Όσο για τον Rovanpera, ο περσινός πρωταθλητής κατάφερε σήμερα να ανοίξει τη διαφορά από τον Thierry Neuville, αποκτώντας ένα μαξιλαράκι ασφαλείας 16 δευτερολέπτων. Ο Βέλγος της Hyundai δεν δείχνει να απειλείται από τους πιο πίσω, με τον πιο κοντινό του αντίπαλο να είναι ο Elfyn Evans, ο οποίος ανακάμπτει από τις δυσκολίες της Παρασκευής, ανεβαίνοντας 4ος.
Για να το πετύχει αυτό, ο Ουαλός εκμεταλλεύτηκε και τα προβλήματα που αντιμετώπισε σήμερα με την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης ο Ott Tanak. Ο Εσθονός, ωστόσο, συνεχίζει τις προσπάθειές του, δεδομένου ότι το πρόβλημα δεν είναι ολοκληρωτικό, με την κατάσταση να είναι διαχειρίσιμη για τον ίδιο και τον συνοδηγό του.
“Η αλήθεια είναι πως μπορώ να το χειριστώ καλά το αμάξι”, σχολίασε ο Tanak. “Είμαστε τυχεροί που δεν πρόκειται περί πλήρους αστοχίας, απλά είναι πιο βαρύ το τιμόνι”.
Για τον teammate του Tanak, τα πράγματα δεν πήγαν με τον καλύτερο τρόπο. Έχοντας χτυπήσει και χθες σε πινακίδες, χάνοντας πολύτιμο χρόνο από αστοχία στην υποβοήθηση συστήματος διεύθυνσης, ο Pierre-Louis Loubet είχε και σήμερα, στην SS9, μια δύσκολη στιγμή. Ο νεαρός Γάλλος χτύπησε στα προστατευτικά μιας γέφυρας με την πίσω πλευρά του Ford Puma του, εγκαταλείποντας εντελώς λόγω ζημιάς στην πίσω ανάρτηση.
Πιο πίσω, ο Takamoto Katsuta ανέβασε τον ρυθμό του, περνώντας τον Dani Sordo και συμπληρώνοντας την πρώτη εξάδα. Ο έμπειρος Ισπανός, φαίνεται πως θα δώσει μάχη με τον teammate του, Esapekka Lappi, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι ίση με 2,6 δευτερόλεπτα, με το τέλος της δράσης του Σαββάτου.
Δύσκολο εξελίσσεται, τέλος, το Rally για τον Ιορδάνη Σερδερίδη. Ο Έλληνας οδηγός, έχει πέσει πολύ πίσω στη γενική κατάταξη, απόρροια προβλημάτων αλλά και απειρίας με ένα απαιτητικό αγώνα όπως το Rally Monte Carlo. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 31η θέση της γενικής, έχοντας μια διαφορά 22 λεπτών και 51 δευτερολέπτων από τον πρώτο Ogier.
Following power steering problems on Friday, Saturday failed to bring better fortune for @PL_Loubet 😩#RallyeMonteCarlo | #MSporters | #WRC
— WRC – FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) January 21, 2023
Συνέχεια στη δράση πλέον αύριο, με την 4η και τελευταία μέρα του ιστορικού αυτού αγώνα. Για περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στους χρόνους και τις διαφορές τη σημερινή μέρα μπορείτε να πατήσετε εδώ. Μείνετε συντονισμένοι στο F1fan.gr για τη συνέχεια του Rallye Monte Carlo!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!