Ο Ιταλός κατασκευαστής του LMH επιβεβαίωσε τους οδηγούς για το 499P όπου θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του φέτος.
Ο αναπληρωματικός οδηγός της Formula 1 Antonio Giovinazzi βρίσκεται ανάμεσα στους 6 οδηγούς που επισημοποιήθηκαν για το εργοστασιακό πλήρωμα του Hypercar της Ferrari ενόψει της σεζόν 2023 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Ο Giovanizzi θα βρίσκεται στην ίδια ομάδα με τους κάτοχους του τίτλου στην GTE-Pro James Calado και Alessandro Pier Guidi με το No. 51 της AF Corse με την Ferrari 499P ενόψει των 7 αγώνων του πρωταθλήματος, όπου θα ξεκινήσει τον Μάρτιο με τον αγώνα 1000 Miles of Sebring.
Το μονοθέσιο No. 50 θα οδηγήσουν οι Antonio Fuoco, Nicklas Nielsen και Miguel Molina.
Αυτές οι συμμετοχές σηματοδοτούν την επιστροφή της Ferrari στην κορυφαία κατηγορία των αγωνιστικών αυτοκινήτων για πρώτη φορά στον μισό αιώνα πορείας του κατασκευαστή, όπου θα συμμετέχει στην κατηγορία υβριδικών LMH prototype.
Παρότι ο Giovinazzi είναι το μοναδικό μέλος από τους 6 οδηγούς των πληρωμάτων όπου δεν ανακοινώθηκε πρόσφατα από την Ferrari στους GT αγώνες, αυτός συνδέεται με τον κατασκευαστή λόγο του ρόλου που έχει στην ομάδα της F1.
Ο 29 χρονών Ιταλός, ο οποίος έχει δοκιμάσει την 499P αρκετές φορές, αγωνίστηκε με την Alfa Romeo σε 3 σεζόν στην F1 μέχρι το 2021 προτού ενταχθεί στην Ferrari ως αναπληρωματικός οδηγός πέρυσι. Αυτός ωστόσο αγωνίστηκε και στην Formula E με την Dragon/Penske Autosport.
Οι προηγούμενες εμπειρίες του Giovinazzi με αγωνιστικό αυτοκίνητο συμπεριλάμβαναν μία συμμετοχή στις 24 ώρες του Le Mans και στην κατηγορία GTE-Pro με την AF Corse το 2018 και μερικές εμφανίσεις στην LMP2 με διαφορετικές ομάδες.
“Το ντεμπούτο του 499P θα είναι μία στιγμή που προορίζεται να μπει στην ιστορία του Prancing Horse και θα είναι μεγάλη τιμή για εμένα να είμαι μέλος αυτής της ιδιαίτερης στιγμής,” δήλωσε ο Giovinazzi.
“Γνωρίζουμε ότι έχουμε μεγάλη υποχρέωση όπου θα την αντιμετωπίσουμε με μεγάλη ταπεινοφροσύνη, αλλά γνωρίζοντας την δύναμη μας θα είμαστε έτοιμη για την πρόκληση.”
Τα υπόλοιπα μέλη της AF Corse με την Ferrari και το Hypercar έχουν συμπεριληφθεί πρόσφατα στις προσπάθειες των αγώνων GT.
Από τα πρώτα βήματα του προγράμματος, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari στους αγώνες αντοχής Antonello Coletta υποστήριξε ότι το πλήρωμα του WEC θα αποτελείται αποκλειστικά από υφιστάμενα ταλέντα οδηγών.
“Με την επιλογή των πληρωμάτων ολοκληρώνεται το τελευταίο κομμάτι του προγράμματος που μας χωρίζει από το ντεμπούτο στο Sebring,” ανέφερε ο Coletta μετά την επιβεβαίωση των πληρωμάτων.
“Από το πρώτο ξεκίνημα του 499P τον περασμένο Ιούλιο, έχουμε δουλέψει ακούραστα συμπεριλαμβάνοντας οδηγούς της οικογένειας της Ferrari.
“Η απόφαση σχετικά με τα ονόματα δεν είναι λειτουργική μόνο για τους αγώνες που θα λάβουν μέρος, αλλά και για την εξέλιξη που θα γίνει κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος. Είμαστε πολύ ξεκάθαροι για το τι μπορούμε να ζητήσουμε από αυτούς όσο αναφορά την εξέλιξη και την σταθερότητας, όχι μόνο την ταχύτητα.”
Presenting our #Ferrari499P drivers! 📣🙌
#️⃣5️⃣0️⃣
🇮🇹 @Anto_Fuoco
🇪🇸 @MiguelMolinaM2
🇩🇰 @_Nicklasnielsen#️⃣5️⃣1️⃣
🇮🇹 @Ale_PierGuidi
🇬🇧 @JamesCalado51
🇮🇹 @Anto_Giovinazzi#FerrariHypercar #WEC pic.twitter.com/LGWwhE0fod— Ferrari Hypercar (@FerrariHypercar) January 10, 2023
Και οι 6 οδηγοί του Hypercar της Ferrari θα πραγματοποιήσουν την πρώτη τους συμμετοχή στην κορυφαία κατηγορία του WEC.
Οι δύο φορές νικητές στο Le Mans στην κατηγορία GTE-Pro Calado και Pier Guidi θα συνεχίσουν το επιτυχημένο δίδυμο στους αγώνες μετά την κατάκτηση του τρίτου τίτλου τους στο WEC πέρυσι.
Ο Fuoco, ωστόσο, τερμάτισε 2ος στο πρωτάθλημα GT World Challenge Europe και συγκεκριμένα στο Endurance Cup ενώ είχε μία δυνατή παρουσία στην παρθενική του εμφάνιση στην κατηγορία GTE-Pro.
Ο 26 χρονών Ιταλός θα είναι στην ίδια ομάδα με τον πρώην οδηγό του DTM, τον Molina ο οποίος κέρδισε τον αγώνα 8 ωρών στο Bahrain στο φινάλε του πρωταθλήματος.
Ο μοναδικός οδηγός όπου συμμετείχε στις κατηγορίες των prototypes ήταν ο Nielsen, με τον 25χρονο να αποτελεί το νεότερο μέλος των πληρωμάτων.
Ο Δανός οδήγησε την AF Corse με την Oreca 07 Gibson στην κατηγορία LMP2 του WEC και του ELMS πέρυσι, ακολουθώντας τον τίτλο το 2021 στο WEC και στην κατηγορία GTE-Am.
Να σημειωθεί ότι οι οδηγοί που έμειναν εκτός των πληρωμάτων του Hypercar είναι οι Davide Rigon, Daniel Serra και Alessio Rovera.
Σύμφωνα με την Ferrari, το μονοθέσιο 499P στις δοκιμές ολοκλήρωσε 16,000 km, με τις τελευταίες δοκιμές να είχαν πραγματοποιηθεί στην Vallelunga τον Δεκέμβριο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!