Ο απερχόμενος επικεφαλής της Alfa Romeo Frederic Vasseur θεωρούσε ότι η έκτη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών ήταν το καλύτερο δυνατό σενάριο για το 2022, λόγω των προβλημάτων που έκαναν την εμφάνισή τους πριν το ξεκίνημα της σεζόν.
Η ομάδα πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμά της από το 2012, μένοντας μπροστά από την Aston Martin στο τέλος χάρη στα κριτήρια ισοβαθμίας. Η πέμπτη θέση του Valtteri Bottas στην Imola, νωρίς μέσα στη χρονιά, έκανε τη διαφορά αφότου ο Sebastian Vettel δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Daniel Ricciardo στο Abu Dhabi.
Ήταν ένα αποτέλεσμα πολύ διαφορετικό από ό,τι έδειχναν τα πρώτα shakedowns του μονοθεσίου, όταν η C42 άντεχε με το ζόρι τρεις γύρους λόγω καταστροφικά έντονων αναπηδήσεων.
Η ομάδα ωστόσο κατάφερε να αντιμετωπίσει γρήγορα αυτά τα θέματα και βρέθηκε με το πλεονέκτημα ενός ελαφρού μονοθεσίου σε ένα grid που βρισκόταν σαφώς πάνω από το ελάχιστο όριο βάρους. Οι 51 από τους 55 βαθμούς ήρθαν στους πρώτους εννέα αγώνες, κυρίως δια χειρός Bottas, πριν η ομάδα βρεθεί πίσω εξελικτικά.
Σε συνέντευξή του στο motorsport.com, λίγο πριν ανακοινωθεί η μετακίνησή του στη Ferrari, o Vasseur παραδέχτηκε ότι η έκτη θέση ήταν ίσως και καλύτερη του αναμενομένου.
«Ήταν το καλύτερο σενάριο που θα μπορούσαμε να φανταστούμε,» δήλωσε συγκεκριμένα ο Γάλλος.
«Οπωσδήποτε, πρέπει ακόμα να βελτιωθούμε και δεν είναι όλα τέλεια. Αλλά σε τελική ανάλυση, είμαστε σε καλό σημείο.
Στον τομέα απόλυτης απόδοσης μειώσαμε τη διαφορά με την κορυφή και είμαι επίσης περισσότερο από ευχαριστημένος με την εξέλιξη που είχαμε κατά τη διάρκεια της σεζόν,» πρόσθεσε επίσης.
«Τους τελευταίους τρεις ή τέσσερις αγώνες ο ρυθμός ήταν πολύ καλός. Είχαμε κακό σερί το καλοκαίρι, για διάφορους λόγους, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.»
Η κατάσταση, κατά τον Vasseur, έδειχνε πολύ χειρότερη μετά τα δοκιμαστικά της Βαρκελώνης το χειμώνα, όπου η Alfa Romeo ολοκλήρωσε μόλις 175 γύρους, το δεύτερο μικρότερο σύνολο στο grid.
«Ισχύει ότι είχαμε ένα πολύ δύσκολο shakedown στη Βαρκελώνη. Ήταν πολύ δύσκολο για την ομάδα. Είχαμε ένα τεχνικό θέμα και ζημιές στο μονοθέσιο και καλύψαμε πολύ, πολύ μικρή απόσταση εκείνο το τριήμερο,» εξήγησε ο διευθυντής.
«Ανησυχούσα πολύ για την κατάσταση. Αλλά από την άλλη, χάρη στην ομάδα, είχαμε πολύ καλή αντίδραση και μπορέσαμε να επιστρέψουμε στα δοκιμαστικά του Μπαχρέιν με μια ικανοποιητική λύση και να είμαστε ανταγωνιστικοί τις επόμενες μερες στον αγώνα.»
Η πρεμιέρα της σεζόν στο Μπαχρέιν είδε τον Bottas και τον πρωτοεμφανιζόμενο ομόσταβλό του Zhou Guanyu στην πρώτη δεκάδα, στην έκτη και δέκατη θέση αντίστοιχα.
Ο Bottas είχε τότε ανάλογες ανησυχίες με τον Vasseur, κυρίως λόγω των λίγων γύρων που είχαν γίνει το χειμώνα.
«Είχαμε πολλά θέματα, οπότε τελικά το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα στο Μπαχρέιν ήταν μεγάλη έκπληξη για όλους,» είπε ο οδηγός.
«Επειδή ήταν, ουάου, τερματίσαμε με δύο μονοθέσια στη δεκάδα και αντέξαμε μέχρι τη σημαία. Ήταν καλό.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!