Ο George Russell, έχοντας κλείσει πλέον έναν γεμάτο χρόνο ως οδηγός της Mercedes, ονομάτισε αυτό που τον πίεσε περισσότερο να προσαρμοστεί και να αποδώσει στη νέα του ομάδα.
Παίρνοντας μεταγραφή από το πίσω στο μπροστινό μέρος του grid, αλλάζοντας τη Williams για τη Mercedes, ο Russell είχε μπροστά του τον άθλο της προσαρμογής σε δύο εντελώς διαφορετικά πρότυπα δουλειάς, με εντελώς διαφορετικές απαιτήσεις και ευθύνες. Ειδικά, όταν πας σε έναν γίγαντα του σπορ, που βρίσκεται στην πιο πετυχημένη εποχή του, με 8 σερί πρωταθλήματα Κατασκευαστών στην υβριδική εποχή.
Αν βάλουμε σε όλα αυτά και τη σύγκριση που αναπόφευκτα θα υπήρχε με τον Lewis Hamilton, έναν εκ των κορυφαίων αθλητών που έχει δει ποτέ η F1, τότε το φορτίο για τον Russell σίγουρα δεν ήταν μικρό.
Αυτό, ωστόσο, δεν επηρέασε καθόλου τον νεαρό Βρετανό. Παρά το γεγονός πως η Mercedes αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα στον θεμελιώδη σχεδιασμό της W13, o Russell έδειξε να προσαρμόζεται πιο γρήγορα από τον Hamilton, αξιοποιώντας την ακραία του σταθερότητα για να τερματίσει 4ος στο Πρωτάθλημα Οδηγών, μπροστά από τον teammate του, αλλά μπροστά και από τη Ferrari του Carlos Sainz.
Για τον ίδιο τον Russell, υπήρξαν και πράγματα στη σεζόν που πέρασε τα οποία τον εξέπληξαν αρνητικά, επηρεάζοντας τις εμφανίσεις του, σύμφωνα πάντα με τον ίδιο.
Ο Russell δήλωσε πως δεν ήταν προετοιμασμένος για τον χρόνο που θα καλούταν να περάσει εκτός πίστας για λογαριασμό της Mercedes και των συνεργατών της μέσα στο 2022.
Ερωτηθείς σχετικά με την πίεση του να πέφτουν τα μάτια πάνω στις εμφανίσεις σου σε κάθε αγώνα, όντας οδηγός μιας ομάδας που μάχεται για νίκες, ο Russell απάντησε: “Δεν θα έλεγα απαραίτητα πως είναι πίεση, αλλά οι εκτός πίστας ευθύνες σίγουρα καταναλώνουν χρόνο”.
“Για κάθε μια ημέρα που αφιερώνεις σε δράσεις marketing, χάνεις μια ημέρα από το γυμναστήριο ή την προπόνηση ή τις δοκιμές ή την ανάρρωση ώστε να είσαι σε καλύτερη φόρμα στον επόμενο αγώνα”.
“Αυτό σίγουρα με επηρέασε αρνητικά”.
“Πρέπει κάπως να δω το πώς θα μπορέσω να διαχειριστώ με τον καλύτερο τρόπο όλο αυτό επειδή σίγουρα τη χρονιά που μας πέρασε δεν το διαχειρίστηκα πάντα με τον καλύτερο τρόπο”.
Ο Russell εκτιμά πως πέρασε συνολικά 60 ημέρες σε δραστηριότητες εκτός των αμιγώς αγωνιστικών για λογαριασμό της Mercedes, ημέρα δηλαδή με μηδέν προπόνηση, μηδέν ώρες στον προσομοιωτή ή πίσω από το τιμόνι.
“Αυτό είναι συνολικά δύο μήνες”, τόνισε ο Russell. “Αυτός είναι χρόνος εκτός δράσης. Πρόκειται για πτήσεις, διαμονές σε ξενοδοχεία, μόνος μου. Είναι μέρος του να είσαι οδηγός της Mercedes, σίγουρα όμως προκαλεί κάποιο σοκ στον οργανισμό σου”.
“Όταν έχεις 22 ή 21 αγώνες και μαζεύονται κακές εμφανίσεις, τότε αυτό σε ρίχνει”.
“Αλλά όταν επιστρέφεις δριμύτερος, κάνοντας επανεκκίνηση στο κεφάλι σου και κάνεις το καλύτερο Σαββατοκύριακό σου στη σεζόν μακράν (με τη νίκη στο Interlagos), τότε ένιωσα απίστευτη ικανοποίηση”.
We’ve never seen Riki so scared! 😆
In honour of Riki’s final weekend with the race team, George surprised him with a hot lap around the Abu Dhabi Circuit. It did take some convincing to get him in the car though. 😜 pic.twitter.com/E890y8hN7a
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) December 17, 2022
Η πιο δύσκολη καμπή στο πρόγραμμα του Russell υπήρξε στα τέλη της σεζόν, όταν μετά τον back-to-back αγώνα σε Austin και Μεξικό έπρεπε να βρεθεί στο Las Vegas για το event ενόψει του αγώνα που θα γίνει εκεί του χρόνου, ενώ ακολούθησε ταξίδι στην Αγγλία για δοκιμές στον προσομοιωτή στο Brackley. Ύστερα, ακολούθησε ακόμα μια υπερατλαντική πτήση για τη Βραζιλία, όπου πέτυχε και την παρθενική του νίκη.
“Ήταν ίσως η πιο απαιτητική περίοδος, για να είμαι ειλικρινής”, απάντησε ο Russell όταν ρωτήθηκε σχετικά από το The Race. “Ήξερα πως θα ήταν δύσκολα τα πράγματα. Στο τέλος της ημέρας όμως, είμαι οδηγός αγώνων, αυτά θέλω να κάνω. Σίγουρα, θα πρέπει να βρω μια καλύτερη ισορροπία σε αυτό, αλλά στο κάτω-κάτω δεν μπορούμε να τρέξουμε χωρίς χορηγούς. Είναι ένας από τους λόγους που η ομάδα αυτή είναι τόσο πετυχημένη”.
“Όπως είπα, λοιπόν, απλά πρέπει να βρεις την τέλεια ισορροπία, μαθαίνοντας με την εμπειρία πως ίσως να μην θες να πας σε κάποια events πριν από έναν συγκεκριμένο αγώνα, δεδομένου ότι αυτός θα σου προκαλέσει περισσότερη κούραση από άλλους”.
“Είναι σημαντικό το να έχεις events, φροντίζοντας από πλευράς logistics να είναι όσο πιο βολικά τοποθετημένα στο πρόγραμμα είναι εφικτό, ώστε να μην σου απομυζούν την ενέργεια. Οι τελευταίοι 15 γύροι στη Βραζιλία, με την πίεση και την ένταση που είχαν ήταν πολύ εξοντωτικοί σωματικά και ψυχικά”.
“Θα ήθελα να δω τους καρδιακούς μου ρυθμούς σε εκείνο το σημείο, σίγουρα ήταν πάνω από 180 για τα τελευταία 15/20 λεπτά. Ασταμάτητα, λες και κάνεις sprint”.
“Υπάρχουν, άρα, στιγμές που θα ευχόσουν να είχες δουλέψει περισσότερο στο γυμναστήριο και να είχες καλύτερη φυσική κατάσταση. Δεν έχει σημασία πόσο καλή κατάσταση έχεις, πάντα θα είναι δύσκολα τα πράγματα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!