Ο Pierre Gasly πιστεύει ότι η τρέχουσα ρύθμιση πρέπει να προσαρμοστεί ώστε να ληφθεί υπόψη η αύξηση του αριθμού των αγώνων, αφού κατά τη σεζόν του 2023 έχει αποφασιστεί η διενέργεια έξι αγώνων sprint.
Ο Γάλλος έχει αυτή τη στιγμή 10 πόντους και αν φτάσει τους 12 μέχρι τα τέλη Μαΐου -όποτε σημείωσε τους πρώτους πόντους από ποινή, κινδυνεύει να αποκλειστεί για έναν αγώνα.
Άλλοι που βρίσκονται στο όριο είναι ο Lance Stroll με οκτώ πόντους, ο Alex Albon στους επτά και ο Fernando Alonso στους έξι. Ωστόσο, κανένας εξ αυτών δεν διατρέχει σοβαρό κίνδυνο αφού κάποιοι πόντοι ποινής τους διαρκούν μέχρι τις αρχές της σεζόν του 2023. Ο Daniel Ricciardo, ο οποίος δεν θα αγωνιστεί στην Formula 1 το 2023, «μάζεψε» επίσης οκτώ πόντους φέτος.
Ο Gasly συγκέντρωσε τους 10 πόντους του εξαιτίας διαφορετικών παραβάσεων, συμπεριλαμβανομένου του πολύ μεγάλου κενού πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας στο Austin. Εδώ και μερικούς μήνες πιέζει για αλλαγή του συστήματος απονομής πόντων ποινών.
«Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι γιατί δεν θεωρώ τον εαυτό μου ως ανόητο ή επικίνδυνο οδηγό», είπε. «Προσπαθώ να είμαι προσεκτικός με όλους τους, ας πούμε, ανόητους βαθμούς ποινής που μπορείς να μαζέψεις με κινήσεις και τέτοια πράγματα.
«Προσπαθώ λοιπόν να έχω τον έλεγχο. Νομίζω ότι η προσέγγισή μου στους αγώνες ήταν η ίδια. Και ελπίζω πραγματικά ότι θα μπορέσουμε να κάνουμε μια αναθεώρηση σε όλο το σύστημα κατά τη διάρκεια του χειμώνα, γιατί πιστεύω ότι δεν θα είμαι ο μόνος που θα έχει πρόβλημα αν το διατηρήσουμε έτσι.
«Και θα είναι κρίμα να δούμε τέσσερις ή πέντε οδηγούς να αποκλείονται από έναν αγώνα και γενικότερα να έχουμε ένα πρωτάθλημα με κάποιους να χάνουν έναν αγώνα».
Ο Gasly τόνισε ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι ένα τακτικό θέμα συζήτησης στις συναντήσεις του GPDA (Grand Prix Drivers’ Association), με το διευρυμένο ημερολόγιο αγώνων του 2023 να προκαλεί ανησυχία, καθώς δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες για τη συγκομιδή πόντων.
“Μιλάμε γι’ αυτό όλη την ώρα. Και μερικοί απέχουν μόλις τέσσερις βαθμούς με 24 αγώνες και έξι sprint, άρα 30 αγώνες το χρόνο; όταν εισήχθη ο συγκεκριμένος κανόνας, είχαμε μόνο 19 ή 20 αγώνες. Οπότε είναι λογικό να λάβει κανείς περισσότερους πόντους στην Superlicence του.
«Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω ότι η FIA θα εξετάσει το συγκεκριμένο ζήτημα και θα βρει λύσεις για να το κάνει πιο δίκαιο για όλους».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!