Ο διευθυντής της ομάδας της Aston Martin, Mike Krack, λέει ότι η ομάδα είναι «εντός στόχου» όσον αφορά το πενταετές πλάνο της, και αναμένει σημαντική βελτίωση ενόψει 2023.
Ωστόσο, τόνισε ότι η ομάδα πρέπει να κάνει σημαντικά βήματα προόδου την επόμενη χρονιά, ειδικά καθώς το AMR23 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε υπό τον τεχνικό διευθυντή Dan Fallows και άλλα βασικά στελέχη που προσλήφθηκαν κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.
Στις αρχές του 2021, έχοντας αναλάβει την θέση της Racing Point, η Aston Martin έβαλε στόχο να κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα μέσα σε πέντε χρόνια.
Η Aston είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα στη σεζόν του 2022, με τα μονοθέσια να τερματίζουν τακτικά λίγο έξω από τους βαθμούς.
Κατά τους τελευταίους αγώνες, η ομάδα ξεπετάχτηκε από την ένατη στην έβδομη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, χάνοντας την έκτη θέση στην ισοβαθμία με την Alfa Romeo.
«Από τον τρόπο που ξεκινήσαμε τη χρονιά, νομίζω ότι ήμασταν πίσω από το χρονοδιάγραμμα», είπε ο Krack για την πρόοδο του 2022.
«Αλλά νομίζω ότι εν τέλει ανταποκριθήκαμε και βελτιωθήκαμε. Νομίζω ότι στην επόμενη χρονιά που θα είναι και η τρίτη, πρέπει να δούμε μια σαφή βελτίωση, ένα ξεκάθαρο βήμα όσον αφορά την απόδοση, και ναι, θα έλεγα ότι είμαστε εντός στόχου για αυτό.»
«Πιστεύω ότι η ανάκαμψη μας είναι εντυπωσιακή. Βλέπετε ξεκάθαρα τον αντίκτυπο που έχουν άτομα όπως ο Dan και άλλοι, που συνεργάζονται με τους ανθρώπους που ήταν ήδη εδώ.»
«Πιστεύω ότι έχουμε πολλή ορμή και νιώθεις αυτό το πνεύμα όταν έρχεσαι εδώ. Νομίζω ειλικρινά, έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε σε αυτό το μονοπάτι. Όλα καλά από αυτή την άποψη.»
Ο Krack παραδέχτηκε ότι ήταν επιφυλακτικός σχετικά με τις μεγάλες αλλαγές μετά την ένταξή του στην ομάδα λίγο πριν την έναρξη της φετινής σεζόν.
«Νομίζω ότι μερικές φορές είναι πιο δύσκολο να μην κάνεις ριζοσπαστικά πράγματα», είπε. «Νομίζω ότι είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις με ηρεμία. Είμαι εκτός F1 για πολλά χρόνια, και ήθελα λίγο χρόνο προσαρμογής.»
«Αλλά μερικά από τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει. Πρέπει να αναλύσετε ποιο είναι το πρόβλημά σας; Και προφανώς δεν μπορείτε να αλλάξετε πέντε πράγματα τη φορά. Επομένως, πρέπει να υπάρχει μια ιεραρχία στα εκάστοτε προβλήματα και να λύνεται πρώτα το μεγαλύτερο.»
Ο Krack είπε ότι η βελτιωμένη ροή πληροφορίας που λαμβάνουν οι οδηγοί σχετικά με την κατάσταση του αυτοκινήτου ήταν ένα από τα σημεία εκκίνησης.
«Θυμάμαι πολύ καλά ότι καθόμασταν μαζί στη Μελβούρνη για πολύ καιρό. Και αποφασίσαμε το πρώτο πράγμα, πρέπει να δίνουμε feedback στον οδηγό, ώστε να μπορέσει να νιώσει τι κάνει το αυτοκίνητο πριν μπορέσουμε να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε μετά.»
«Επομένως, από αυτή την άποψη, νομίζω ότι είναι σημαντικό να εμπιστεύεσαι τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου, να μην απαιτείς βιαστικές αλλά σωστές αντιδράσεις.»
«Και ξέρουμε ότι έχουμε τους σωστούς ανθρώπους στο προσωπικό μας, προσθέσαμε επίσης μερικούς πολύ αξιόλογους, επομένως τα αντανακλαστικά μας είναι άριστα αυτή τη στιγμή.»
Μία από αυτές τις νέες σωστές προσθήκες που αναφέρει ο Krack είναι φυσικά κι ο Fernando Alonso στη θέση του Sebastian Vettel, με τις δύο πλευρές να δηλώνουν ενθουσιασμένες για τις προοπτικές αυτής της συνύπαρξης.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!