Η Haas ανακοίνωσε την έξοδο του Mick Schumacher από την ομάδα μετά το Grand Prix του Abu Dhabi αυτήν την Κυριακή, με την αντικατάστασή του από τον Nico Hulkenberg να επισημοποιείται λίγο αργότερα.
Η αποχώρηση του Schumacher ήταν μάλλον το πιο κακοφυλαγμένο μυστικό στο paddock, με την παραμονή του στη Haas να τίθεται υπό αμφισβήτηση ήδη από το καλοκαίρι, αν και ο Guenther Steiner είχε κατά καιρούς δηλώσει ότι ο Γερμανός παρέμενε στις επιλογές της ομάδας.
Το όνομα του Hulkenberg άρχισε να ψιθυρίζεται από τον Σεπτέμβριο ωστόσο, καθώς και αυτό του Antonio Giovinazzi, ο οποίος έχει την υποστήριξη της Ferrari και μάλιστα οδήγησε για τη Haas στα δοκιμαστικά των ΗΠΑ. Φάνηκε να σπαταλά την ευκαιρία του όμως όταν πρόσθεσε άλλο ένα κατεστραμμένο μονοθέσιο σε έναν ήδη βεβαρυμένο λογαριασμό.
Ο Hulkenberg λοιπόν απέμεινε ως η πιο πιθανή συνέχεια για τη Haas, και οι φήμες δεν διαψεύστηκαν.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Mick Schumacher για τη συμβολή του στην ομάδα τα δύο τελευταία χρόνια. Το ιστορικό του Mick στις μικρότερες κατηγορίες είναι γνωστό και έχει συνεχίσει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται ως οδηγός στο χρόνο του με τη Haas F1 Team – με αποκορύφωμα τις πρώτες του βαθμολογικές επιτυχίες στη Formula 1 νωρίτερα αυτήν τη σεζόν,» ήταν η δήλωση του Steiner.
«Αν και επιλέξαμε να ακολουθήσουμε διαφορετικές πορείες στο μέλλον, όλη η ομάδα εύχεται τα καλύτερα στον Mick για τα επόμενα βήματά του στην καριέρα του και αλλού.»
Τα επόμενα αυτά βήματα είναι δύσκολα πάντως, καθώς η μόνη επίσημα κενή θέση στο grid είναι στη Williams και αυτή αναμένεται να πάει στον Logan Sargeant, στην πολύ πιθανή περίπτωση που ο Αμερικάνος εξασφαλίσει το superlicence. Αυτό αφήνει στον Mick Schumacher ρόλους δοκιμαστικού ή αναπληρωματικού οδηγού, και εκεί τουλάχιστον έχει αρκετές επιλογές.
Προς το παρόν πάντως, η πορεία του εντός κόκπιτ σταματά μετά από μόλις δύο χρόνια. Έξοδοι μέσα στη χρονιά που κόστισαν ακριβά στη Haas, μηδενική συγκομιδή βαθμών μέχρι το Silverstone και μια αντιπαράθεση 12 βαθμών έναντι 25 του Kevin Magnussen μέχρι στιγμής μάλλον είχαν ήδη κρίνει το μέλλον του πριν το Interlagos, όπου κατετάγη τελευταίος την Παρασκευή σε μια διαδικασία κατατακτηρίων που είδε τον ομόσταβλό του στην pole position.
Η Haas από την πλευρά της φαίνεται να κάνει μια ριζική αλλαγή φιλοσοφίας με τον Hulkenberg. Έχοντας επιλέξει το 2021, ενδεχομένως και για λόγους κόστους και σίγουρα για λόγους χορηγίας, να προσλάβει δύο οδηγούς στην πρώτη τους σεζόν με Schumacher και Nikita Mazepin, η είσοδος του 35χρονου Hulkenberg δίπλα στον Magnussen τους σημαίνει ένα σαφώς μεγαλύτερο ηλικιακά δίδυμο και μια ξεκάθαρη στροφή προς την εμπειρία για το 2023.
«Είμαι φυσικά πολύ ευχαριστημένος που υποδέχομαι τον Nico Hulkenberg πίσω σε πλήρη αγωνιστικό ρόλο στη Formula 1,» δήλωσε ο Steiner.
«Η εμπειρία και οι γνώσεις που ο Nico φέρνει στην ομάδα είναι ξεκάθαρες – με σχεδόν 200 εκκινήσεις στη Formula 1 – και μια φήμη οδηγού σπουδαίου στις κατατακτήριες και σταθερού και αξιόπιστου στον αγώνα.»
Ο αγωνιστικός διευθυντής επιβεβαίωσε ότι αυτή η εμπειρία είναι και η βάση της ομάδας για την εξέλιξή της τα επόμενα χρόνια.
«Αυτά είναι χαρακτηριστικά που, μαζί με την εμπειρία του Kevin Magnussen, μας δίνουν ένα πολύ αξιόπιστο δίδυμο με μεγάλο παρελθόν που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει την ομάδα να ανελιχθεί στο grid.
Αυτός είναι προφανώς ο στόχος και αυτή ήταν η φιλοδοξία που έδωσε ώθηση στην επιστροφή του Nico στη Formula 1 – μοιράζεται το όραμά μας και μπορεί να είναι κομβικός παίκτης μαζί με την υπόλοιπη ομάδα στο να χτίσει πάνω στα θεμέλια που θέσαμε αυτήν τη χρονιά με την επιστροφή μας στη μάχη των βαθμών.»
Όσο για τον Hulkenberg, αυτός σίγουρα είναι ευχαριστημένος που βρίσκεται ξανά σε μόνιμο κόκπιτ, ύστερα από μια σειρά σποραδικών εμφανίσεων τα τελευταία χρόνια ως αντικαταστάτης άλλων οδηγών.
«Αισθάνομαι ότι ποτέ δεν άφησα τη Formula 1,» δήλωσε ο Γερμανός. «Είμαι ενθουσιασμένος που έχω την ευκαιρία να κάνω αυτό που αγαπώ περισσότερο ξανά και θέλω να ευχαριστήσω τον Gene Haas και τον Guenther Steiner για την εμπιστοσύνη τους.
Έχουμε δουλειά μπροστά μας για να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε τις υπόλοιπες ομάδες του midfield και ανυπομονώ να ξαναμπώ σε αυτήν τη μάχη.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!