Πρόβλημα στο ρυθμό αγώνα υπέδειξαν οι δύο οδηγοί της AlphaTauri, λέγοντας πως παρά τις προσπάθειες τους δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικοί για την δεκάδα του Grand Prix στο Interlagos.
Η AlphaTauri είχε άλλο ένα δύσκολο Grand Prix στη Βραζιλία, μετά το επίσης χωρίς βαθμούς Σαββατοκύριακο στην Πόλη του Μεξικού, με τον Pierre Gasly να παραδέχεται ότι η ομάδα απλά «δεν ήταν αρκετά ανταγωνιστική».
Ενώ ένα δυνατό ξεκίνημα από το P10 τον έφερε μια θέση πιο πάνω, ο ρυθμός του Gasly έπεσε μετά την αλλαγή από μαλακή σε μεσαία σύνθεση και ο Γάλλος έπρεπε να αρκεστεί στη 12η θέση στην καρό σημαία, η οποία έγινε 14η μετά από μια ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα στο pit lane.
«Ήμουν πολύ χαρούμενος με την εκκίνηση, κατάφερα να φτάσω στο P9. Στα soft, πρέπει να πω, ήμασταν κάπως ανταγωνιστικοί, αλλά στη συνέχεια με το μεσαίο ελαστικό δυσκολευτήκαμε», δήλωσε ο Gasly, ο οποίος ετοιμάζεται να αναχωρήσει από την AlphaTauri για την Alpine στο τέλος της σεζόν.
«Στο τέλος, ήμασταν πολύ αργοί. Δεν είμαστε αρκετά ανταγωνιστικοί σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα γύρω μας. Δεν είχε μεγάλη σημασία ποια στρατηγική θα επιλέγαμε.»
«Μέσα στο cockpit προσπάθησα να κάνω ό,τι μπορούσα, πάλεψα όσο πιο σκληρά μπορούσα, ειδικά στο τέλος. Είχαμε μερικές καλές μάχες, αλλά δεν ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί για το top 10 εδώ.»
Εν τω μεταξύ, ο Yuki Tsunoda τερμάτισε στην 17η θέση μετά από μια ασυνήθιστη κατάσταση με το Safety Car στο τέλος του αγώνα. Υπήρχε κάποια σύγχυση σχετικά με το γιατί δεν μπορούσε να γίνει unlap σύμφωνα με τους κανονισμούς, αλλά μετά τον αγώνα η FIA επιβεβαίωσε ότι ο Ιάπωνας οδηγός είχε κερδίσει το γύρο που έχασε κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στα pits, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούσε να το κάνει ξανά κατά την περίοδο του Safety Car.
«Κανονικά μπορείς να περάσεις, μπορείτε να περάσετε το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά μου είπαν ότι πρέπει να μείνεις στη γραμμή. Το Safety Car άναβε το πράσινο φως, που σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα που δέχτηκαν γύρο μπορούν να περάσουν από το Safety Car. Για κάποιο λόγο σε μένα δεν επιτράπηκε», είπε ο Tsunoda, εξηγώντας πώς το έζησε μέσα στο αυτοκίνητο, πριν μάθει την εξήγηση της FIA.
Όσο για τη συνολική απόδοση του ίδιου και του AlphaTauri, πρόσθεσε: «Ο ρυθμός είναι κακός. Υπήρχαν βέβαια μερικά θετικά, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν μερικά δύσκολα θέματα, οπότε σίγουρα πρέπει να το ερευνήσουμε μέχρι το Άμπου Ντάμπι».
Με την AlphaTauri να αποτυγχάνει να πάρει βαθμούς για δεύτερη συνεχόμενη κούρσα και τον Kevin Magnussen να κερδίζει έναν βαθμό στο Sprint, σημαίνει ότι η Haas απέχει δύο βαθμούς από την AlphaTauri στη μάχη των κατασκευαστών για το P8 πριν από τον προαναφερθέντα τελικό αγώνα του Άμπου Ντάμπι.
Ο Gasly πρόσθεσε: «Για τους δυο μας είναι εξαιρετικά δύσκολο να κερδίσουμε βαθμούς. Προσπαθήσαμε, αυτό είναι το πιο σημαντικό, και τώρα έχουμε μια τελευταία ευκαιρία στο Άμπου Ντάμπι. Είναι ο τελευταίος μου αγώνας με την ομάδα, οπότε θα είναι συναισθηματικός και ελπίζω ότι μπορούμε να βγάλουμε κάτι από αυτό».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!