Ο Richard Lietz δήλωσε ότι θα κρατήσει όμορφες αναμνήσεις από την συνεργασία του με το “εξαιρετικό” προσωπικό της εργοστασιακής ομάδας της Porsche, την Manthey η οποία έτρεχε το πρόγραμμα στην GTE-Pro, όπου θα λάβει μέρος για τελευταία φορά αυτό το σαββατοκύριακο.
Το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί ο τελευταίος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής στο Bahrain στην κατηγορία GTE-Pro, όπου δεν θα συνεχιστεί του χρόνου καθώς τόσο η Porsche όσο και η Ferrari θα ανέβουν στην κατηγορία Hypercar με τα νέα prototypes LMDh και LMH.
Η Porsche έχει λάβει μέρος σε όλους τους αγώνες της κατηγορίας GTE-Pro από την εναρκτήρια σεζόν του WEC το 2012, ενώ ο εργοστασιακός οδηγός Lietz έχει συμμετάσχει σε όλους τους αγώνας εκτός από τρεις.
Η ιδιωτική ομάδα Proton Competition υποστήριζε το πρόγραμμα της Porsche το 2012, προτού η μάρκα ξεκινήσει μία προσπάθεια το επόμενο έτος με την Manthey.
Αυτή η συνεργασία έφερε 18 νίκες στην GTE-Pro συμπεριλαμβάνοντας και τρεις νίκες στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Η Porsche επίσης κατέκτησε δύο φορές τον τίτλο των κατασκευαστών.
“Για εμένα, είναι η μόνη κατηγορία όπου πάλευαν οι εργοστασιακές ομάδες με τους εργοστασιακούς οδηγούς για πολύ καιρό,” δήλωσε ο Lietz.
“Το σύνολο των ατόμων που είχαμε στην Manthey ήταν εξαιρετικό και ήταν τιμή μου να συνεργαστώ με αυτούς, και είναι λίγο λυπητερό που τελειώνει αυτό.
“Ήταν 10 ιδιαίτερα χρόνια για εμένα να οδηγώ το πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο GT της Porsche. Είμαι εδώ από το 2012 όταν και άρχισε το πρόγραμμα.
“Εμείς εξελίξαμε την RSR 991 από το 2013 και από εκεί και μετά, αυτή ήταν η βασική μου εργασία. Εάν δουλέψεις μαζί με ένα σύνολο ατόμων, θα έχεις μεγάλες και μικρές στιγμές, και οι μικρές στιγμές δημιούργησαν ένα ακόμα καλύτερο γκρουπ μηχανικών τώρα.
“Σίγουρα θα μου λείψουν πολλοί άνθρωποι από αυτή την ομάδα. Με τα χρόνια, οι άνθρωποι άλλαξαν. Ένα ή δύο άτομα έφτασαν αρκετά νωρίς και βρίσκονται ακόμα στο ίδιο πρόγραμμα. Πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να είναι στην εταιρεία σε διαφορετικά προγράμματα, και άλλοι έφυγαν για να κάνουν κάτι άλλο.
“Αλλά καταφέραμε κάθε χρονιά να χτίσουμε ένα δυνατό γκρουπ όπου ο ένας θα εμπιστευόταν τον άλλο.
“Είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον, εάν καλέσω οποιονδήποτε από αυτούς, θα είναι χαρούμενοι να κάνουν κάτι ξανά.”
Για τέσσερις σεζόν, η εργοστασιακή ομάδα της Manthey υπήρχε παράλληλα στην GTE-Pro, αλλά ήταν ξεχωριστά από το εργοστασιακό πρόγραμμα της Porsche στην LMP1.
Ο Lietz εξήγησε ότι η ομάδα της GTE-Pro ήταν “πάντα συνεπής” κατά την διάρκεια αυτού του διαστήματος, δουλεύοντας προς τους δικούς της στόχους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας του προγράμματος prototype.
Αλλά αυτός παραδέχτηκε ότι η πτώση από το πρόγραμμα LMP1 βοήθησαν στα μελλοντικά βήματα της GTE.
“Εάν υπήρχε μία ανάληψη καθηκόντων στην μεγαλύτερη κατηγορία δεν υπήρχε τόσο μεγάλη διαφήμιση στην περίπτωση μας,” δήλωσε ο Lietz.
“Αλλά υπήρχε ένα πράγμα που μας επηρέασε: όταν το πρόγραμμα LMP1 σταμάτησε. Το προσωπικό από την LMP1 βελτίωσε την RSR-19, το οποίο ήταν κάτι καινούργιο για αυτούς και μία αρκετά μεγάλη αλλαγή.
“Αν κοιτάξετε πώς βελτιώθηκε το RSR-19 και τι διαθέτει, είναι διαφορετικό από τα άλλα αυτοκίνητα GTE. Αλλά διαφορετικά, είχαμε δύο ξεχωριστές ομάδες και μπάτζετ και μπορούσαμε να πάρουμε τις δικές μας αποφάσεις.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!