Με το δεξί ξεκίνησε στο Forum8 Rally Ιαπωνίας ο Sebastien Ogier, όντας ταχύτερος στην πρώτη και μοναδική ειδική της ημέρας, έχοντας μάλιστα και νέο συνοδηγό.
Οι δρόμοι του Ogier με τον Benjamin Veillas χώρισαν μετά το Rally Ισπανίας, με τον νέο συνοδηγό του Γάλλου πολυπρωταθλητή να είναι ο Vincent Landais.
Αυτό δεν σταμάτησε όμως τον Ogier από το να αναδειχτεί ταχύτερος όλων στην SS1, που είναι και η μοναδική ειδική της Πέμπτης.
Ξεκινώντας το πρωί, τα πληρώματα πέρασαν από το shakedown, εκεί όπου τον ίδιο χρόνο ακριβώς μοιράστηκαν οι Evans και Neuville.
Λίγα ωστόσο κρίνει το shakedown, με τις πραγματικές μάχες να γίνονται εκεί που πραγματικά “μετρά” το χρονόμετρο.
Με τις συνθήκες στην ειδική, Kuragaike Park, να περιλαμβάνουν και αρκετά γλιστερό οδόστρωμα, οι πρώτοι πέντε οδηγοί είχαν μεταξύ τους απόσταση μόλις 5 δεκάτων του δευτερολέπτου, ενώ όλη η ειδική έγινε υπό το φως των προβολέων των αγωνιστικών.
Πίσω από τον Γάλλο βρέθηκε ο Ιρλανδός Craig Breen της M-Sport, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
“Ήταν δύσκολα τα πρώτα αναγνωριστικά χιλιόμετρα σήμερα, αλλά μέχρι στιγμής ο Vincent κάνει καλή δουλειά”, δήλωσε μετά το τέλος της ειδικής ο χαμογελαστός Ogier. “Ήταν καλή η σημερινή δοκιμασία και μέχρι στιγμής όλα καλά. Αύριο ξεκινούν όμως τα δύσκολα”.
Τρέχοντας στον τελευταίο του αγώνα με τη Hyundai, ο Ott Tanak βρέθηκε στην τρίτη θέση, έχοντας πίσω του τον για τελευταίο φορά teammate του, Thierry Neuville. Η διαφορά ανάμεσα στους δύο οδηγούς της ομάδας του Alzenau ήταν μόλις ένα δέκατο.
Την 5η θέση πήρε ο φετινός πρωταθλητής, Kalle Rovanpera, ο οποίος προσέγγισε αρκετά συντηρητικά τη σημερινή μέρα, μακριά από το γνωστό, επιθετικό του στυλ οδήγησης.
Τόσο αυτός, όσο και ο Elfyn Evans, που βρέθηκε ακριβώς πίσω του, γνωρίζουν το πόσο δύσκολα μπορεί να γίνουν τα πράγματα εάν μια αναποδιά έρθει νωρίς. Με το Rally της Ιαπωνίας να γίνεται μάλιστα σε δρόμους στενούς και με τις εξόδους να είναι ασυγχώρητες προς τα αγωνιστικά, κανείς δεν θα ήθελε να πάρει ρίσκα από την Πέμπτη.
Πίσω τους, στα 0,7 δευτερόλεπτα μακριά βρέθηκε ο τοπικός ήρωας, και 4ος οδηγός της Toyota Gazoo Racing WRT, Takamoto Katsuta.
“Όλα είναι στα Ιαπωνικά!”, δήλωσε χαρούμενος μετά το τέλος της ημέρας ο “Taka”. “Νιώθω άνετα, όμως έχουμε μπροστά μας αρκετές δυσκολίες. Δεν περίμενα σε αυτή την ειδική να είναι τόσο δύσκολα, ήταν αρκετά δύσκολη ειδική”.
8ο χρόνο έκανε ο Gus Greensmith της M-Sport, με τον Dani Sordo 9ο, στην τελευταία θέση της Rally1 κατηγορίας.
Night mode 🇯🇵#WRC | #WRCLive | #RallyJapan pic.twitter.com/mtDEVFtSC9
— WRC – FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) November 10, 2022
Η δράση συνεχίζεται αύριο, με τη 2η μέρα του Forum8 Rally Ιαπωνίας να περιλαμβάνει 6 ειδικές στην ευρύτερη περιοχή του Aichi. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την κατάταξη, αλλά και να την παρακολουθήσετε live, την ώρα που γίνονται οι ειδικές στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, πατώντας εδώ, στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC!
Μείνετε συντονισμένοι για τη δράση των επόμενων ημερών στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!