Στη Ferrari επιμένουν πως η βελτίωση της Mercedes στους τελευταίους αγώνες δεν είναι ανησυχητική, παρά το γεγονός πως στο Μεξικό ήταν φανερά υποδεέστεροι σε ρυθμό.
Αν και μπήκε στο 2022 ως το καλύτερο μονοθέσιο, η F1-75 δεν εξελίχθηκε το ίδιο γρήγορα και αποδοτικά με τα αντίστοιχα μονοθέσια των Red Bull και Mercedes, μένοντας σταδιακά μετά την καλοκαιρινή διακοπή εκτός διεκδίκησης των τίτλων.
Τον τελευταίο καιρό, η Mercedes δείχνει ικανότερη να διεκδικήσει νίκες από τη Red Bull σε σχέση με τη Ferrari, με τη W13 να δείχνει ταχύτερη της F1-75 σε κάποιες πίστες.
Η συγκεκριμένη βελτίωση έρχεται μετά την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετώπισε η Mercedes στην αρχή της σεζόν με το porpoising. Έχοντας πλέον διαχειριστεί την κατάσταση αυτή, στο Brackley ξεκλειδώνουν συνεχώς ρυθμό από το μονοθέσιό τους, θεωρώντας πως βρίσκονται σε καλό σημείο ενόψει 2023.
Αυτό, θα μπορούσε να βυθίσει ακόμα περισσότερο της Scuderia του χρόνου, δεδομένου πως φέτος δεν κατάφερε να βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της κατά το πέρασμα της σεζόν.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, θεωρεί πως, η εικόνα των τελευταίων αγώνων δεν επηρεάζει τη μάχη που θα υπάρξει του χρόνου, δεδομένου ότι η ομάδα του έχει εντελώς αφήσει πίσω της το 2022 και εστιάζει εντελώς στο επόμενο πρωτάθλημα.
“Η Mercedes επανέρχεται στη μάχη, δεδομένου ότι έχει εξελίξει το μονοθέσιό της πολύ περισσότερο από εμάς”, σχολίασε ο Ιταλός.
“Γνωρίζουμε επίσης πως έχουμε σταματήσει αρκετά νωρίς την εξέλιξη του φετινού για χάρη του μονοθεσίου του 2023. Έτσι, δεν με ανησυχεί ιδιαίτερα ο ρυθμός βελτίωσής τους επειδή γνωρίζω πότε εμείς σταματήσαμε να φέρνουμε βελτιώσεις”.
Your favourite #F1 driver duo ranked:
10. You
9. can’t
8. rank
7. them.
6. Everyone
5. knows
4. that
3. it’s
2. only
1. C²#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/Ojrra6uhhQ— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) November 3, 2022
Η Ferrari έχει να πάρει νίκη από το Αυστριακό GP τον Ιούλιο, όπου ο Charles Leclerc κέρδισε εντός πίστας τον Max Verstappen. Έκτοτε, κάθε νίκη έχει πάει στα χέρια Κόκκινων Ταύρων.
“Σίγουρα, εάν δείτε τους τελευταίους αγώνες, τα πράγματα δεν ήταν εξαιρετικά. Στη Σιγκαπούρη, όμως, θεωρώ πως ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί”, απάντησε ο Ιταλός.
“Στην Ιαπωνία τρέχαμε σε βρεγμένο, και εκεί δεν ήμασταν τόσο γρήγοροι. Ωστόσο, δεν είναι ότι τα πήγαμε χάλια, ειδικά στις κατατακτήριες. Στο Austin, θεωρώ πως ήμασταν ανταγωνιστικοί στις κατατακτήριες, αλλά όχι τόσο όσο περιμέναμε στον αγώνα”.
“Στο Μεξικό ήταν πολύ χειρότερα τα πράγματα, αλλά δεν πιστεύω πως θα συνεχιστεί έτσι, μιας και σε Σιγκαπούρη, Ιαπωνία και ΗΠΑ δεν ήμασταν τόσο πίσω”.
“Αλλά ευθύνη μας είναι πρώτα να αναλύσουμε τί συνέβη και ποια ήταν τα κύρια προβλήματα στο Μεξικό ώστε στους τελευταίους δύο αγώνες να προσπαθήσουμε να επανέλθουμε στο επίπεδο ανταγωνιστικότητας που είναι εφικτό. Έτσι, ελπίζουμε σίγουρα να μπορέσουμε να παλέψουμε για καλύτερα αποτελέσματα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!