Σε μια διαδικασία με ελάχιστους γύρους με ελαστικά του 2022, ο George Russell βρέθηκε στην κορυφή του φύλλου χρόνων, πάνω από τους Tsunoda και Ocon. Ατύχημα χωρίς να τραυματιστεί είχε ο Leclerc.
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών, η Ferrari βρέθηκε στο 1-2 με τους Sainz και Leclerc τη στιγμή που οι Red Bull των Verstappen και Perez ήταν στο 3-4. Ο Hamilton τερμάτισε στην 5η θέση, ενώ ο Russell δεν είχε χρόνο πίστας στο P1 λόγω της τελευταίας συμμετοχής του Nyck de Vries με τα χρώματα της Mercedes.
Στα νεότερα από την πίστα του Autodromo Hermanos Rodriguez, το μονοθέσιο του Kevin Magnussen που οδηγούσε ο Pietro Fittipaldi στο P1, αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα που έφερε κόκκινη σημαία και την εγκατάλειψη του νεαρού πιλότου. Από ότι φαίνεται, το πρόβλημα είναι του κινητήρα, κάτι που ίσως φέρει ποινή στο grid για τον Δανό αν φορέσει φρέσκο κινητήρα.
Οι καιρικές συνθήκες δεν άλλαξαν στο P2 εν συγκρίσει με το P1, αν και εμφανίστηκε μικρού βαθμού ομίχλη στα πέριξ της πίστας.
Ο Sergio Perez ξεκίνησε τις δοκιμές με την πειραματική σύνθεση της Pirelli, η οποία δεν φέρει σιρίτι και δεν γνωρίζει κανείς πλην της εταιρίας από ποια σύνθεση αποτελείται. Πλην των Tsunoda, Russell και Ocon που βγήκαν στην πίστα με την μεσαία σύνθεση, την πειραματική φόρεσαν όλοι όσοι έτρεχαν στο πρώτο δεκάλεπτο.
Το μονοθέσιο του Ιάπωνα της AlphaTauri αντιμετώπισε προβλήματα με τα φρένα στο P1, ενώ το οδηγούσε ο Liam Lawson, και μάλιστα πήραν φωτιά στο τέλος της διαδικασίας κάτι που έφερε την δεύτερη κόκκινη σημαία.
Στο πρώτο τέταρτο της συνεδρίας τον κορυφαίο χρόνο κατείχε ο Sergio Perez, μάλιστα με την δοκιμαστική σύνθεση της Pirelli. Από όσους φορούσαν την μεσαία σύνθεση ο Russell ήταν ο ταχύτερος.
Αυτή η πρωτιά γρήγορα άλλαξε χέρια, με τον Russell να την παίρνει φορώντας την μαλακή σύνθεση της Pirelli, ο πρώτος που το έκανε στη συνεδρία. Στην 2η θέση τον ακολουθούσε ο Yuki Tsunoda, με την ίδια σύνθεση ελαστικών.
Με λιγότερη από μία ώρα να απομένει, την εμφάνιση του έκανε και ο Kevin Magnussen, καθώς οι μηχανικοί του κατάφεραν να δέσουν το μονοθέσιο εγκαίρως για να πάρει χρόνο πίστας ο Δανός.
Σε εκείνο το σημείο ακριβώς ο Charles Leclerc είχε ένα ατύχημα, καθώς έχασε τα φρένα στην στροφή 8, το πίσω μέρος αποσταθεροποιήθηκε καταλήγοντας στις μπαριέρες. Το πίσω μέρος της F1-75 έπαθε ζημιά, με τους μηχανικούς της Ferrari να τρέχουν για να επιδιορθώσουν το μονοθέσιο για το Σάββατο. Ο Leclerc χαίρει άκρας υγείας.
Σαν αποτέλεσμα η κόκκινη σημαία έκανε για τρίτη φορά την εμφάνιση της στις δοκιμές της Παρασκευής, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο δοκιμών τόσο των ελαστικών του αγώνα, όσο και των πειραματικών της Pirelli ενόψει 2023.
Η απομάκρυνση του μονοθεσίου του Μονεγάσκου, κι η αποκατάσταση των πλαϊνών προστατευτικών κόστισε περίπου 20 λεπτά στην διαδικασία. Σαν αποτέλεσμα οι οδηγοί βγήκαν άμεσα στην πίστα μόλις πρασίνισε η έξοδος του pitlane, άπαντες με την πειραματική σύνθεση του 2023.
Με μόλις 15 λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, οι περισσότεροι οδηγοί ξεκίνησαν να μαζεύουν τους 20 γύρους που ζητά η Pirelli κατ’ ελάχιστο σε αυτές τις διευρυμένες περιόδους δοκιμών.
Εν τέλει αυτό το χρονικό διάστημα δεν έφτασε στις ομάδες για να περάσουν στα ελαστικά του 2022 για δοκιμές ενόψει κατατακτηρίων.
Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Zhou της Alfa Romeo, του οποίου το μονοθέσιο δεν ολοκλήρωσε ούτε το Practice 1 στα χέρια του Fittipaldi, δέχτηκε εντολή να εγκαταλείψει 2 λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας. Η κόκκινη σημαία που βγήκε σφράγισε το τέλος της περιόδου, ενώ στο team radio ακούστηκε πως η εγκατάλειψη οφείλεται σε υδραυλικό πρόβλημα.
Έτσι, ο George Russell της Mercedes βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, ακολουθούμενος από τους Yuki Tsunoda της AlphaTauri και Esteban Ocon της Alpine, καθώς ήταν οι τρεις που έγραψαν γρήγορους γύρους με την μαλακή σύνθεση.
Οι υπόλοιποι πλην του Albon έγραψαν ταχύτερους χρόνους μόνο με την πειραματική σύνθεση και με φορτίο υψηλού καυσίμου, κάτι που προφανώς δεν χρίζει ανάλυσης κι είναι ελάσσονος σημασίας για το Grand Prix.
Η δράση θα συνεχιστεί στο Autodromo Hermanos Rodriguez στις 20:00 ώρα Ελλάδος το Σάββατο με το κρίσιμο P3, καθώς οι ομάδες έχουν ελλιπή δεδομένα για τα αυτοκίνητα τους.
Αναλυτικά η κατάταξη του Practice 2 στο Μεξικό:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!