Ένας ιπτάμενος Jorge Martin με Pramac Ducati κατέκτησε την δεύτερη συνεχόμενη pole position του μετά από αυτή στο Phillip Island, με τους Enea Bastianini και Marc Marquez αρκετά πιο πίσω του. Δράμα για τους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου!
Ο Bagnaia αναγκάστηκε να περάσει από το Q1 μετά από μια πτώση που υπέστη ενώ ακολουθούσε τον Fabio Quartararo της Yamaha στα τελευταία στάδια του FP3.
Ο αναβάτης της Ducati χαλάρωσε στο Q1 με τον Marc Marquez στο tow του, διασφαλίζοντας ότι και οι τέσσερις διεκδικητές του τίτλου βρέθηκαν στο κρισιμότατο Q2.
Αλλά εκεί είναι που ήρθε το δράμα, καθώς τόσο ο Bagnaia όσο και ο Aleix Espargaro της Aprilia υπέστησαν ατυχήματα, ενώ ο Quartararo σημείωσε το χειρότερο αποτέλεσμα των κατατακτήριών του στη σεζόν, επηρεασμένος κι από την πτώση του στο FP4, όπου αποκόμισε κι ένα κάταγμα στο δάκτυλο του χεριού του.
Ο Martin της Pramac έδωσε τον τόνο με τον πρώτο του γρήγορο γύρο καθώς σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου 1m58.021s καθώς έκανε την προσπάθεια του για μια δεύτερη διαδοχική pole για το 2022, μετά από αυτήν στο Phillip Island.
Στο τέλος του πρώτου του stint, ο Bagnaia – ο οποίος χρησιμοποίησε ένα μεταχειρισμένο πίσω ελαστικό ως αποτέλεσμα της χρήσης ενός επιπλέον μαλακού για να βγει από το Q1 – ήταν πίσω από τον Espargaro, ενώ ο Quartararo έμεινε στην 11η θέση.
Στην αρχή της δεύτερης διαδρομής, ο Bagnaia είχε τον Marc Marquez για παρέα καθώς ο αναβάτης της Honda προσπαθούσε να κολλήσει στο πίσω μέρος του αναβάτη της Ducati για να επωφεληθεί από το slipstream.
Πιέζοντας στη στροφή 4, ο Bagnaia έπεσε ενώ είχε καταγράψει τον ταχύτερο χρόνο της συνεδρίας στα ενδιάμεσα sectors ως εκείνο το σημείο.
Ο Quartararo πέρασε το σημείο της πτώσης μετά την απομάκρυνση των κίτρινων σημαιών, αλλά αναγκάστηκε να ματαιώσει τον τελευταίο του γύρο καθώς είχε μια δύσκολη στιγμή με το μπροστινό μέρος περνώντας από τη στροφή 8 – όπου συνετρίβη στο FP4, τραυματίζοντας ελαφρά το δάκτυλο στο αριστερό του χέρι.
Ο αναβάτης της Yamaha δεν μπόρεσε να περάσει την γραμμή του τερματισμού για μια τελική προσπάθεια, αφήνοντάς τον 1,4 δευτερόλεπτα κάτω από τον ρυθμό στη 12η θέση, μπροστά από τον πιθανό νικητή του τίτλου της Κυριακής.
Λίγες στιγμές αφότου ο Quartararo είχε τη στιγμή του, το Espargaro της Aprilia έπεσε στην ίδια στροφή καθώς ήταν σε γρήγορο γύρο έτοιμος να τερματίσει πάνω από τον Bagnaia.
Ενώ όλα αυτά συνεχίζονταν, ο Martin άνοιξε την Pramac Ducati του στα 1m57.790 στον τελευταίο του γύρο για να εξασφαλίσει μια εκπληκτική pole κατά 0,456 δευτερόλεπτα από τον Enea Bastianini του Gresini, ο οποίος ξεκινά ως ο κορυφαίος διεκδικητής τίτλου στη δεύτερη θέση.
Ο Marquez ολοκλήρωσε τον γύρο του, παρόλο που έχασε το tow του από τον Bagnaia, και με κάποιο τρόπο κατάφερε να φέρει τη Honda με την κακή συμπεριφορά της στα 1m58.454s για να προκριθεί τρίτος.
Ο Marco Bezzecchi ηγείται της δεύτερης σειράς με το VR46 Ducati του μπροστά από τον Alex Rins της Suzuki και την έτερη μοτοσυκλέτα VR46 του Luca Marini.
Ο Franco Morbidelli έκανε μια κρίσιμη άνοδο στην έβδομη θέση με την εργοστασιακή Yamaha μπροστά από τον Maverick Vinales της Aprilia για να υποβιβάσει την Bagnaia στην ένατη θέση μπροστά από τον Aleix Espargaro.
Παρά τα δεινά του, ο Quartararo έχει μόνο το δεύτερο Suzuki του Joan Mir ανάμεσα σε αυτόν και τους δύο κύριους αντιπάλους του για τον τίτλο.
Ο Brad Binder θα ξεκινήσει 13ος στο KTM του, ενώ ο Jack Miller της Ducati δεν μπόρεσε να βγει από το Q1 μετά από ένα ατύχημα αργά στη διαδικασία, στη στροφή 2.
Έπεσε στη 14η ως αποτέλεσμα μπροστά από τον Cal Crutchlow της RNF Racing και τον rookie της Gresini Fabio Di Giannantonio, με τον Pol Espargaro (Honda) να βρίσκεται 17ος μπροστά από τον Johann Zarco (Pramac).
Ο Miguel Oliveira δυσκολεύτηκε να φτάσει στη 19η θέση με το KTM του από τον Remy Gardner του Tech 3 μετά από μια πτώση, με τον Alex Marquez να σημειώνει επίσης πτώση στο Q1 στην 21η θέση με το LCR Honda του.
Την κατάταξη συμπλήρωσε ο Raul Fernandez της Tech 3 KTM, ο Tetsuta Nagashima της LCR Honda και ο Darryn Binder του RNF.
Η συνέχεια στην Sepang θα δοθεί με τον αγώνα της Κυριακής στις 10:00 ώρα Ελλάδος.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των Q1 και Q2 στη Μαλαισία:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!