Ο Jorge Martin τέθηκε επικεφαλής σε ένα δραματικό FP3 στο Grand Prix Μαλαισίας του MotoGP, καθώς μια έξοδος του πρωτοπόρου στο πρωτάθλημα, Francesco Bagnaia τον έριξε στο Q1.
Οι ψιχάλες στο τέλος της διαδικασίας επηρέασαν τους χρόνους στην τρίτη περίοδο δοκιμών του MotoGP στην πίστα της Sepang, με τη συγκεκριμένη διαδικασία να είναι αρκετά κρίσιμη για τις κατατακτήριες.
Έτσι, οι αναβάτες, θέλοντας να κερδίσουν όσες περισσότερες θέσεις στην κατάταξη μπορούσαν και να βρεθούν στο Q2, βγήκαν μαζικά προς τα τέλη της διαδικασίας για να κάνουν τους χρόνους τους.
Έχοντας στην αρχή τον πρώτο χρόνο, με 1:59.167, ο Bagnaia είδε προς το τέλος του FP3 τον εαυτό του να βρίσκεται πολύ κοντά στην έξοδο από τη δεκάδα.
Τα βαριά, γκρίζα σύννεφα που πλανιόντουσαν πάνω από τη Sepang, οδήγησαν σε ψιχάλες, την ώρα που ο αναβάτης της Pramac, Jorge Martin, πετύχαινε τον ταχύτερο γύρο με 1:58.583, με μόλις πέντε λεπτά να απομένουν για το τέλος του FP3.
Η έλευση της βροχής οδήγησε σε φρενίτιδα στα garage των ομάδων, με τους οδηγούς να επιχειρούν όλοι στο σημείο εκείνο προσπάθειες, θέλοντας να προλάβουν την καταρρακτώδη βροχή που συχνά πέφτει στην περιοχή εκείνη.
Βέβαια, αυτό οδήγησε και σε πολλά προβλήματα κίνησης εντός της πίστας. Ο Bagnaia βρήκε μπροστά του στη Στροφή 5 τη Yamaha του Franco Morbidelli να έχει επιβραδύνει αρκετά, κάτι που τον εκνεύρισε, μιας και ο αναβάτης της Ducati αναγκάστηκε να κόψει τον γύρο του, όπως και ο Marc Marquez. Μάλιστα οι δυο τους βρέθηκαν πολύ κοντά στο να έχουν επαφή.
Με μόλις 2 λεπτά να απομένουν, ο Bagnaia είδε τον εαυτό του ακριβώς πίσω στην πίστα από τον αντίπαλό του για τον τίτλο, Fabio Quartararo, με τους δύο αναβάτες να βελτιώνουν τις θέσεις τους στα χρονόμετρα.
Ο Bagnaia όμως θα είχε έξοδο στη Στροφή 8, στην προσπάθειά του να μείνει κοντά στη Yamaha και να επωφεληθεί από το όποιο slipstream της. Η έξοδος αυτή έφερε τον Ιταλό της Ducati στη ζώνη κινδύνου, καθώς άρχισαν να βελτιώνονται αρκετοί χρόνοι στο σημείο αυτό.
Το 1:58.583 του Martin τον διατήρησε στην κορυφή και τον πέρασε με άνεση στο Q2. Οι βελτιωμένοι χρόνοι που έκαναν με την εκπνοή οι Alex Rins της Suzuki και ο Morbidelli, έριξαν τον Bagnaia στην 11η θέση, άρα και στο Q1.
Δεύτερος, πίσω από τον Martin, βρέθηκε ο Marco Bezzecchi της VR46 Ducati, μπροστά από τον Maverick Vinales, ενώ 4ος, με την VR46 Desmosedici βρέθηκε ο Luca Marini.
Με άνεση πέρασε στο Q2 ο Mir με τη Suzuki του, ενώ στην 6η θέση κατετάγη ο Bastianini, μπροστά από τον Quartararo.
8η η έτερη Suzuki του Rins, μπροστά από τον Espargaro, ενώ ο Morbidelli έκλεισε τη 10άδα. Βέβαια, ο τελευταίος βρίσκεται υπό έρευνα για φερόμενη παρεμπόδιση στους Marquez και Bagnaia, με τη διεύθυνση αγώνα να αναμένεται ίσως να δείξει τη σκληράδα της στον Ιταλό, μιας και νωρίτερα μέσα στη σεζόν είχε κάνει αντίστοιχη κίνηση στον Quartararo.
A tricky qualifying now beckons for @PeccoBagnaia! ⚠️#MalaysianGP 🇲🇾 #MatchPointPecco | 🎥https://t.co/cfIhrDlITv
— MotoGP™🏁 (@MotoGP) October 22, 2022
Η έξοδος του Bagnaia αποδείχτηκε αρκετά σημαντική, μιας και ο αναβάτης βρέθηκε εξαιτίας της εκτός Q2. Ο χρόνος του Bagnaia, ήταν ολόιδιος με του Morbidelli, 1:59.167, ωστόσο ο αναβάτης της Yamaha τον έκανε πρώτος.
Έτσι, ο πρωτοπόρος στο φετινό πρωτάθλημα θα λάβει μέρος στο Q1, μαζί με τους Marc Marquez, Johann Zarco, Brad Binder και Jack Miller.
Σειρά παίρνει πλέον το FP4, στις 09:25 Ώρα Ελλάδος. Μπορείτε να βρείτε την αναλυτική κατάσταση της κατάταξης στο FP3, πατώντας εδώ!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!