Στην κορυφή των χρονομετρήσεων βρέθηκε πάλι η Ferrari, αυτήν τη φορά με τον Charles Leclerc, ύστερα από ένα FP2 μιάμισης ώρας που είδε κατά κύριο λόγο δοκιμές των ελαστικών που ετοιμάζει η Pirelli για το 2023. Η δοκιμή αυτή ήταν να διεξαχθεί στη Suzuka, αλλά αναβλήθηκε λόγω της βροχής που χτύπησε τον προηγούμενο αγώνα.
Για τους Leclerc, Valterri Bottas, Daniel Ricciardo, Kevin Magnussen και Nicholas Latifi ήταν η πρώτη τους εμφάνιση στο φετινό τριήμερο των ΗΠΑ, ύστερα από τις πολυάριθμες συμμετοχές νέων και αναπληρωματικών οδηγών την πρώτη περίοδο των δοκιμαστικών. Leclerc, Bottas και Ricciardo ήταν και οι πρωτοπόροι της δεύτερης περιόδου, πραγματοποιώντας τους κορυφαίους χρόνους τους με τα ελαστικά του 2022, όντας και οι μόνοι που τα φόρεσαν. Αναμενόμενα οι διαφορές μεταξύ τους ήταν μεγάλες, με τον Bottas να είναι πάνω από επτά δέκατα πιο αργός από τον Leclerc, που χρησιμοποίησε τη μεσαία γόμα, και τον Ricciardo ένα ακόμα δέκατο πιο πίσω.
Τα ελαστικά του 2023 ήταν ωστόσο στο επίκεντρο, με τους οδηγούς που συμμετείχαν και στο FP1 να τα χρησιμοποιούν αποκλειστικά. Η Pirelli διέθεσε τη σκληρότερη γόμα και ζήτησε να δοθεί έμφαση σε ρυθμούς αγώνα, με υψηλά φορτία καυσίμου και πολλούς γύρους με το ίδιο σετ. Με εξαίρεση τους τρεις πρωτοπόρους, που έκαναν επιπλέον γύρους για να καλύψουν την απουσία τους από τα πρώτα δοκιμαστικά, όλοι ακολούθησαν ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα 26 γύρων, εκτός του Magnussen που πραγματοποίησε 24.
Αναμενόμενα οι χρόνοι ήταν σαφώς μεγαλύτεροι, με τον Carlos Sainz, που ήταν πρώτος μετά τους οδηγούς που χρησιμοποίησαν και φετινά ελαστικά, να είναι σχεδόν ενάμισι δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή και τον Latifi, που ολοκλήρωσε τελευταίος, πεντέμισι. Την πρώτη πεντάδα έκλεισε ο Mick Schumacher.
Υπό αυτές τις συνθήκες η δεύτερη περίοδος δοκιμαστικών στο Austin προφανώς δεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με τους οδηγούς να είναι προσεκτικοί με τα άγνωστα ελαστικά και να προσπαθούν απλά να συλλέξουν όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστα δεδομένα για την Pirelli. Προβλήματα και απρόοπτα επίσης δεν προέκυψαν, με μοναδικές παραφωνίες δύο περιπτώσεις υπερστροφής για τους Lewis Hamilton και Lando Norris στη στροφή 19. Αμφότεροι διόρθωσαν χωρίς να βρεθούν σε κίνδυνο και συνέχισαν τους γύρους τους.
Ο πρωταθλητής Max Verstappen έκλεισε την περίοδο στην έβδομη θέση, τέσσερις θέσεις μπροστά από τον ομόσταβλό του Sergio Perez, ενώ διαφορά πέντε θέσεων μεταξύ τους είχαν ο Lewis Hamilton, που κατετάγη όγδοος, και ο George Russell. Χαμηλά βρέθηκαν οι δύο Alpine.
Οι δοκιμές των νέων ελαστικών θα συνεχιστούν στο Μεξικό, όπου η Pirelli θα παρουσιάσει τη μαλακή σύνθεση.
Τα τελικά αποτελέσματα φαίνονται παρακάτω. Οι χρόνοι δεν είναι βέβαια ενδεικτικοί, με πιο αξιόπιστα δείγματα να αναμένονται κατά την αυριανή τρίτη περίοδο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!